Gå til innhold

Hvorfor har sykelig overvektige menn helt ok selvtilitt?


SansaStark

Anbefalte innlegg

de har ikke det. De later som. Nonchalansen er en forsvarsmekanisme. Blir du nærmere kjent med de kommer den dårlige selvtilliten til å lyse lang vei

Hva får deg til å si det? Og, nonchalanse? Er det å være komfortabel og likegyldig til sin egen vekt en forsvarsmekanisme? Den må du forklare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Hva får deg til å si det? Og, nonchalanse? Er det å være komfortabel og likegyldig til sin egen vekt en forsvarsmekanisme? Den må du forklare...

det er ingen som er likegyldig til det. Ikke om mab er så feit at man er sykelig. Det er tungt for bl.a knær å være sykelig overvektig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen som er likegyldig til det. Ikke om mab er så feit at man er sykelig. Det er tungt for bl.a knær å være sykelig overvektig.

Nå vet ikke jeg hva du legger i "sykelig", men jeg kjenner da mang en "tjukkas" som er TOTALT likegyldig til hva andre måtte synes om formene deres, og i tillegg er strålende fornøyd med sin egen vaskeball i størrelse XL:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå vet ikke jeg hva du legger i "sykelig", men jeg kjenner da mang en "tjukkas" som er TOTALT likegyldig til hva andre måtte synes om formene deres, og i tillegg er strålende fornøyd med sin egen vaskeball i størrelse XL:D

sykelig er sykelig. Det burde si seg selc hva stkelig betyr. Litt rund er ikke det samme som sykelig overvekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykelig er sykelig. Det burde si seg selc hva stkelig betyr. Litt rund er ikke det samme som sykelig overvekt

Javel.. ? ? ? Påstanden at ingen som er "syklig overvektig" er likegyldig til vekten sin er forsatt BS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ifølge mange av jentene på kvinneguiden er mitt inntrykk helt annerledes. Mange jenter har høye og urealistiske krav til mannens utseende, jobb, økonomi osv - aller helst skal alt finnes i en og samme mann.

Overskriften i tråden er "hvorfor har sykelig overvektige menn helt ok selvtillit?".... da blir det naturlig å stille spørsmålet "hvorfor de ikke skal ha det".

Du må ikke bruke KG som mal for hva som generelt tiltrekker kvinner :) Uansett så er det jo slik at menn velger mer etter utseendet enn vi kvinner gjør. Dette er bare fakta :) Selvsagt er det individuelle forskjeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Javel.. ? ? ? Påstanden at ingen som er "syklig overvektig" er likegyldig til vekten sin er forsatt BS!

sykelig overvekt er at man er så stor at man får medfølgende helseproblemer. Man kan fint være litt stor og bruke str xl og likevel være frisk. Prøv xxx l istedet så har du diiger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke logisk å ha god selvtillit om man spiser så mye at man klarer å bli sykelig overvektig. DA bruker de mat som trøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid tenkt at de er blinde for hvor store de faktisk er. Har en kompis som er 3xl i klesstørrelsen og han er svæær, men han ser det ikke selv. Han piser potetgull 4 ganger i uka, og 3 ganger så stor middagsposjon som meg. Også selvfølgelig dytter han ned på med Cola.



Anonymous poster hash: 057d7...e95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Min erfaring er at overvektige kvinner oftere blir snakket stygt om og sett ned på,mens overvektige menn ikke blir det i samme grad.

Stemmer vel ikke alltid,men man ser for eksempel at mannlige filmstjerner gjerne kan være overvektige og ha mye suksess,mens for kvinner er dette stort sett ikke eksisterende.

Utseende er ikke så viktig for menn og deres suksess hvis de har andre kvaliteter som veier opp for dette,for det er mye som viser at for kvinner så gjelder ikke dette. Moteklær blir kun laget opp til en viss størrelse(er du over str. L så må du i flodhestavdelingen),tynne kvinner blir avbildet i blad og i media,i tv-serier er gjerne mannen overvektig mens kvinnen er tynn,så det er kanskje ikke så rart at man blir påvirket av slike ting?

Dette er satt på spissen,men det stemmer ganske bra ofte. I hvert fall for unge mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...