Gå til innhold

Bruker barna deres ull undertøy enda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke, hva går de med? Blir jo gjerne varmt utover dagen.

Anonymous poster hash: 5a10a...238
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjem vel an på kor mange grader det er ute og kva vær det er. Dersom dei skal ha utedag, så ville eg tatt på dei ull. Her i Bergen har vi hatt litt nattefrost no, så eg går også med ull viss eg skal vere ute litt. :)

Skrevet

Lillegutt er så varm av seg at han blir fort klam i ullundertøy, så det er helst på den kaldeste vinteren han kan bruke det. Vi sluttet å bruke i februar.

Venninna mi sin gutt bruker enda, men han blir veldig fort kald. Så det er nok veldig variabelt, alt etter hvordan barna er :)

Lillegutt pleier å ha vanlige klær på seg, regntøy hvis det regner og vanlig jakke når det er mer opphold.

Utedress har vi ikke hatt så mye behov for dette året, som regel er det mer regn og slapsevær enn kalde dager med snø :)

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bomull meg fleece over når de er ute. Sverger til ull ellers men det er lagt vekk nå. Er 1,5 år og bruker luftig bukse og body nå, tynn lue og skalldress evnt med fleece under

Anonymous poster hash: 2376e...462

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

min går med ull

AnonymBruker
Skrevet

Min går fortsatt med ull visst det er litt kjølig. Kun ullundertøy under skalldressen feks. Eller en ullbukse uten strømpis under. Han sover fortsatt i ullpysj, da det er ganske kjølig på rommet hans. Type hust & claire. Tynn og god :)

Anonymous poster hash: 92581...301
Gjest Magdalene
Skrevet

Her er ull byttet med bomull.

Minsten på halvannet har også kuttet strømpebukser.

Skrevet

Veksler litt mellom ull og bomull nå for tiden, men er ikke et must. Heldigvis for det da de fleste ullstrømpisene har blitt slitt og ødelagt.

Bruker fortsatt ull som mellomlag da vi fortsatt kan ha dager med to-tre grader.

Skrevet

Ja i allefall ulltrøye og ullstilongs på kalde dager.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke, hva går de med? Blir jo gjerne varmt utover dagen.

Anonymous poster hash: 5a10a...238

Jeg har kjøpt noen tynne ull t-skjorter som de har under. Syntes det var lurt. :)

Anonymous poster hash: 153c3...4fb

AnonymBruker
Skrevet

Fireåringen bruker ull ennå. Barnehagen kler av hvis det er varmt, dessuten er han stor nok til å si ifra hvis han er for varm.

Anonymous poster hash: bd513...bc5

Skrevet

Varierer nå, avhengig av været og temperaturen. I dag er det 8 grader og regn, da ble det ull innerst. Da vi hadde sol og 15-18 grader brukte vi bare bomull. Ser altså på været og ikke kalenderen...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt noen tynne ull t-skjorter som de har under. Syntes det var lurt. :)

Hvor da? :)
Skrevet

Her er det også været som avgjør. Vi har sluttet helt med stillongs, men bruker tynne ulltrøyer på kjøligere og våtere dager. Når det var på det varmeste i forrige uke brukte vi bomullstrøyer i stedet.

Skrevet

Varierer nå, avhengig av været og temperaturen. I dag er det 8 grader og regn, da ble det ull innerst. Da vi hadde sol og 15-18 grader brukte vi bare bomull. Ser altså på været og ikke kalenderen...

Samme her. Det spiller ingen rolle at det er mai, når det er kaldt og surt og vind i kastene ... min jente gikk i ull i dag, for det regnet, blåste og var generelt kjølig. Men de siste ukene har hun utelukkende gått i bomull, da var det sol og ganske varmt.

AnonymBruker
Skrevet

Det snedde her i går, så ull, ja....

Anonymous poster hash: f56fa...d94
Skrevet

Ull her også

Skrevet

Bomull. Men ullgenser utenpå.

Skrevet

Ja, de bruker ull innerst enda. Vi har nattefrost enda og selv om sola kan varme godt er det kaldt i skyggen. (+ de er i utebarnehage så de er ikke inne og varmer seg i løpet av dagen)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor da? :)

Jeg kjøpte de på Vestby outlet, det er merke Devold. Selges i sportsbutikker: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...