FrøkenBaker Skrevet 5. mai 2014 #1 Del Skrevet 5. mai 2014 Så, leken er enkel. Lag et dikt av forumtitler her på KG. Bruk hvilken form som helst, fra abstrakt til haiku, eller kast deg inn i en sonette! Her er mitt: Velg EN matrett resten av livet? Det store spørsmålet En kake som er enkel å bake - i en ovn som ikke kan stoles på? Dårlig ånde Hva gjør jeg feil? Jaja, dårlig forsøk, men gi det ditt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suusa Skrevet 5. mai 2014 #2 Del Skrevet 5. mai 2014 Norske pupper Ømme pupper Pupper...... Pupper Pupper! Alle trådene om pupper Er han lei? Jeg er lei.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. mai 2014 #3 Del Skrevet 5. mai 2014 Er treningstøy kun for slanke mennesker? Hva er det produsentene tenker? Mat skal konsumeres, så fett må reduseres. Man blir mindre av å løpe, men da må man kjøpe - joggeklær å gå ut i det fine sommervær. Øøøøh, ikke min sterkeste side det her ser jeg Skjønner hvorfor jeg hatet det når jeg gikk på skolen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 5. mai 2014 #4 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) . Endret 6. mai 2014 av ___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 5. mai 2014 #5 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) . Endret 6. mai 2014 av ___ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minpin Skrevet 5. mai 2014 #6 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Hvorfor vil du ligge med dørvakten? Han snakker bare om seg selv Kardashian søstrene Første pulje med skattepenger. Bør dette være helt i orden? Endret 5. mai 2014 av Minpin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 5. mai 2014 #7 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) . Endret 6. mai 2014 av ___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2014 #8 Del Skrevet 17. mai 2014 lag et dikt av forumtitler hvor gammel ble adolf hitler post en bilde av en knullbar kuk hvordan syr man en duk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå