Gå til innhold

Blir gal av snakkingen hans!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når vi skal være intime begynner han hele tiden og sier ting som : tenk at jeg får ta på den deilige musen din, er det deilig?

MMMM, TENK at du tar og runker meg så deilig.. osv.. Han sier dette om og om igjen hele tiden så jeg mister fokus. Er deres menn slik?

Får i begynnelsen av forholdet før han ble ordentlig trygg på meg så bare stønnet han og sa det var deilig osv.. Men ikke hele avhandlinger fra start til stopp!!

Kjenner det avtenner meg for jeg får ikke konsentrere meg når han stiller spørsmål hele tiden .

Samtidig så vil jeg ikke ta det opp med han av frykt for å såre han . Uff så feig jeg er. må vel bare si det som det er.

Det er også det i hverdagene når vi ikke har sex at han sier hele tiden, tenk at jeg er sammen med deg og herregud så heldig jeg er, du er verdens vakreste på jord, så heldig jeg er som har deg. hva skulle jeg gjort uten deg. så deilig du er, så vakker du er, så søt du er. herregud så fin du er. at det går an å være så fin som du , tenkt at jeg i hele verden er akkurat sammen med deg osv..

Gjør deres menn dette?



Anonymous poster hash: 8591a...fff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres bare ut som han er så inderlig glad i deg.



Anonymous poster hash: a90fb...efa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serriøst... sex greia kan jeg skjønne er en turn-off men herregud da kvinne? Han overøser deg med komplimenter hele veien også er du dum nok til å klage på KG?

De fleste kvinner maser på mannen om at de sier sånt for lite, joda kan sikkert bli slitsomt å høre det men han vil så gjerne ha deg :)

Anonymous poster hash: 42ab5...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serriøst... sex greia kan jeg skjønne er en turn-off men herregud da kvinne? Han overøser deg med komplimenter hele veien også er du dum nok til å klage på KG?

De fleste kvinner maser på mannen om at de sier sånt for lite, joda kan sikkert bli slitsomt å høre det men han vil så gjerne ha deg :)

Anonymous poster hash: 42ab5...6c5

Jeg klager ikke, bare syns at det blri i overkant mye

Anonymous poster hash: 8591a...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja dette hørtes ut som et luksusproblem :fnise: .

Men JA...det høres jo slitsomt ut i lengden. Smiger og komplimenter passer vel best i små doser?

Si det til han på en humoristisk måte.....Rett og slett si at du mister konsen når du får komplimenter konstant ;) Da bør han ikke bli sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager ikke, bare syns at det blri i overkant mye

Anonymous poster hash: 8591a...fff

Sorry meg men ler bare av hele greia her nå:P ikke rettet mot deg alene men kvinner generelt. Det finnes 2 typer menn hvorav den ene ikke gir komplimenter i det hele tatt og den andre gir mye komplimenter. Jeg er en av den siste kategorien, finnes det en mellomting? Nope ikke som jeg vet om. Du kan be han holde kjeft fra nå av da så øra dine slipper å bli brukt så mye. Du klager jo når du skriver det på KG.

"Huff stakkars meg, kjæresten min bryr seg for mye!' Tror du han spør deg under sexen for morro skyld? Hva om han er usikker på seg selv? :)

Anonymous poster hash: 42ab5...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry meg men ler bare av hele greia her nå :P ikke rettet mot deg alene men kvinner generelt. Det finnes 2 typer menn hvorav den ene ikke gir komplimenter i det hele tatt og den andre gir mye komplimenter. Jeg er en av den siste kategorien, finnes det en mellomting? Nope ikke som jeg vet om. Du kan be han holde kjeft fra nå av da så øra dine slipper å bli brukt så mye. Du klager jo når du skriver det på KG.

"Huff stakkars meg, kjæresten min bryr seg for mye!' Tror du han spør deg under sexen for morro skyld? Hva om han er usikker på seg selv? :)

Anonymous poster hash: 42ab5...6c5

Vi har vært sammen i over tre år så han er nok ikke usikker. Bare lurte på om det var normalt og jeg synes det blir for mye. Synes jo det er fint og sånn, men han kan begrense deg litt .

Han var ikke så overivrig i begynnelsen, men etterhvert blir han verre og verre.. Høres jo helt utakknemlig ut her, men det er jeg ikke. Elsker han over alt på jord, men kan bli for mye av det gode. Jeg er vant med slik oppmerksomhet fra menn, får det ofte fra både kjærester og andre. Det kan bli for mye og du blir lei til slutt av at det er så mye

Anonymous poster hash: 8591a...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du be han slutte å plage deg så mye da:)

Anonymous poster hash: 42ab5...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er irriterende ja. Høres litt patetisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med han om det da. Dere skal jo leve med hverandre lenge (forhåpentligvis) og om noe plager deg så sier man ifra. Be han helker være søt å skrive det på brev til deg eller meldinger en gang i blant:) jeg å dama mi sender sånne nattameldinger til hverandre hver dag, aldri blitt lei hverandre fordi :) vi har vært sammen godt over 1 år nå :) halvparten av deres 3 sånn ca:)

Anonymous poster hash: 42ab5...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare dra til med et "hold kjeft og bare knull meg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...