Gjest Herr Heftig Skrevet 7. mai 2014 #21 Del Skrevet 7. mai 2014 - Stjålet smågodt på butikken (under 4 år) - Vært i slåsskamp (15 år) - Betalt husleie for sent. (20 år) - Bidratt til skattesvindel. (12-17 år) - Drevet med utestenging (14 år) - Stjålet pókemon-figurer (ca. 10 år) - Rasistisk hetsing av motspiller under fotballkamp. (14 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 7. mai 2014 #22 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) - Kjørt uten amerikansk førerkort (gikk vel halvt år - mot ti dager) - Kjørt uten norsk førerkort (lappen, før jeg fikk førerkort i det hele tatt. 1 gang) - Sex offentlig - Urinering offentlig - Drikke offentlig - Ulovelig nedlastning. Endret 7. mai 2014 av dillyduzit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 7. mai 2014 #23 Del Skrevet 7. mai 2014 Nasking av godteri da jeg var 11-12 Prøvd narkotika Kjøpt smuglervarer Sittet på med en jeg visste ikke hadde lappen Hatt sex, drukket og urinert offentlig Ulovlig nedlasting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 8. mai 2014 #24 Del Skrevet 8. mai 2014 Utnyttet en stakkarslig recessiv sjel på chat.no, han gråt og runket mens jeg sa hvor stygg han var, fikk han til å gi meg penger, kontantkort og klær. Brøt kontakten da jeg innså hvor feil og ekkelt det var.Anonymous poster hash: bbf3c...14d Oj. Utpresset du han på en måte? Hva fikk han ut av relasjonen, som gjorde at han sa seg villig til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PPM Skrevet 8. mai 2014 #25 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg har bæsjet i postkassen til naboen. Anonymous poster hash: 8d4be...640 --- - Bæsjet i trusen og gnidd det på eksen sine vinduer etter at han var utro. Anonymous poster hash: 0e58e...2c3 Når jeg leser sånt her og folk som sier de spiser buser og lignende, da tenker jeg hvordan administratorer og moderatorer skal klare å forholde seg til de aktuelle brukerne som kommer med sånne bomber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest multibox Skrevet 8. mai 2014 #26 Del Skrevet 8. mai 2014 Oioi dette blir en lang liste! Jeg lover at jeg har sluttet med sånne ting som det her da... - Gikk på rød mann en gang i 2007 - Lastet ned en piratkopiert versjon av Terkel i Knipe - Snek på t-banen mellom nationaltheatret og majorsta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #27 Del Skrevet 8. mai 2014 Oioi dette blir en lang liste! Jeg lover at jeg har sluttet med sånne ting som det her da... - Gikk på rød mann en gang i 2007 - Lastet ned en piratkopiert versjon av Terkel i Knipe - Snek på t-banen mellom nationaltheatret og majorsta Terkel i knipe? Badass :-)Anonymous poster hash: 55467...463 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. mai 2014 #28 Del Skrevet 8. mai 2014 De fleste mennesker har gjort noe ulovlig eller noe som er umoralsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #29 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg har onanert Eugene.Anonymous poster hash: e0261...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #30 Del Skrevet 8. mai 2014 Oj. Utpresset du han på en måte? Hva fikk han ut av relasjonen, som gjorde at han sa seg villig til dette? Anonymous poster hash: bbf3c...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #31 Del Skrevet 8. mai 2014 Oj. Utpresset du han på en måte? Hva fikk han ut av relasjonen, som gjorde at han sa seg villig til dette? Nei det var han som ville vise seg fram på cam mens han... vel ja, runket, og så ville han at jeg skulle skrive stygge ting til ham. At han var feit og stygg osv. Han ønsket å føle seg elendig... Jeg var kanskje 17 år og skjemmes veldig, fordi han ville etterhvert at jeg skulle vise meg fram på cam (med klær osv, og det var ingen tvang egentlig) men med skinnjakke/skinnskjørt/belter osv, og så ønsket han jeg skulle si stygge ting til ham i stedet for å skrive (han ville at jeg skulle ringe ham/ha på mic), så han slapp å se på skjermen hele tiden... Jeg føler meg utrolig ekkel, dette skjedde mens jeg hadde en annen kjæreste. Så føler at jeg var på en måte utro også Men jeg hadde ingen deltidsjobb eller inntekt, så telefonpenger, klær og sånn ble for fristende. Føler meg veldig billig Anonymous poster hash: bbf3c...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 8. mai 2014 #32 Del Skrevet 8. mai 2014 De alvorligste tingene jeg har gjort er vel å stjålet fra butikker og å vært i besittelse av narkotika (hasj). Begge deler da jeg var tenåring. Bortsett fra det har jeg gjort slike småting som å urinere på offentlig plass, drikke på offentlig plass, and so on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #33 Del Skrevet 8. mai 2014 Drukket offentlig Tisset offentlig Jukset på en prøve Satt på med en venninne mens hun kjørte i fylla (tragisk) Baksnakket og sladret Stjal en øyenskygge av en venninne på ungdomsskolen, fatter ikke hvorfor jeg gjorde det. Skikkelig tragisk. Sagt jeg var syk på jobben når jeg egentlig ikke har gidda å gå eller vært fyllesyk. Til mitt forsvar så var vi 6 damer på jobb hver dag og jeg gjorde alt arbeidet. Det var en jobb som i perioder hadde mye å gjøre og resten av året lite, de andre damene gadd ikke å gjøre noe som helst, og i de periodene det var ille var det jeg og de ekstraansatte som tok oss av all dritten, og i de periodene det var stille var det fremdeles jeg som måtte ta det som var. Hadde aldri skikkelig feire heller, måtte jobbe hver jævla sommer. Så jeg har ikke dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: fec2d...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #34 Del Skrevet 8. mai 2014 Nå skal jeg hvertfall være anonym - Mye nasking i en periode, der jeg og venninnene i etterkant regnet sammen verdien av "byttet" vårt og koste oss fælt. oversteg gjerne 10.000 pr runde. Hadde en lek der vi skulle ta noe fra ALLE butikker vi var innom. - Offentlig sex opp til flere ganger. - Offentlig drikking og alt det fører til.. - Mobbing så jeg nesten ble kastet ut av skolen - Bruk av falsk legitimasjon - Stjal fra arbeidsplass. - Brøyt meg inn på moren min sin arbeidsplass og hadde fester. - Hadde som 15 åring kjæreste på 28 år, han trodde at jeg var 16 (som om det hjelper). Reiste regelmessig til han (bodde langt unna) for å bare ha sex hele dagen.. Sa aldri ifra til foreldre osv hvor jeg var. - Trusler osv (som 15 åring altså..) - Løy på meg spiseforstyrrelser så jeg skulle slippe skolen... - brøyt meg inn på skoleball og stjal alt jeg kom over av mobiler/lommebøker ol. - Kanskje litt umoralsk at jeg ikke har fortalt NOE av dette til min samboer/mine nåværende venner Glad tenårene er over hvertfall.. Anonymous poster hash: e6d15...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #35 Del Skrevet 8. mai 2014 Bæsja og satt det i sekken til noen (var 11-12, bæsja i et papir som jeg da pakket sammen i sekken til en i klassen), jeg fortalte ingen om det ettersom lærerne var veldig alvorlige om å finne den som gjorde det. Runka på døra til læreren og ringte på, jeg stakk selvfølgelig av, mens hun fikk se den stripa med s*d renne neddover døra (gikk i tiende da, var egentlig et veddemål som tjente meg 200 kroner). Solgte aviser på døra overpriset (skulle koste kr 20, men solgte for 30), jeg tok da imot de ekstra 10 kroner og den vanlige kommisjonen min. Det må ærlig talt ha vært det smarteste jeg noen gang har gjort, ettersom jeg i det lange løp tjente en del tusen på det. Kjørte vannscooter i fylla, endte opp med at jeg krasjet i en holme og måtte sove der gjennom natta før far kom ilsint og forskrekka for å lete etter meg neste morgen. Jeg vet ikke om dette er ulovlig men jeg sa en gang at jeg var en modell agent for å få jenter til å ligge med meg. Lagde raskt en nettside med bilder fra andre modeller for å skape troverdighet, samt å gi ut et vissitkort med falskt nummer og adresse. Og noe nylig- ble så irritert over en dame jeg var på date med (på en resturant), som absolutt mente at jeg måtte betale og at hun som er jente burde bli skjemt bort, samt at hun ikke tok med lommebok ettersom hun forventet dette av meg. Hadde hun snakket lett om det eller iallefall sagt at hun kunne betale for neste gang så hadde det vært greit. Endte opp med at jeg etter å ha bestilt ganske dyre retter og drinker (regningen gikk langt over tusen ihvertfall, kanskje to tusen) unskyldte meg for å gå på do. Toalettet var like ved utgangen og en skillevegg gjorde at hun ikke kunne se meg forlate stedet. Vedder på at hun ble skikkelig ukomfortabel der mens tiden gikk, ganske morsomt å tenke på :DAnonymous poster hash: 5830e...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #36 Del Skrevet 8. mai 2014 Ca alt jeg ser på tv er lastet ned ulovlig, og sånn har det vært de siste fem årene, vi snakker om flere hundre filmer og tv-serie-episoder, og jeg ser virkelig ikke hva som er galt Stjal to øyenskygger(13 år) Har stjelt alkohol hos pappa(14-16 år) Tatt en og annen smågodt i butikken(12-fortsatt) Knakk kanskje en Planke i senga til ei venninne, men det kan hende at det var den planken lillebroren hennes knakk, sa ikke ifra(16 år) Ellers div småting som prøvd snus, røyk, drukket flere ganger, ditchet venner, baksnakket osv osv, er 16 år atmAnonymous poster hash: dbe6b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtest Skrevet 8. mai 2014 #37 Del Skrevet 8. mai 2014 så fæl man føler seg når man begynner å tenke igjennom! Jeg er kvinne 22 år - Driver øvelseskjøring med venner selv om jeg er for ung - Fyllekjørt - Kjørt for fort - Har sex med en gift mann - Jukset på div prøver da jeg gikk på skolen - Mobbet ei jente på barneskolen - Hatt sex, drukket og urinert på offentlig plass - Sneket på tog, buss og trikk mange ganger Ellers er jeg snill og grei vil jeg påstå, har faktisk aldri stjålet noe i hele mitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 8. mai 2014 #38 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Da jeg var omtrent 4 år stjal jeg en pakke 3-pakning med kinderegg fra nærbutikken. Kinderegg var det beste jeg visste. Jeg ante ikke at det var galt og at jeg måtte betale for det, så da foreldrene mine sa at jeg hadde stjelt og måtte gå for levere det tilbake, begynte jeg å gråte og følte meg som verdens verste person. Senere i livet: - Jeg stod og passet på da en klassevenninne stjal dropspakker på butikken. Følte meg litt medskyldig, selv om det ikke var jeg som stjal. Likte det ikke det hele tatt, men var redd henne, så jeg turte ikke å si fra om det heller der og da. Ca 12 år på det tidspunktet. - Drev mye med nedlastning av musikk og filmer før, men har helt sluttet med det. Nå betaler jeg gladlig for online streaming. - Drukket offentlig - Brukt falsk leg. for å komme inn på uteplass da jeg ikke var myndig. - Hatt sex offentlig. Park i Tyskland. - Har vel strengt tatt vært litt over fartsgrensa innimellom, men ikke noe som kan karakteriserest som trafikkfarlig. - Involvert i plagiat. Det var ikke jeg som plagierte, men eksen min plagierte norskstilen min "for å se" om han fikk bedre karakter enn meg. (Norsklæreren min var kjent for å være veldig streng). Jeg var ikke akkurat begeistret for testen hans, og sa vel egentlig nei. Jeg hadde gitt han stilen min fordi han skulle se om han kunne finne inspirasjon. Så bestemte han seg for å ikke gjøre noen andre endringer enn å skifte ut mitt navn med hans. Vi gikk i samme årskull, men ulike linjer på samme VGS. Jeg grøsser enda ved tanken på om det hadde blitt oppdaget, og vi begge hadde blitt tatt for plagiat og strøket i norsk. Dette var siste norskstilen på VGS, så det kunne fått kjipe konsekvenser. Det er ikke utenkelig at de to norsklærenene hadde sammenlignet stiler da det var samme oppgavesett, så det er nesten utrolig at det ikke ble oppdaget. Er enda litt sint på eksen min for dette. Har blitt mer flink pike i senere tid, men skal innrømme at jeg innimellom sniker med meg noen småkroner når jeg er hjemme. Ellers har jeg ubevisst sneket på buss/bybane i Bergen før jeg skjønte at en måtte validere enkeltskyss-kortet. Kjørte vel også uten førerkort en gang, som jeg glemte. Endret 8. mai 2014 av lillsunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #39 Del Skrevet 7. juni 2014 - Drevet med tagging - Tent bål etter 15. april - Sneket på buss, trikk, t-bane (bare i Oslo da) Anonymous poster hash: 76356...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 7. juni 2014 #40 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Hmm. Jeg spiste sånne mandler i løsvekt når jeg var 4-5 år, trodde det var gratis smaksprøve EDIT: Har også sneket på toget et par år tilbake, og brukte en gang et uvalidert månedskort i 2 måneder. Havnet også i slosskamp med en gutt en gang, den tiden temperamentet mitt var på villspor. Endret 8. juni 2014 av alegria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå