Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bryr meg ikke om hva som er fullstendig feil eller ikke, så lenge folk forstår hva jeg mener så får det bare være.

En annen ting som irriterer meg: folk som skal rette på deg til enhver tid uansett hva det skulle gjelde, skrivefeil eller ordtak, uten at man har spurt om å bli rettet på. Så lenge du forstår hva personen mener så burde du klare deg uten å rette på dem.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man venter kjempelenge på en forsinka buss, og så kommer det tre busser rett etter hverandre.

Edit: skrivefeil

Endret av Apocalypse
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Ting som irriterer meg?

Folk som ikke forstår at det heter "å skjære alle over én kam" :) :) :) :) :)

det blir litt som når folk sier/skriver "ikke den smarteste kniven i skuffen".... godegud. kniver har ikke intelligens.... :murvegg:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva som er fullstendig feil eller ikke, så lenge folk forstår hva jeg mener så får det bare være.

En annen ting som irriterer meg: folk som skal rette på deg til enhver tid uansett hva det skulle gjelde, skrivefeil eller ordtak, uten at man har spurt om å bli rettet på. Så lenge du forstår hva personen mener så burde du klare deg uten å rette på dem.

Jeg er også lei av språk-mafiaen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei av språk-mafiaen

*språkmafiaen

Anonymous poster hash: 5bb39...a1b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp ;)

Det der var bare en spøk siden du la så fint opp til den. :)

Anonymous poster hash: 5bb39...a1b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Folk som presser seg forbi når du stiger ut av bussen.

Folk som ikke smiler og takker når jeg slipper de foran meg i butikkøen fordi jeg har kurven full og de kun en flaske Cola.

Hundeeiere som ikke tar opp avføringen etter hunden sin. Og som så gir meg kjeft når jeg påpeker det.

Alle de menneskene som gikk forbi meg på gaten da jeg besvimte og behøvde tid til å karre meg opp. Ingen tilbød seg å hjelpe.

Bortsett fra det er jeg filantrop. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdningene veldig mange viser seg å ha! Spesielt når det kommer til uføre og psykiske lidelser. Og overvekt.



Anonymous poster hash: 4642e...92d
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdningene veldig mange viser seg å ha! Spesielt når det kommer til uføre og psykiske lidelser. Og overvekt.

Anonymous poster hash: 4642e...92d

signerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel den type person som kan irritere meg for ganske mye rart.

Søndagskjørere - synes de kan holde seg gjerne litt over fartsgrensen. Her er nok jeg en lovbryter, men hjemme på veiene her hvor jeg alltid pleier å kjøre så kan det gå litt fort i svingende til tider, og jeg har det med ikke å være tidlig ute for å si det sånn :rolleyes:

Hikking - Utrolig plagsomt. Jeg sier bestandig unnskyld når jeg hikker, bare fordi jeg vet hvor irriterende det er selv, uten at man kan gjøre noe med det. Merkelig? Ja.

Folk som puster ekstremt tungt - Ja, faktisk. Igjen, jeg vet det her er noe mange ikke kan noe for, men dessverre er dette et av mine irritasjonsmoment.

Jeg kan også bli veldig irritert om folk kommer med kritikk uten at jeg selv har bedt om det, spesielt i form når jeg trener og slikt. Da jeg liker å få lov til å prøve ut mine egne metoder først, og trenger jeg hjelp. Ja, da ber jeg om det.

Kan sikkert ramse opp en heeel del mer, og mye av dette er jo bare småpjusk i hverdagen. Er det ikke verre en som så, så får de faktisk gå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late kollegaer
Folk som sniker i køer (spesielt dagligvare butikker!)

Snerpete kommentarer fra fremmede som skal belære meg om hvordan hunden min skal slutte å bjeffe.

Folk som ikke plukker opp dritten etter hunden sin. Eller enda verre, plukker opp å slenger posen i grøfta.

Frekke telefonselgere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som puster tungt, smatter og tygger med munnen åpen. Er ganske var for lyder, for de fleste jeg er med tenker ikke over det engang!

Når jeg går tur med hunden og bruker en time på å finne nærmeste søppelkasse! Bor i et område med mange hunder, det burde da finnes mer enn en søppelkasse!

STØV!! Rot er greit for det er bare å rydde opp, men støv er alltid der! Støvsuger og vasker ofte, og ikke har jeg mange ting liggende rundt. Alikevel er det støvete etter noen minutter!

Eldre som presser seg på bussen i oslorush og skylder og ser stygt på dem som går ut. Det blir jo ikke bedre av at du blokkerer inngangen med rullatoren når det er 30 som skal ut.

Når jeg bestiller klær fra samme merke og den ene toppen passer perfekt, mens den andre virker ti størrelser mindre.

Når internettet ikke er optimalt, hater å være avhengig av sånne ting men irriterer meg alikvel! Heldigvis er jeg ikke en av de som sitter med mobilen og fikler på fest.

Endret av secret92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er ekstremt trege i oppfattelsen.

Anonymous poster hash: b65f5...86f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer med usaklige avsporinger.



Anonymous poster hash: 998b7...47a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som tror de snakker for alle.. Eks. siden jeg som mann ikke liker kvinner med barn fra før så liker ingen andre menn det heller, eller siden jeg som kvinne ikke liker menn med mage så liker ingen andre kvinner det heller. Individuelle forskjeller eksisterer ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterte meg idag over at jeg sprang som en tykje for å rekke bussen og bussen står ig venter for så å klappe igjen døra og kjøre når jeg står rett foran den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterte meg idag over at jeg sprang som en tykje for å rekke bussen og bussen står ig venter for så å klappe igjen døra og kjøre når jeg står rett foran den.

ja de er det mange av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At Libresse i fullt alvor lanserer "designtamponger". Trøkk den inn, dra den ut - jeg trenger ikke noe fuckings "Couture" oppi dåsa mi.

- Mødre som forteller meg at "Du kommer til å endre mening når du blir mor" eller "dette forstår du når du selv får barn." Minner meg om da jeg var 5 år og fikk høre "dette skjønner du når du blir voksen." ARGH!

- Folk som ALLTID er forkjøla, influensa, vondt i hodet og skal fortelle det til hele verden. Er DU syk igjen? *sjokk*

- Folk som gang på gang annonserer at de har endret livsstil og NÅ skal det skjerpes, bare for å så fortelle deg som normalvektig om det "fantastiske" opplegget de går på nå og at ALLE (inkludert deg selv) burde prøve det for å så gi seg etter 3 dager.

- Folk som ikke sier hei eller takk når de blir ekspedert. Jeg har noen slike bekjente, og jeg blir så flau at jeg ofte takker for dem når vi er ute på f.eks shopping. Gremmes.

- Folk som gir meg dårlig samvittighet når jeg har lyst på noe usunt. Jeg trener, jeg spiser sunt 90% av tiden - la meg kjøpe meg en sjokolade på en tirsdag uten at du skal fortelle meg at det er lenge til helg.

Takk, det var godt :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...