Gå til innhold

Hvilke brukere på forumet har du lagt mest merke til i det siste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lagt merke til Genesis. En mann med integritet og ikke redd for å hoppe oppi heksegryta og likevel stå stått.

Tris - men jeg skjønner ikke helt hva hun driver med... Pussig, og jeg liker pussig. Men har ikke ennå bestemt for meg om hun er pussig på den måten jeg liker.

Pop - fordi hun er så søt. :)

--------

KG var litt enklere før, færre brukere å lettere å holde oversikt. Men jeg liker det mangfoldet som er nå.

Hvorfor velger du å nevne en bruker som har slettet seg?

Anonymous poster hash: c6f7c...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg pleier ikke nevne folk i slike tråder, av den enkle grunn at dere er idioter hele gjengen. ;)

Men jeg skal gå utenfor min komfortsone og si Runforit. Jeg må si at jeg, som er feit treningshater, leser hennes kostholds og treningssvar til folk (når jeg av en eller annen grunn er i en sånn tråd) og får respekt for hennes ikke fanatiske, oppløftende holdning til mennesker som ikke helt er på treneren slik hun er. Jeg syns ofte treningsgærninger får et litt vridd bilde på ting og tang, men den damen der fremstår som kunnskapsrik, avbalansert og respektfull. Nesten så jeg kunne spurt henne om råd hadde jeg giddet.

Jeg har lagt merke til deg, for du minner meg så iherdig om ei som jeg har studert med tidligere, på en litt ubrukelig høyskole, på et veldig ubrukelig sted.

Anonymous poster hash: f5e9b...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får jo ikke med seg sånt. Og brukeren (vet ikke helt hvem du siktet til) kan jo fortsatt være her og lese hva som blir sagt, og det er jo koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Fordi jeg ikke har en app som forteller meg hvilke brukere som stadig sletter seg?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jada, Tris, vi har fått med oss at du har "slettet deg".

Anonymous poster hash: c7229...0c0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jada, Tris, vi har fått med oss at du har "slettet deg".

Jeg er ikke Tris. Og det var ikke jeg som dro opp navnet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til deg, for du minner meg så iherdig om ei som jeg har studert med tidligere, på en litt ubrukelig høyskole, på et veldig ubrukelig sted.

Anonymous poster hash: f5e9b...712

Iom at jeg ikke akkurat går inn for å være en annen enn den jeg er, så skal det ikke så veldig mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skuffet over at ikke jeg er nevnt, :trist: men jeg får bare prøve å gjøre meg mer bemerket/kanskje skrive litt mer interessante ting fremover.

Anonymous poster hash: 6bd82...362
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg spesielt lagt merke til mange gode svar/innlegg fra Pringle og Koolaid :blomst:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har dessverre lagt merke til Teeden. Han har jo helt skrudde holdninger, etter min mening.

Anonymous poster hash: 8ed53...47c
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg har dessverre lagt merke til Teeden. Han har jo helt skrudde holdninger, etter min mening.

Haha uff enig :ler:
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Anonymous poster hash: 0126a...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en idiotisk ting å skrive!

Fordi de ikke mener det samme som deg så burde de holde kjeft?

Og det med å henge ut brukere som f.eks Teeden. Er ikke det personhets? Det gjør vel ikke akkurat til at dere er noe særlig bedre?!

Teeden er en av de brukerne som blant annet er svært glad i å legge ut i hver jævla tråd han bare kan om hvordan jenter strør om seg med falske voldtektsanklager. Tror du det er så himla gøy for alle oss som har opplevd å bli voldtatt, og bare bli møtt med "Var du full?" og "Hva hadde du på deg?" når vi prøvde å si fra?

Anonymous poster hash: 845a5...7f5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Teeden, waco og Timza er ganske ålreite til tross for enkelte meninger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sansen for Kiradelta (staving?). Aldri noe tull, virker bare god tvers igjennom og har gode råd. Det er flere som er som henne, men de skal alltid skrive de siste setningene som gir innleggene en litt ekkel bismak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

silfen er favorittbrukeren. Hun er så vakker.

Anonymous poster hash: 10e36...18d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skuffet over at ikke jeg er nevnt, :trist: men jeg får bare prøve å gjøre meg mer bemerket/kanskje skrive litt mer interessante ting fremover.

Anonymous poster hash: 6bd82...362

Få deg en villere avatar!

Anonymous poster hash: 42232...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...