Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Folk gir katter\hundemat vegetarmat istedenfor skikkelig kattemat\hundemat.

Det er rett og slett dyremishandling! :frustrert: Jeg blir så eitrandes forbanna på sånne folk! Katter og hunder er kjøttetere uansett om eieren er veganer, idioter som tror de kan forandre på det! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Folk gir katter\hundemat vegetarmat istedenfor skikkelig kattemat\hundemat.

Eller de som prøver å få dem til å gjøre menneskelige ting som å sykle eller gå på to bein med å holde dem, og så ha på dem klær, la nå dyr få være dyr! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
6 minutter siden, Salka skrev:

Det er rett og slett dyremishandling! :frustrert: Jeg blir så eitrandes forbanna på sånne folk! Katter og hunder er kjøttetere uansett om eieren er veganer, idioter som tror de kan forandre på det! 

De burde ikke få lov å ha dyr, kjente ei for mange år siden som gav hunden sin grønnsaker i stedet for kjøtt/hundemat, for det var sunnere med grønnsaker , hun fikk passes sitt på skrevet kan du si. Hva faen er det de tenker med!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stella Rose skrev:

De burde ikke få lov å ha dyr, kjente ei for mange år siden som gav hunden sin grønnsaker i stedet for kjøtt/hundemat, for det var sunnere med grønnsaker , hun fikk passes sitt på skrevet kan du si. Hva faen er det de tenker med!?!

Fy faen, at det går an! Sunnere med grønnsaker for en hund, faktisk. Stakkars liten. :( Sånne folk skulle aldri fått lov å ha dyr, nei. :frustrert: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Folk gir katter\hundemat vegetarmat istedenfor skikkelig kattemat\hundemat.

Katter skal ikke ha vegetarmat i det hele tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Maleficenta skrev:

At alle menn på kg tror at abort er en quick fix

Dette har jeg aldri trodd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Folk som tror at dysleksi ikke eksisterer.

De færreste som har skrivefeil her inne har dysleksi.  Det dreier seg om slurv og uvitenhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener at man ikke kan se på og like serier som Downton Abbey eller andre kostymedrama serier bare fordi man er en mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Folk som mener at man ikke kan se på og like serier som Downton Abbey eller andre kostymedrama serier bare fordi man er en mann.

Hvem har sagt det? 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Hvem har sagt det? 😛 

Noen jeg kjenner, også har jeg sett det skrevet på forskjellige forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette temaet; Omsorgspersoner som ikke har noe fokus på tilknytning.

 

De kjenner ikke på at man hører sammen over tid og sted. Tilhørighet. At de ikke bryr seg om behovet for barnet. De skader barnet i tilknyttningssammenheng. 

Barnet får ingen forståelse av andres eller egne relasjoner. Tenker ofte over at de ikke kommer til å finne ut av verden, hvordan funker dette? Hvordan får de venner? Barn er jo veldig mottagelig, lytter mere til de nærmeste, så når det starter så rart fra starten av...Hvorfor vil de ikke barnet godt? 

 

Barn trenger omsorg. Hvordan de blir møtt handler om kulturelle følelser, hvordan vi har det nå og hvilke holdninger og erfaringer vi voksne har det. Synes mange kludrer det litt til for barnet sitt. De voksne beskytter ikke barnets behov. Eller lar barna finne ut av verden, se og utforske, -og får dele dette. Barn vil gjerne dele alt de opplever, men foreldrene hjelper ikke til ser jeg. BLir så forba*** over utrygg tilknyttning. Barnet kan da umulig oppleve å være verdifull, kan ei stole på andre, må være omtrent umulig å ha en god relasjon til seg selv, forstå sine egne følelser, de får jo ingen til å hjelpe til å regulere stress.

 

Når barna kommer og er lei seg får de høre de er sint og ulydig, og da kommer man jo ikke videre. Man kan da umulig hjelpe barnet å løse opp i hvorfor barnet er lei seg ved å være slik mot dem.... 

 

Ukas utblåsning.

giphy.gif?cid=3640f6095bab5b7878345a5059

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De islandske skuespillerne som snakker "norsk" i The Innocents på Netflix. Fantes det virkelig ingen norske skuespillere som kunne fylle de rollene? Og at Innocents staves Innøcents når de presenterer tittelen, som om O skrives Ø på norsk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amawhatsnot skrev:

De islandske skuespillerne som snakker "norsk" i The Innocents på Netflix. Fantes det virkelig ingen norske skuespillere som kunne fylle de rollene? Og at Innocents staves Innøcents når de presenterer tittelen, som om O skrives Ø på norsk. 

Jeg reagerte på det jeg og😅 Kanskje de ikke ville ha overvekt av norske skuespillere?🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå irriterer jeg meg over folk som ikke gidder å holde det de lover! En venninne skulle bli med å vaske ned leiligheten min i går (holder på med flytting) men fikk melding rett før " ops, kom noe i veien, kan ikke bli med likevel" men fikk vite av felles venninne de to var på shopping og cafe i går :rolleyes: Arg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...