Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 hours ago, SupaWoman said:

De spiser gjerne mindre enn man tror i virkeligheten, og hvis de i realiteten spiser mye vil de komme til å legge på seg med alderen hvis de fortsetter.  Mohahahhahahaha 

Håper du har rett.:kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At søppeltømmerne her nå ikke gidder sette dunkene på plass, men bare slenger de inntil porten.   

Jævla latsabber!!    :raven:

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer motsatt av irriterende, men de som svarer i kommentarfelt på konkurranser der det står tydelig at man skal gjøre noe helt annet (f.eks. melde seg på nyhetsbrev). Jaja, så blir det færre som gjør det de skal og større sjanse til meg og de som gjør det riktig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag irriterer det meg at det skal være så jæ••• vanskelig å bli enige om hvem som skal brøyte og strø veien jeg bor i. Opprinnelig var den fylkesvei, men fylkesveien ble lagt om (går parallelt med veien vår). Så da er den vel kommunal, eller...? Resultat: ingen brøyter eller strør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
19 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg irriterer meg grønn over folk som spiser slik som hun her. Ei jeg gikk på folkehøgskolen med gjorde det. Måtte sitte med ryggen til henne under alle måltid, fordi jeg ble så irritert og provosert. Fikk daglig lyst til å bitchslappe henne og be hun om å gå å spise på dass. Det er så unødvendig å trykke innpå så mye at du kveles på grunn av mangel på oksygen. Det er helt sykt at et menneske kan spise slik, og nå har jeg jaggumeg funnet ei på youtube som er identisk! Bare tanken på at det er minst to mennesker der ute som spiser slik... det irriterer meg mer enn det burde:bond:
 

 

Fy faen, angrer på at jeg så den videoen 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, SVK said:

Håper du har rett.:kosteskaft:

Nei, dere har ikke rett. Jeg har sett dokumentar en gang om dette og det kan altså være at det er, påenmåte, «bakteriell ubalanse» i mage-tarm-kanalen hos de som er veldig overvektige. Tarmen har skylda, rett og slett. Men hvordan fixe det, det vet jeg ikke... Avførings-transplantasjon fra en slank??! Fiber, ikke sukker og masse grønnsaker?? Probiotikasammen med prebiotika?? Du kan tenke på om du fikk mange antibiotikakurer som barn, ble tatt med keisersnitt og dermed gikk glipp av melkesyrebakterier... ?Om du ikke er mye ute i natur og får jord under neglene, og inn i munnen... Jeg mener de mente det var en en sammenheng her... Og mage-tarm-kanalen «snakker» med hjernen din, eller til og med bakteriene i tarmen forteller hjernen din at de vil ha mat. Ja, det er crazy stuff! Så slankekurer virker aldri, det må noe heelt annet til!! Man arver ofte sin familie sine bakterier, så det er her svaret ligger, ikke så mye gener kanskje 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg irriterer meg grønn over folk som spiser slik som hun her. Ei jeg gikk på folkehøgskolen med gjorde det. Måtte sitte med ryggen til henne under alle måltid, fordi jeg ble så irritert og provosert. Fikk daglig lyst til å bitchslappe henne og be hun om å gå å spise på dass. Det er så unødvendig å trykke innpå så mye at du kveles på grunn av mangel på oksygen. Det er helt sykt at et menneske kan spise slik, og nå har jeg jaggumeg funnet ei på youtube som er identisk! Bare tanken på at det er minst to mennesker der ute som spiser slik... det irriterer meg mer enn det burde:bond:
 

 

Gjør hun det med vilje eller er det faktisk slik hun spiser?   Minner meg litt om moren min.  Hun dyttet altfor mye mat inn i munnen på en gang så du så hun slet skikkelig med å tygge.  Spesielt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¨Folk¨ som Svarer på ting de ikke har EN DRITT Greie på \ GIR USANNE RÅD. -Seriøst -WTF...

Kvalmt mye av det her, på Kg ... Små mennesker.

a.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Når folk sier "uhyggelig" når de mener "utrivelig". 

Ser ut til at mange tror uhyggelig er det motsatte av hyggelig.   Griseirriterende!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
SupaWoman skrev (På 14.2.2019 den 0.31):

Gjør hun det med vilje eller er det faktisk slik hun spiser?   Minner meg litt om moren min.  Hun dyttet altfor mye mat inn i munnen på en gang så du så hun slet skikkelig med å tygge.  Spesielt!!!

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Ser ut til at mange tror uhyggelig er det motsatte av hyggelig.   Griseirriterende!

Ja, like irriterende sier asosial når de mener usosial. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...