Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som smatter, synger falskt, fikler og bråker med ting, tygger tyggis med åpen munn(og smatter), smeller med tyggis, som ikke passer på de forbaska drittungene sine, fuglekvitter, kråker og måker på generelt grunnlag.

Sikkert MYE mer.



Anonymous poster hash: eedbe...53e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- At Libresse i fullt alvor lanserer "designtamponger". Trøkk den inn, dra den ut - jeg trenger ikke noe fuckings "Couture" oppi dåsa mi.

:klappe:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tygger tyggis med åpen munn og smatter skikkelig. Var så heldig å få en ved siden av meg på forrige flytur.......... 5 timer! :grine:

Sure folk i serviceyrker................... Hva med å skaffe seg en annen jobb hvis du ikke er i stand til å smile til kundene dine??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterer meg igrunn over alle som klager på vekta. Spesielt om de ikke har grunn for det. Kan ikke folk bare være fornøyd med seg selv? Og så irriterer jeg meg over kostholdsfreaker som forbyr seg selv å spise ting for giid a meg så usunt og som får dårlig samvittighet av en sjelden gang å skeie ut. Blir gæren av sånne folk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMATTING.

Eldre mennesker som tror de har fortjent respekt bare fordi de er eldre enn deg - og så oppfører seg som rasshøl og forventer at du bare skal nikke og smile.

Venner som kun sitter med telefonen når man er med dem, og ikke engang legger den ned når man kommenterer det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som går og virrer over hele fortauet, med et HAV av tid, uten å ense at andre også bruker samme fortau. HOLD TIL HØYRE FOR SVINGENDE :rasende:



Anonymous poster hash: 41b7c...af8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterer meg at vi har så dårlig rulletrappkultur i landet her. I mange andre land har man det sånn at de som bare skal stå i rulletrappa står på en og samme side sånn at de som har det litt travelt kan gå forbi på andre siden, men her står alle i puljer og man må løpe i sikksakk og rope unnskyld, unnskyld på alle de man må komme seg forbi.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irrasjonelle, trangsynte og kunnskapsløse sosialister er for meg en hodepine. Prøver å ikke engasjere meg sånn, men det er vanskelig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at klesvasken aldri ser ut til å minkes...
Og uansett hvor ofte jeg støvsuger så finner jeg alltid nye hybelkaniner, mon tro om de har ett bol gjemt bort?

Hverdags problemer og irritasjoner :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går og virrer over hele fortauet, med et HAV av tid, uten å ense at andre også bruker samme fortau. HOLD TIL HØYRE FOR SVINGENDE :rasende:

Anonymous poster hash: 41b7c...af8

Skulle akkurat til å skrive det samme. Det er risikosport å prøve å sykle forbi noen som svinser og tar hele fortauet, plutselig en dag så kjører jeg inn i noen :bond:

Folk som snakker til meg når det er åpenlyst at jeg snakker med en annen kunde.

Folk med slapt håndtrykk.

Dette prøver jeg å ikke irritere meg over (siden jeg har lært at man skal ikke bli sint i trafikken :opplyser: ), men folk som ikke bruker blinklys...SPESIELT I RUNDKJØRINGER..kan ta seg en bolle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De (99,8% av alle nordmenn) som flokker seg til foran bagasjebåndet for å vente på kofferten sin når det tydelig står vent bak den gule linjen. Og du må stå og se på at baggen må ta en ekstra runde fordi det er umulig å komme seg fram.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygdehets basert på medieskapte "fakta"

Folk som tygger med åpen munn og hoster uten å hold seg for munnen

Folk som "hater alt" og synes ting er "det verste i verden!" helt uten noe realistisk perspektiv

Folk som sniker i kø

Folk som bruker "i forhold til" og andre fyll-ord helt feil

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange småting som irriterer meg, men de verste må vel være lite reflekterte mennesker som høylydt diskuterer politikk. Eks etter regjeringsskiftet: "Men asså..Nå når det har blitt regjeringsskifte, kommer jo alle til å ha så mye mer å rutte med i måneden. Jeg tror at det blir mer shopping på meg for å si det sånn".

Og over til en helt annen kategori: Et støvete gulv dagen etter det ble støvsugd og vasket etter alle kunstens regler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Småbarnsmødre.

Alle småbarnsmødre? Jeg er en småbarnsmor og jeg verken tror jeg eier fortauet, snakker igrunn mer om andre ting enn barn når jeg er sammen med venner, og både jobber og studerer. Er intressert i både politikk, psykologi og trening. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være irriterende kun fordi jeg har barn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn irriterer meg. Enda verre skrikende barn på fly, butikker og kjøpesentre. Jeg får helt noia av det. Skal reise til USA neste uke og hvis det sitter en jævla drittunge i nærheten av meg blir jeg mannevond :sur:



Anonymous poster hash: d6495...779
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Ungene mine som bare slenger tingene sine på gulvet og forventer at de forsvinner på en magisk måte

* Skittentøyskurven som aldri blir tom

* Folk som somler i butikken, på fortauet, i rulletrapper, på bilveien o.l.

* Hybelkaniner som ser ut til å være immun mot støvsuging

* Kattehår som fester seg på klærne og man får dem ikke vekk

Endret av Kittykat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehatere. I borettslaget bor ei dame som har en hund som bjeffer HELE kvelden, og hele tiden når hun er borte fra den. Likevel er hun den første som klager dersom hun synes at ungene er litt for høylydte på lekeplassen (!) utenfor. Med noen mennesker virker det som at bråk generelt ikke plager dem, bare når bråket kommer fra barn.

Anonymous poster hash: a631f...7d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...