AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #61 Del Skrevet 8. juni 2014 Huff, denne listen blir lang.... - nasking fra butikker, arbeidsplasser og bekjente - kjørt uten førerkort en gang - kjørt over fartsgrensen - kjørt med barn uten bilstol - mye baksnakking - kjøpt, brukt og solgt narkotika - innbrudd i en liten barnehage - drukket alkohol (stjålet) før fylte 18 år - vært utro (med gifte menn) - hatt sex med venninnes kjæreste - sneket på t-banen - jobbet svart og kjøpt svart arbeid - snoket i skuffer hjemme hos folk - tagging - ulovlig nedlasting - vet om noen som har gjort noe alvorlig som jeg ikke har meldt fra om Og et par ting som ikke bør nevnes....Anonymous poster hash: eb36e...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. juni 2014 #62 Del Skrevet 8. juni 2014 Begjær, fråtseri, griskhet, latskap, hovmod, misunnelse, vrede - å jada, går gjennom hele paletten av dødssynder minst en gang i uka. Fortapelsen er definitivt et faktum. Av lovstridigheter og den slags - selvsagt, det også. Både i fortid, nåtid, og fremtid. Men akkurat hvor mange og hvilke paragrafer jeg har brutt akter jeg ikke å si et eneste ord om. For jeg er nemlig hellig overbevist at hele røkla av etterretningstjenester i inn- og utland nileser denne tråden og kommer til å iverksette massearrestasjoner i nær fremtid. Hello NSA - can you hear me? I know you're working for the CIA, 'cuz they wouldn't have you in the mafia ... Interpol, BND, KGB, FBI, PST, HSO, SIS, og alle andre på denne lista: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_intelligence_agencies samt alle de som ikke er nevnt for de er kjempehemmelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. juni 2014 #63 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja jeg har gjort noe ulovlig og noe umorlaks. Det er ikke mange mennesker som aldri har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #64 Del Skrevet 8. juni 2014 Etter å ha lest gjennom denne tråden kommer jeg på mange ting som jeg ikke vanligvis tenker på en gang.. Jeg er nok en ganske stor synder. Men den verste jeg gjør er baksnakking, og det er veldig vanskelig å slutte med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. juni 2014 #65 Del Skrevet 12. juni 2014 Ja, stjal en liten ballong i en lekebutikk da jeg var 5 år. Har dårlig samvittighet enda, men butikken ble nedlagt (pga min ballong-stjeling tro...?), så jeg kan ikke gjøre opp for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå