Gå til innhold

Er det mulig at barnas far ikke er den biologiske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lever dere mødre i samliv hvor det er mulighet for at faren til barna ikke er den biologiske?, og bare du vet?

Anonymous poster hash: cea28...52d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, her er det ingen tvil om hvem som er far, verken fra min eller fars side.

Anonymous poster hash: 4d8f3...8c3
  • Liker 1
Skrevet

Finnes ingen tvil hvem som er synderen her i hus ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, eller kanskje. Jeg har prøverørsbarn så det er jo en liiiten teoretisk mulighet at glassene har blitt forbyttet.

Men jeg har en venninne hvor jeg har mine tvil på at datteren er "farens" barn. Men jeg har aldri tørt å si noe, har hintet så vidt men kom ingen vei.

Anonymous poster hash: f9c2c...294
AnonymBruker
Skrevet

Nei, her er det nok bare en mulighet! Er helt sikker på hvem som er far til mitt barn.

Og siden jeg selv er slående lik min far og bestemor er det nok liten sjangs for at det er noen andre enn min far som er min far.

Anonymous poster hash: 9a595...78a

AnonymBruker
Skrevet

Her er det heller ingen tvil. Har kun hatt sex med han siden vi møttes for 1. gang :) Så da er det ikke flere alternativer å velge i :)

Anonymous poster hash: 048dd...c88
Skrevet (endret)

Sånn jeg ser det er det vel 3 muligheter for at min mann ikke er far til mitt barn:

1. Sædceller fra min forrige partner har klart å overleve inne i meg i en 7-8 års tid før befruktning, alternativt at et befruktet egg ikke begynte å utvikle seg før etter 7-8 år.

2. Noen har dopet meg ned og deretter voldtatt meg eller befruktet meg på kunstig vis uten at jeg verken merket noe til neddopingen eller voldtekten.

3. Mannen min har av en eller annen grunn smurt en annen manns sæd på sin penis før vi hadde sex.

Nå er også babyen vår prikk lik mannen min av utseende, så jeg tror ikke at noen av de tre rimelig usannsynlige mulighetene for at det er noen annens barn, har inntruffet.

Endret av Veggdyret
  • Liker 11
Skrevet

Nei, er ikke i tvil i det hele tatt om hvem som er pappaen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at min mann ikke er far til vårt barn. Han vet det ikke selv og jeg har heller ikke hjerte til å ta fra han gleden.

Vi hadde prøvd i 7-8 år uten hell. Hadde vært på flere undersøkelser uten å finne noe galt hos noen av oss. Og etter en konferanse som dessverre endte i køya med en annen så ble jeg gravid...

Anonymous poster hash: 6f102...0d0

Skrevet

Lever dere mødre i samliv hvor det er mulighet for at faren til barna ikke er den biologiske?, og bare du vet?

Absolutt ikke. Jeg har aldri vært utro mot mannen min. Nå er da også sønnen våre veldig like ham, særlig den eldste. Da han ble født sa mannen min fleipete: "Jaja, han der kan jeg ikke snike meg unna å ta ansvaret for..." :ler:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skal du vite det>?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at min mann ikke er far til vårt barn. Han vet det ikke selv og jeg har heller ikke hjerte til å ta fra han gleden.

Vi hadde prøvd i 7-8 år uten hell. Hadde vært på flere undersøkelser uten å finne noe galt hos noen av oss. Og etter en konferanse som dessverre endte i køya med en annen så ble jeg gravid...

Slike løgner blir alltid avslørt

Anonymous poster hash: 1bf91...f24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg er ganske sikker på at barnets biologiske farfar er en annen enn den faren tror. Faren til barnet mitt har mange likhetstrekk med en felles venn av svigersene, men likner mest på moren sin, og barnet mitt er så lik denne mannen at det er skremmende.

Anonymous poster hash: 1c497...4b8
Skrevet

Slike løgner blir alltid avslørt

Anonymous poster hash: 1bf91...f24

Always. Et resultat av en slik løgn er undertegnede.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt andre sexpartnere enn min mann, så hvis ikke han er faren må det være en medisinsk sensasjon.

Anonymous poster hash: 80b2a...056

• Liker 3
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Føler du ikke at barnet har rett på å vite sannheten heller? Hva skjer hvis du skulle gå bort før din mann? Om barnet skulle komme i faresonen for å få noen sykdommer så er det også smart å vite om eventuelle arvelige sykdommer i slekta til barnets biologiske far. Har du noen kunnskaper om det er noen arvelige sykdommer ute og går der?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet med sikkerhet at mannen min ikke er biologisk far til mitt barn, men det vet også min mann for vi møttes etter at barnet var født. Jeg vet derimot hvem faren er (vi var i et forhold, men ingen kontakt nå) og kommer aldri til å nekte barnet den informasjonen.

De som holder slikt hemmelig ovenfor barn og far burde skamme seg, det må være noe av det styggeste man kan gjøre mot noen.

Anonymous poster hash: a0fed...e2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tvil i det heletatt, snakk om 2 dråper vann som oppfører seg likt og ser like ut.

Anonymous poster hash: 0f7c6...d1e
Gjest Whitestripes
Skrevet

Nei, ingen tvil her i gården. Begge har arvet helt spesielle fysiske ting etter faren som er en særegenhet i hans familie, og jeg var heller ikke utro mot han.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen tvil her i gården heller :)

Anonymous poster hash: cda55...c03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...