Gå til innhold

Store naturlige bryst. Ønsker du mindre - og hva med dere som har fått store silikonpupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer, når du tar reduksjon, gjør de dem bare mindre, eller vil de f.eks gi et lite løft og flytte de "der du vil ha dem" også? Tenker bare i forhold til at store pupper henger mer fra naturens side. Jeg vurderer reduksjon etter endt vektnedgang, men er livredd for å ende opp med at de er små, men fortsatt litt hengete.. ikke at de henger så voldsomt, men vektnedgang gjør jo sitt med kroppen og huden generelt. Kan du fortelle litt om hvordan du opplevde operasjonen?:) tusen takk:3

Det var ikke meg du spurte, men kan svare likevel. Etter brystreduksjon har jeg fått fine struttepupper. Hadde gigapupper med mye heng før.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke meg du spurte, men kan svare likevel. Etter brystreduksjon har jeg fått fine struttepupper. Hadde gigapupper med mye heng før.

Men er det ikke veldig individuelt hvordan arrene blir seende ut? Blir de ikke generelt større enn ved f.eks å legge inn silikon? Jeg for min del er redd for å få store arr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meg du spurte, men kan svare likevel. Etter brystreduksjon har jeg fått fine struttepupper. Hadde gigapupper med mye heng før.

Takk for svar :) Det høres jo veldig fint ut! Må være deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt brystløft, reduksjon og implantater, men vil ha større etter jeg har fått barn. Høres ironisk ut, ja, men :)



Anonymous poster hash: 4fcd7...2e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, når du tar reduksjon, gjør de dem bare mindre, eller vil de f.eks gi et lite løft og flytte de "der du vil ha dem" også? Tenker bare i forhold til at store pupper henger mer fra naturens side. Jeg vurderer reduksjon etter endt vektnedgang, men er livredd for å ende opp med at de er små, men fortsatt litt hengete.. ikke at de henger så voldsomt, men vektnedgang gjør jo sitt med kroppen og huden generelt. Kan du fortelle litt om hvordan du opplevde operasjonen?:) tusen takk:3

De tar et løft sammen med forminskningen. Bare å sjekke bildene til klinikkene i Norge som utfører operasjonen, så ser du at det ser i de aller fleste tilfellene. Tilheling av arr og den slags kommer helt ann på utgangspunktet ditt, så det er umulig for meg å si. Det jeg kan si er at min bleke, lett irritable hud på 22 år foreløpig heler seg veldig bra.

De utfører operasjonen på to forskjellige måter. På den ene får du et ankerformet arr under brystet fra brystvorten, den andre(som jeg tok) gir deg bare arr fra brystvorten og ned. Så det får bli en vurderingssak for deg. For meg var det ikke tvil. Vil mye heller ha arr enn de gamle brystene mine, selv om jeg var glad i de og. Så får bare tiden vise hvor synlige de blir. Går du privat er stort sett konsultasjonen gratis, vil du ha det dekt må du dra til fastlegen. Han måler bmi og sender søknad for deg. Skal ha normal bmi, men tror de har satt øvre grensa til 28. Mulig de ser ann over det og, det vet jeg ikke. Så drar du til kirurgen som tar mål, bilder og avgjør om du er innenfor kravene for å få det dekt. Operasjonsdagen møter du fastende, møter kirurgen som tegner opp hvor han skal kutte, og du blir lagt i narkose. Noen steder har mulighet for overnatting, men ikke der jeg var. Fikk derfor med meg en venninne(skal ikke være alene første døgnet) og sjekket inn på hotell.

Jeg var ganske frisk og rask med en gang, noe smerter i blant er det jo, men ikke noe voldsomt. For meg var det mer problem å ikke gjøre for mye, og faktisk fortelle kroppen at vi ikke skulle leve i samme tempo de neste ukene. Nå er det en uke siden operasjon og jeg føler meg bra. Hu jeg bor med tar husarbeidet og lager middag, og dyrene har jeg skaffet pass til. Viktig med hjelp til slike ting de første par ukene, så kan man heller se ann etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater de store puppene mine. Trodde mye skulle forsvinne da jeg gikk ned i vekt, men de er fortsatt store. Det var verre da jeg gikk på vgs. Da kunne jeg ta til tårene når jeg sto i prøverommet med bh-er til langt over 500-lappen, og skjorter som stå ut som potetsekker men som satt fint over brystene. Har vurdert brystreduksjon - men er usikker pga fremtidig graviditet/amming :)

Har en venninne som tok brystreduksjon, hun brukte 6 uker på å klare å amme. Men det gikk til slutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HomerS

Bruker 65G ca, og ELSKER det! Har alltid vært fan av puppene mine, og har i grunn aldri slitt med å ikke finne klær. En må bare være tålmodig, samt finne ut hva som kler kroppen. Det er ikke alle plagg jeg ville gått med, men sånn er det jo for alle. At menn ikke skal ta meg seriøst, vel, da er det ikke puppene som det er noe feil med ;)

Jeg er et unntak! Jeg tar bare jenter med store bryster seriøst! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et unntak! Jeg tar bare jenter med store bryster seriøst! :)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tidligere såpass store at det var et problem ja. 70/75 E, og de ble kommentert o.v.e.r.a.l.t. Folk kunne sitte i skoletimen og begynne og snakke om de, spesielt siden jeg fikk de ganske tidlig. Det var også vondt, upraktisk mtp klær og det var ikke pent å se på heller egentlig.

Når jeg fikk reduksjon ned til C, så fikk jeg fryktelig mye kommentarer om hvor tynn jeg hadde blitt :fnise: Folk trodde visst at dersom man hadde store pupper så måtte man også ha hengemage og være lubben. Så det er veldig greit å være proposjonal nå! Jeg angrer i alle fall ikke et sekund, han kunne gjerne fjernet mer egentlig. De ser 10 ganger bedre ut, og jeg går ikke ubevisst lutrygget for å skjule de lengre.



Anonymous poster hash: b00b0...c46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

En god venninne tok brystreduksjon i fjor. Hun fjernet ca. 800g fra hvert bryst og har fortsatt et stor D. Hun er i alle fall overlykkelig etter operasjonen, og sliter aldri med hodepine mer.

Det som er litt kynisk med mange damer med store bryster, som de på dokumentaren, er at de stadig klager på all oppmerksomheten og blikkene de får, men fortsatt kler seg slik at brystene kommer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at noen dager er de mer plagsomme enn andre. De er ofte litt i veien. Jeg har alltid hatt store pupper, hadde C-cup i 6-7-klasse på barneskolen... Det kan være vanskelig å finne klær, kjoler og topper som ikke har stretch over brystet har jeg ikke sjans til å komme oppi... Eller så får man den telt-effekten som flere har nevnt. I tillegg så er det sinnsykt dyrt å kjøpe BHer som faktisk passer... Jeg misunner venninnene mine som kan kjøpe BHer på Cubus og HM til 100 kr, mens jeg må på spesialbutikker som f.eks. Change å kjøpe BHer til rundt 600-1000 kr... Hvis jeg reise til utlandet, f.eks. London så hamstrer jeg BHer, billigere enn i Norge og større utvalg i størrelser.

Da jeg var yngre fikk jeg mer oppmerksomhet for puppene mine, blant annet fordi jeg gikk i litt mer utfordrende klær. Nå kler jeg meg annerledes. Jeg liker å fremheve dem, men ikke alltid med en stor utringning. Jeg har selvfølgelig opplevd at gutter sjekker meg opp fordi de liker store pupper.

Nå har jeg en kjæreste som elsker store pupper. Praktisk for oss begge! Men han er flink til å vise at han ikke bare er gla i puppene mine, men at han faktisk vil ha meg som person.



Anonymous poster hash: fcfaa...afa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg bruker 70 E eller 75 D. Irriterende å lete lenge etter de rette størrelsene ja. Men bortsett fra det så er jeg fornøyd med dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 80 j og det er ett helvete. Finner ikkje klær som passer. Mannfolkene digger de da.

Anonymous poster hash: 516a7...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HomerS

Jeg har 80 j og det er ett helvete. Finner ikkje klær som passer. Mannfolkene digger de da.

Anonymous poster hash: 516a7...50d

Skulle jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har store og det plager meg. Har alltid plaget meg.

Kjærester (ung og dum) som skrøt av pupper, gå i trange ting da etc for å "vise " dem frem.

Jeg går aldri med trange ting oventil, aldri utrigning, rar form på klær siden det ikke passer. Kjoler er vanskelig.

Blir fort vulgært....Har vurdert å operere dem, men vil gjerne ha flere barn først.



Anonymous poster hash: 8b313...ff3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 80K og vil absolutt ha mindre.
Jeg får også innvilget brystreduksjon, men vil ikke før etter jeg har fått barn (av div. grunner).

Jeg ønsker fortsatt å ha litt størrelse, men ikke så stort. Pr. idag plages jeg av at jeg ikke finner store nok bh'er i butikker i norge (change har bare to modeller i denne størrelsen og de syntes jeg ikke har noe særlig støtte), det er dyrt(!!), er mye klær man ikke kan bruke fordi det fort ser vulgært ut pluss plager i skuldre og nakke. Jeg kunne godt tenkt meg en E i cupstrl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...