AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg ser Hc reklamerer for Blivakker.no nå hun som skrev så mye negativt om dem tidligere. Det var jo også en tråd her tidligere om en falsk mac sol pudder fra Heidi Øksendal der hun skrev masse om hvor fæl blivakker.no var. Men det kom aldri noen bevis om at den var falsk. Det viser bare hvor skummelt det kan være å høre på blogger mener jeg. Man kan spre masse stygge rykter og ødelegge for firmaer og merker uten å trenge bevis. Nå har jo blivakker.no og andre fått dårlig rep pga disse bloggerne. Anonymous poster hash: 0b7b3...95a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mai 2014 #2 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Jeg stoler ikke på den dama på en flekk lenger. Tviler på at bli vakker er noe tryggere, det er bare hc som er kjøpt og betalt av dem. Synd, for hun var jo så flink før og jeg likte henne. Endret 9. mai 2014 av RusaPåBrus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har alltid vært fornøyd med Blivakker.no, men jeg har faktisk mottat ett gammelt parti med MD Formulations produkter fra de, da fikk jeg refundert pengene for disse. Men de skal være helt trygge å kjøpe Ole Henriksen, Evagarden og Emergin C fra, da de er aut.forhandler av OH produkter, og får Evagarden og Emergin C fra samme distributør som Vakkerhud.no får fra. Dette fikk jeg vite på mail fra Vakkerhud.no, og Blivakker.no er jo konkurrenten deres. Anonymous poster hash: c83cf...cb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 9. mai 2014 #4 Del Skrevet 9. mai 2014 Problemet er at disse bloggerne aldri har hørt om parallellimport og dermed har de trukket noen konklusjoner på feil grunnlag. Veldig uheldig å gjøre sånt i offentligheten. Å spre falske rykter om en bedrift er ikke bra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Del Skrevet 9. mai 2014 Har mistet litt sansen for HC, selv om jeg er innom og leser av og til for det. Synes jo strengt tatt at hun-etter å ha vært så kritisk til blivakker, burde ha skrevet noe mer om det, ikke bare at hun hadde sjekket. Et innlegg ville vært fint liksom. Anonymous poster hash: 8035c...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 9. mai 2014 #6 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg fikk nettopp en pakke fra blivakker, og er veldig fornøyd. God pris, rask levering, og skikkelige produkter. Hadde ikke hørt disse dårlige ryktene på forhånd da, men de fremstår som profesjonelle for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 9. mai 2014 #7 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har aldri hørt noen dårlige rykter før jeg leste om det her på KG. Jeg har bestilt ting flere ganger, og har alltid vært fornøyd med både service og produkter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Del Skrevet 9. mai 2014 Har mistet litt sansen for HC, selv om jeg er innom og leser av og til for det. Synes jo strengt tatt at hun-etter å ha vært så kritisk til blivakker, burde ha skrevet noe mer om det, ikke bare at hun hadde sjekket. Et innlegg ville vært fint liksom. Anonymous poster hash: 8035c...3aa Ser nå at hun har skrevet et innlegg. Anonymous poster hash: 8035c...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Del Skrevet 9. mai 2014 For meg ble det slutt på handelen derfra etter DENNE saken. Netthandelen og blivakker er søsterselskaper, og jeg er faktisk mer skeptisk til hva jeg smører ansiktet og huden med enn kjøkkenredskaper... Når det er sagt, jeg tror ikke alle varene er falske, men føler meg ikke trygg på at de kan gå god for at de ikke er det. Denne mystiske parallellimporten de vil si så lite om, kan jo bety alt ifra utgåtte varer, til konkursbo, piratkopier osv. Folk får gjøre som de vil. Leste også HC sitt innlegg, og hun kunne like gjerne skrevet at hun har inngått dette samarbeidet fordi det er lønnsomt for henne, ikke fordi hun plutselig ble hellig overbevist. Anonymous poster hash: 70d3a...