Gå til innhold

Hvilke brukere på forumet har du lagt mest merke til i det siste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lutetium 71, Alice123 og Silfen kommer ofte med vittige og treffende kommentarer.

Har også sansen for Yvonnes sympatiske og milde vesen.

Legger merke til Skreppamedleppa og Mann42. Det er alltid fornøyelig å lese deres innlegg, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i alt.

Også synes jeg Alice123 fortjener å bli nevnt. Virker som en bare genuint god og snill bruker.

:helen: Tusen takk! :biggrin:

---

Selv kan jeg nevne Skreppamedleppa ( :hjerte:), som har både informative og morsomme innlegg. Andre jeg legger spesielt merke til (som jeg kommer på i farta) er Lille-Pus, Malfada, Yvonne og selvfølgelig Gjest (som jeg ikke har sett på en stund, hvor er du?!). Mange flere her inne jeg liker, men kommer ikke på flere i farta (jeg er bedre på å gjenkjenne profilbilder enn navn).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Har nevnt flere jeg setter veldig pris på i en annen tråd som ligner denne....men vil legge til noen som jeg tror jeg ikke hadde med der

IGirl

Dirtymimi

Alja

Alegria

Beetlebox (sikkert stavet feil)

Hedra

Evilposelos ;)

Virker som kjempebra og glade folk alle sammen ;)

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

HAR DU IKKE LAGT MERKE TIL MEG? Fy skam :fnise:

ÅJODA ;)...var bare bombesikker på at jeg hadde deg på den forrige tråden hehe...vent 2 sek. Så oppdaterer jeg :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJODA ;)...var bare bombesikker på at jeg hadde deg på den forrige tråden hehe...vent 2 sek. Så oppdaterer jeg :D

Jeg har lagt merke til deg også. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DirtyMimi

Har nevnt flere jeg setter veldig pris på i en annen tråd som ligner denne....men vil legge til noen som jeg tror jeg ikke hadde med der

IGirl

Dirtymimi

Alja

Alegria

Hedra

Evilposelos ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

IGirl

Dirtymimi

Alja

Alegria

Hedra

Evilposelos ;)

grazie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og Arabella har den egenskapen at hun fint innrømmer det hvis andres argumenter får henne til å se annerledes på en sak. Det føler jeg er en sjeldenhet her inne. Anonymous poster hash: 68956...484

Jeg har lagt merke til at hun ef veldig opptatt av å korrigere dem som kaller vulva for vagina. Ellers skriver hun sikkert mye bra.

Anonymous poster hash: e4611...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det hun heter, New_girl sånn cirka? Skriver jordnære, oppegående og varme innlegg. Mange ganger har jeg vurdert å skrive noe i en tråd, men ser at hun allerede har skrevet det jeg tenkte. Funderer innimellom på om vi har noen likheter i virkeligheten, eller om det bare er på forum jeg er enig med henne :fnise:

Også legger jeg stadig merke til Portvinpikens innlegg i tråder om hunder. Hurra for informative, saklige, kunnskapsrike innlegg basert på moderne vitenskap og forståelse for hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Portvinspiken synes jeg også har kjempegode innlegg om hundetrening :)

Anonymous poster hash: e4611...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Lagt merke til Silfen(ikke fordi hun nevnte meg, men hun har poppet opp endel i Kosthold og trening i det siste, og digger at hun er down to earth.

Pringles er også er jeg har lagt merke til :) Vi tenker ganske likt når det kommer til livsstil og sunn holdning til mat og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest New_Girl

Hva er det hun heter, New_girl sånn cirka? Skriver jordnære, oppegående og varme innlegg. Mange ganger har jeg vurdert å skrive noe i en tråd, men ser at hun allerede har skrevet det jeg tenkte. Funderer innimellom på om vi har noen likheter i virkeligheten, eller om det bare er på forum jeg er enig med henne :fnise:

Også legger jeg stadig merke til Portvinpikens innlegg i tråder om hunder. Hurra for informative, saklige, kunnskapsrike innlegg basert på moderne vitenskap og forståelse for hund.

Åh, så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

I det siste har jeg fått sansen for evnukken, Jørild, Dalma og Chevelle. Også er det ei til, men jeg klarer ikke komme på nicket hennes :bond:

Oppdaterer når jeg finner det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...