Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Irriterer meg grenseløst at de som lager slike mukbang videoer.. aldri spiser opp maten sin! Greit at de lager sykt store porsjoner, som også er poenget med mukbang.. men de må da spis opp! :bond:

Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Maleficenta skrev (På 16.7.2018 den 20.17):

Hva er det?

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2018 den 22.51, JeSuisLouise skrev:

I-landsproblem, men når det blåser og håret setter seg fast i lipglossen. Det er SÅ irriterende det. 

Hahahah, jaaaaaa. Verste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takler ikke folk som smatter, slafser i seg mat eller slurper i seg kaffe, is, suppe osv. Jeg får helt makk av å høre på det! :bond:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Minnie23 skrev:

Takler ikke folk som smatter, slafser i seg mat eller slurper i seg kaffe, is, suppe osv. Jeg får helt makk av å høre på det! :bond:

Tyggistygging er det verste :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Winza skrev:

Tyggistygging er det verste :haar:

Åh ja. Får lyst til å bare dra tyggisen ut av munnen på de!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bråkete folk på fly

- Skrikende unger i alle settinger

- Folk som enten kjører 70 eller 90, men aldri 80, i 80-sonen

- Folk som ikke blinker når de svinger med bilen

- Folk som ikke har hørt om jevn fart 

- Folk som smuler/søler når de spiser (og er voksne)

- SNORKING!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Minnie23 skrev:

Åh ja. Får lyst til å bare dra tyggisen ut av munnen på de!

Jeg har begynt å spørre mamma, farmor osv om de tygger tyggis når jeg prater i tlf med dem :ler: 

Uff, får lyst til å kverke noen av tyggis tygging 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Unger som bråker og skriker og foreldre som ikke sier hysj en gang  >_< 

Folk som sitter med opplyst mobilskjerm på kino når filmen starter og gjennom filmen/ Folk som snakker under film :raven:

Fravær av blinklys.

Syklister som sykler som svin (bysyklister driter i alle regler). (Mener at sykler man på en vei og noen skal over et gangfelt så skal man stoppe! ikke bare fortsette og bli sint om man nesten kjører på fotgjenger). 

Kjører i sneglefart, men når du skal forbi så speeder de opp :dry:

Nysing/ hosting rett ut i luften. 

Høylytt gjesping eller generelt gap slik at man ser  drøvelen. Neste gang tar jeg bilde og viser dem hvordan de ser ut :P

Folk som ikke overholder båndtvangen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Peanut skrev:

Unger som bråker og skriker og foreldre som ikke sier hysj en gang  >_< 

Folk som sitter med opplyst mobilskjerm på kino når filmen starter og gjennom filmen/ Folk som snakker under film :raven:

Fravær av blinklys.

Syklister som sykler som svin (bysyklister driter i alle regler). (Mener at sykler man på en vei og noen skal over et gangfelt så skal man stoppe! ikke bare fortsette og bli sint om man nesten kjører på fotgjenger). 

Kjører i sneglefart, men når du skal forbi så speeder de opp :dry:

Nysing/ hosting rett ut i luften. 

Høylytt gjesping eller generelt gap slik at man ser  drøvelen. Neste gang tar jeg bilde og viser dem hvordan de ser ut :P

Folk som ikke overholder båndtvangen. 

 

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare slår av lysstyrken og setter den på lydløs, det gjør jeg og da merker ingen det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
3 minutter siden, Stella Rose skrev:

Noe som irriterer meg veldig er uventet besøk og folk som graver og spør om personlig ting.

Jeg får angst hvis det plutselig banker på noen på døren 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg får angst hvis det plutselig banker på noen på døren 😕 

Får ikke akkurat angst, tenker mer hvem faen er det, jeg vil ikke ha besøk nå 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
2 minutter siden, Stella Rose skrev:

Får ikke akkurat angst, tenker mer hvem faen er det, jeg vil ikke ha besøk nå 😣

Og så sitter man der klar med god mat og skal til å se favoritt serien sin og så banker det på :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjærer! Møkkafugler som begynner å skrike og skvatre utenfor soverommet allerede i 4-5-tiden på morran! Ekle er de også, jeg ser på dem som flyvende rotter. Men det verste er at de bråker sånn. For et spetakkel de lager! Tror de har reir med unger i et tre rett bak huset vårt. Ikke kan vi lukke terrassedøren på soverommet heller, for da blir det helt uutholdelig varmt og ihvertfall ikke mulig å sove. Hadde det kunnet holde seg på levelige temperaturer hadde vi jo kunnet lukke døren når de begynte, men neida, må jo være "540 varmegrader" hver jævla dag. :frustrert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Salka skrev:

Skjærer! Møkkafugler som begynner å skrike og skvatre utenfor soverommet allerede i 4-5-tiden på morran! Ekle er de også, jeg ser på dem som flyvende rotter. Men det verste er at de bråker sånn. For et spetakkel de lager! Tror de har reir med unger i et tre rett bak huset vårt. Ikke kan vi lukke terrassedøren på soverommet heller, for da blir det helt uutholdelig varmt og ihvertfall ikke mulig å sove. Hadde det kunnet holde seg på levelige temperaturer hadde vi jo kunnet lukke døren når de begynte, men neida, må jo være "540 varmegrader" hver jævla dag. :frustrert: 

Uff føler med deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Winza skrev:

Jeg får angst hvis det plutselig banker på noen på døren 😕 

Jeg og. Jeg hater den sosiale angsten. Igår kveld da jeg var alene hjemme banket det en mann på døren som lurte på om samboeren var hjemme, han skulle spørre han om noe, men hadde ikke tlf nr eller etternavnet hans. Jeg kjente pulsen stige og fikk kraftig hjertebank. Vi har vindu i ytterdøra og døra til vindfanget sto åpen, så jeg kunne ikke late som jeg ikke var hjemme heller siden han ikke kunne unngå å se meg i stua. Faen altså, jeg hater det der. Heldigvis ikke ofte det kommer noen uanmeldt, men like ekkelt likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...