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanetto Skrevet 9. mai 2014 #10 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har bestilt derifra mange ganger, både jeg, min mor og min bror! Alle har vert superfornøyd med gode produkter til en god pris. Pakken mottar du etter et par dager, og de har en god service Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 9. mai 2014 #11 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg er fornøyd med både blivakker.no og blush.no Pleier å bestille derfra ut i fra hvem som kjører rabatt når jeg trenger et produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2014 #12 Del Skrevet 9. mai 2014 Bli Vakker har alltid vært trygt, HC derimot har aldri vært til å stole på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #13 Del Skrevet 9. mai 2014 Tror ikke Bli Vakker er noe farlig, de følger jo norske regler og blir kontrollert. Tror faktisk at fare å kjøpe gamle varer er større på Kicks/Estetique, fordi de taper kunder for tax-free og netthandelen, og derfor har varer som blir ikke solgt og ligger lenge. Men nå shopper jeg sjeldent på Bli Vakker, fordi ting er jo så mye billigere på Feelunique og andre utenlandske butikker, av og til to ganger billigere, så hvorfor det? Klarer å vente 6 dager istedenfor 2 dager, vanligvis. HC leser jeg derimot ikke, dama har diskreditert seg for lengst. Hun har jo alltid vært kjøpt og betalt av merkene hun reklamerte for. Leser heller Beautypedia og omtaler på makeupalley.. Anonymous poster hash: 6fbf4...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. mai 2014 #14 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har bestilt en god del dior og chanel fra blivakker og har alltid vært fornøyd. Rask levering og produktene har alltid vært identiske med de jeg har kjøpt i taxfree og i vanlig butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 9. mai 2014 #15 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Har aldri forstått hvorfor så mange stoler nærmest blindt på HC og andre bloggere.Jeg tar da mine egne vurderinger på selvstendig grunnlag,og har ikke fått falske produkter fra hverken Bli Vakker eller Blush. Parallellimport gjøres av legemidler også,så det er et dårlig argument å bruke mot en bedrift. Som nevnt over her tror jeg ikke disse bloggerne har peiling på hva parallellimport innebærer. Endret 9. mai 2014 av Sandie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Trist Skrevet 9. mai 2014 #16 Del Skrevet 9. mai 2014 HVEM ER HC?!?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 9. mai 2014 #17 Del Skrevet 9. mai 2014 HVEM ER HC?!?!?!?!? Hilde-Christina. http://www.hildechristina.com/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 9. mai 2014 #18 Del Skrevet 9. mai 2014 Ser nå at hun har skrevet et innlegg.Anonymous poster hash: 8035c...3aa Merkelig innlegg hun hadde skrevet. Bl.annet: Innleggene jeg skrev om Blivakker, skrev jeg i 2011 og siden den gang har jeg vært i dialog med både Blivakker selv og også andre nettsider for å få mer informasjon om denne nettbutikken.I utgangspunktet var jeg rimelig negativ til denne nettbutikken og jeg brukte derfor ikke mer tid på å undersøke om dette var en nettbutikk jeg kunne anbefale til deres lesere... Vel, det er vel kanskje noe av det viktigste å gjøre når man er en seriøs blogger og skal anbefale nettbutikker til leserne? Når du først går til "krig" mot en nettbutikk og deretter innrømmer at du aldri var sikker på om det var noe galt, så mister man troverdighet i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 9. mai 2014 #19 Del Skrevet 9. mai 2014 Tror ikke Bli Vakker er noe farlig, de følger jo norske regler og blir kontrollert. Tror faktisk at fare å kjøpe gamle varer er større på Kicks/Estetique, fordi de taper kunder for tax-free og netthandelen, og derfor har varer som blir ikke solgt og ligger lenge. Men nå shopper jeg sjeldent på Bli Vakker, fordi ting er jo så mye billigere på Feelunique og andre utenlandske butikker, av og til to ganger billigere, så hvorfor det? Klarer å vente 6 dager istedenfor 2 dager, vanligvis. HC leser jeg derimot ikke, dama har diskreditert seg for lengst. Hun har jo alltid vært kjøpt og betalt av merkene hun reklamerte for. Leser heller Beautypedia og omtaler på makeupalley.. Anonymous poster hash: 6fbf4...6df En lipgloss jeg kjøpte på Kicks, begynte å lukte etter noen få uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 10. mai 2014 #20 Del Skrevet 10. mai 2014 Kan de importere falske grønnsakskuttere, så kan de også importere falske hudkremer (ikke med vilje, selvsagt). Er man redd for falske varer, så bør man være skeptisk til fabrikkutsalg som ikke vil oppgi leverandørene sine. Gamle varer kan man selvsagt få over alt (selv om det selvsagt aldri burde skje). BliVakker er for meg trygg når jeg vet (og får se dokumentasjon på) hvor de får varene sine fra. Det er ikke dermed sagt at jeg aldri kommer til å handle der. Jeg tror ikke BliVakker er noe verre enn Strawberrynet, ebay og AllCosmeticsWholesale. Men man bør ha i bakhodet at man gjør en risk når man ikke vet hvilken autorisert forhandler varen kommer fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå