skruf Skrevet 6. mai 2014 #1 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Jeg drømmer så innmari hver eneste natt, og noen ganger er drømmene skikkelig forstyrrende og stressende.. Våkner opp skikkelig svett og stressa (og av og til sur på den stakkars mannen min som sover søtt og har null peiling på at jeg har drømt fæle drømmer om han..). Så; hva drømmer dere? For å begynne, i det siste har jeg drømt: -Pappa ble helt gal og kidnappet barna mine og ba meg slette meg fra Fb. -Mamma hadde plutselig rett på halve inventaret i huset mitt. -Jeg var ute på sykkeltur og havnet bak 4 pensjonister som syklet saktere enn snegler og jeg kom meg ikke forbi. -Mannen min ble plutselig homofil og kunne bare ha analsex med meg (jeg våknet opp passe stressa..) Endret 6. mai 2014 av Pomperipossa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 6. mai 2014 #2 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg drømmer mye, og husker mye av drømmene. Litt slitsomt, men samtidig veldig fascinerende. Drømmer veldig ofte at jeg er på rømmen. Noen farlige folk er etter meg fordi jeg vet noe de vil vite, men jeg har hukommelsestap og vet ikke hva det er jeg liksom skal vite. Det eneste jeg vet er at jeg må bort fra disse farlig folka. Det blir som regel til at jeg reiser verden rundt og blir fryktelig møkkete, sliten og skadet. Det er fryktelig mye blod, gørr, møkk og smerte i denne drømmen, og hver gang jeg våkner så er jeg gjennomsvett, stressa, og utslitt. I det siste har jeg drømt at jeg er innlagt på et sovjet-sykehus, som ikke har strøm. Og der leter jeg rundt i mørket etter makrell i tomat. En veldig stressende drøm Og i går drømte jeg at jeg tilfeldigvis drepte et familiemedlem med en kulepenn, og stressa fælt med å pakket inn liket i grønn pressening, knyttet sammen med hyssing fra Rema1000, for så å gjemme det under verandaen til barndomshjemmet mitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 7. mai 2014 #3 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg har det også sånn, og jeg våkner av og til mer sliten enn da jeg la meg.. Jeg drømmer om alt mulig egentlig, men har en gjentatt drøm om at mamma skal bli hentet av et romskip på en stor åpen plass som jeg der og da ikke helt klarer å plassere geografisk sett, så derfor ender det opp med at jeg løper og løper for å finne denne plassen og selvfølgelig akkurat ser "tallerkenen" trekke inn beina når jeg endelig nærmer meg. Jeg drømmer også ofte at jeg rydder miner i en eller annen slags sammenheng 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 7. mai 2014 #4 Del Skrevet 7. mai 2014 Latest: - At jeg tok koloskopi i over et døgn. Føltes veldig realistisk og legen holdt på å le seg ihjel fordi han var grusom og sadistisk. - At jeg giftet meg med en jeg såvidt kjenner fordi han hadde sagt feil navn til de som arrangerte shiten. Var forøvrig utenfor et handlesenter.. Alt ble mørkt, det ble rullet ut rød løper og plutselig fikk jeg på meg brudekjole (en stygg en) og ble heist opp i luften der han hang fra før av mellom et hav av rosa ballonger. - At jeg lagde pizza (veldig detaljert og langdraglig drøm. Lagde den selvfølgelig fra bunnen av). - At jeg hadde barn og var veldig svimete, så jeg glemte de overalt hele tiden. I vaskemaskinen, kjøleskapet, fryseren, på ferie etc... Brydde meg ikke særlig om det heller. - At jeg gikk til Afrika fordi jeg hadde hørt at de hadde billig snus der (det var ikke snus, men noen form for frukt). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missy_91 Skrevet 7. mai 2014 #5 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg har helt sinnsyke drømmer. Det som også er utrolig merkelig, er at en gang i året drømmer jeg om fortsettelsen på drømmen for ett år tilbake igjen. Jeg er på samme sted, samme hus, osv. Er på en måte en fantasiverden, med et stooort slott som er gjemt i skogen. Og jeg kommer meg aldri inn i det, men sånn ca en gang i året, drømmer jeg om dette. Og det er så sykt rart, fordi for hver drøm jeg har om dette, så er det en fortsettelse på forrige... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg drømmer også samme drømmen flere ganger, og noen ganger så fortsetter drømmen på en måte ei senere natt. Rart egentlig. Lurer på hva som gjør at noen drømmer mere enn andre, og at man husker drømmene så godt. Mannen min f.eks sier han drømmer aldri, iallefall ikke så han kan huske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 7. mai 2014 #7 Del Skrevet 7. mai 2014 Melder meg inn i klubben. De aller fleste drømmer, det er bare å lære seg opp til å huske det i våken tilstand, fullt mulig . Her i gården er det mye thrillere, skrekkfilm og drama, og innimellom hete romanser som foregår Tema som går igjen: - Jeg blir forlatt, alt går seigt, jeg blir hengende etter de andre, rekker ikke frister, sitter fast, når ikke frem i tide osv. - Jeg må forsvare meg psykisk, dette er ofte skrekkfilmene med onde ånder og spøkelser, hvor jeg må kontrollere redselen min og stå imot og nedkjempe dem med min psykiske kraft, haha. - Jeg må forsvare og kjempe fysisk, noen ganger involverer dette fysiske angrep på andre mennesker, men som oftest er det dramatisk klatring på tårn og fjellsider som ramler sammen (nesten litt sånn Ringenes Herre-aktig) mens det lyner rundt og faller spyd fra himmelen og slikt. - Noen ganger har jeg veldig intense møter i drømme, disse møtene har sterkere følelser enn i våken tilstand og jeg husker dem lenge etterpå. Som oftest er det mennesker fra det ordentlige livet, av og til er det en blanding av flere personer. Disse møtene er nære og varme og oppløftende. Kan jo ikke bare ha drama heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå