Alice123 Skrevet 22. juli 2014 #121 Del Skrevet 22. juli 2014 Lutetium 71, Alice123 og Silfen kommer ofte med vittige og treffende kommentarer. Har også sansen for Yvonnes sympatiske og milde vesen. Legger merke til Skreppamedleppa og Mann42. Det er alltid fornøyelig å lese deres innlegg, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i alt. Også synes jeg Alice123 fortjener å bli nevnt. Virker som en bare genuint god og snill bruker. Tusen takk! --- Selv kan jeg nevne Skreppamedleppa ( ), som har både informative og morsomme innlegg. Andre jeg legger spesielt merke til (som jeg kommer på i farta) er Lille-Pus, Malfada, Yvonne og selvfølgelig Gjest (som jeg ikke har sett på en stund, hvor er du?!). Mange flere her inne jeg liker, men kommer ikke på flere i farta (jeg er bedre på å gjenkjenne profilbilder enn navn). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 22. juli 2014 #122 Del Skrevet 22. juli 2014 Sir Winston. Gode analyser (selv om vi ikke er enige i alt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juli 2014 #123 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Har nevnt flere jeg setter veldig pris på i en annen tråd som ligner denne....men vil legge til noen som jeg tror jeg ikke hadde med der IGirl Dirtymimi Alja Alegria Beetlebox (sikkert stavet feil) Hedra Evilposelos Virker som kjempebra og glade folk alle sammen Endret 23. juli 2014 av HarryDotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. juli 2014 #124 Del Skrevet 23. juli 2014 HAR DU IKKE LAGT MERKE TIL MEG? Fy skam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juli 2014 #125 Del Skrevet 23. juli 2014 HAR DU IKKE LAGT MERKE TIL MEG? Fy skam ÅJODA ...var bare bombesikker på at jeg hadde deg på den forrige tråden hehe...vent 2 sek. Så oppdaterer jeg :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. juli 2014 #126 Del Skrevet 23. juli 2014 ÅJODA ...var bare bombesikker på at jeg hadde deg på den forrige tråden hehe...vent 2 sek. Så oppdaterer jeg :D Jeg har lagt merke til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 23. juli 2014 #127 Del Skrevet 23. juli 2014 Har nevnt flere jeg setter veldig pris på i en annen tråd som ligner denne....men vil legge til noen som jeg tror jeg ikke hadde med der IGirlDirtymimi Alja Alegria Beetlebox (sikkert stavet feil) Hedra Evilposelos Virker som kjempebra og glade folk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juli 2014 #128 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg har lagt merke til deg også. Så skjønne dere er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juli 2014 #129 Del Skrevet 23. juli 2014 Legger til Gunfreak og AUG også.....Snille og bra humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. juli 2014 #130 Del Skrevet 23. juli 2014 Har nevnt flere jeg setter veldig pris på i en annen tråd som ligner denne....men vil legge til noen som jeg tror jeg ikke hadde med derIGirl Dirtymimi Alja Alegria Beetlebox (sikkert stavet feil) Hedra Evilposelos Virker som kjempebra og glade folk alle sammen grazie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 24. juli 2014 #131 Del Skrevet 24. juli 2014 Legger til Gunfreak og AUG også.....Snille og bra humor Hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #132 Del Skrevet 24. juli 2014 Og Arabella har den egenskapen at hun fint innrømmer det hvis andres argumenter får henne til å se annerledes på en sak. Det føler jeg er en sjeldenhet her inne. Anonymous poster hash: 68956...484 Jeg har lagt merke til at hun ef veldig opptatt av å korrigere dem som kaller vulva for vagina. Ellers skriver hun sikkert mye bra.Anonymous poster hash: e4611...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 24. juli 2014 #133 Del Skrevet 24. juli 2014 lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiak Skrevet 24. juli 2014 #134 Del Skrevet 24. juli 2014 Hva er det hun heter, New_girl sånn cirka? Skriver jordnære, oppegående og varme innlegg. Mange ganger har jeg vurdert å skrive noe i en tråd, men ser at hun allerede har skrevet det jeg tenkte. Funderer innimellom på om vi har noen likheter i virkeligheten, eller om det bare er på forum jeg er enig med henne Også legger jeg stadig merke til Portvinpikens innlegg i tråder om hunder. Hurra for informative, saklige, kunnskapsrike innlegg basert på moderne vitenskap og forståelse for hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #135 Del Skrevet 25. juli 2014 Portvinspiken synes jeg også har kjempegode innlegg om hundetrening Anonymous poster hash: e4611...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 25. juli 2014 #136 Del Skrevet 25. juli 2014 Lagt merke til Silfen(ikke fordi hun nevnte meg, men hun har poppet opp endel i Kosthold og trening i det siste, og digger at hun er down to earth. Pringles er også er jeg har lagt merke til Vi tenker ganske likt når det kommer til livsstil og sunn holdning til mat og trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 25. juli 2014 #137 Del Skrevet 25. juli 2014 lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 25. juli 2014 #138 Del Skrevet 25. juli 2014 Marie90, Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 25. juli 2014 #139 Del Skrevet 25. juli 2014 Hva er det hun heter, New_girl sånn cirka? Skriver jordnære, oppegående og varme innlegg. Mange ganger har jeg vurdert å skrive noe i en tråd, men ser at hun allerede har skrevet det jeg tenkte. Funderer innimellom på om vi har noen likheter i virkeligheten, eller om det bare er på forum jeg er enig med henne Også legger jeg stadig merke til Portvinpikens innlegg i tråder om hunder. Hurra for informative, saklige, kunnskapsrike innlegg basert på moderne vitenskap og forståelse for hund. Åh, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 25. juli 2014 #140 Del Skrevet 25. juli 2014 I det siste har jeg fått sansen for evnukken, Jørild, Dalma og Chevelle. Også er det ei til, men jeg klarer ikke komme på nicket hennes Oppdaterer når jeg finner det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå