AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Barnefar er uten unntak alltid for sen å levere barnet fra samvær. Alt fra 5 min til 20 min for sen hver gang. I begynnelsen hadde jeg forståelse for att han ikke var vant til hvor lang tid det tar å komme seg ut med små barn men nå er jeg lei. Tar 5 min å kjøre så føler det ikke er noen unnskyldninger lenger til dette. Er jeg urimelig som blir irritert for dette?Anonymous poster hash: bc2a3...7d2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 et må være noe som plager deg. Når han er eks 5 min for sent....hva forventer du der? At han er på sekundet? verste jeg har hørt. Normalt bruker folk pluss-minus ved levering. Det kan være my, de kan ha vært på tur, fikk tlf ja alt mulig. Vi hadde avtale at levering var eks. søndag ettermiddag. Muntlig: ikke helt innpå sengetid. Har du vurdert å få deg noe beroligende? SPØK ALTSÅ Anonymous poster hash: fce37...665 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Her med er far alti for sein å levere. Skal i grunn levere ca en time før legging, men kommer som regel over en time for seint, det vil sei at han kjem etter legge tid, men ha det berre våre snakk om 5-20min so hadde eg ikke syns ser var so gale. Litt må no man berre regne medAnonymous poster hash: b0101...32a
Lexandra Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Helt ærlig : du har trekt det lengste strået ved at du fikk ha barnet, og han bare har samvær; og så irriterer du deg over at han har barnet 5-20 min mer enn det du har beregnet ?? Du må være en veldig vanskelig og stressende person å ha barn med. Å levere barnet bør ikke være et pliktløp der far må følge klokken på minuttet.. -det er rett og slett umenneskelig det du driver med.. 3
CeeCee Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Her må du virkelig bare legge beina på bordet, og ta deg ei bolle og en kopp kaffe... Hvis du skal gå å irritere deg over en slik liten filleting, kommer du til å klikke. Du som mor vet jo at barn er uforutsigbare. De ser en marihøne på en blomst og vil snakke om den, eller følge etter den sommerfuglen som flyr avsted. De søler seg til og må plutselig skifte klær akkurat når dere skal gå. De er i en interessant samtale med hunden/ bestemor, seg selv. " Skal bare bygge ferdig/ knytte skoen selv/ leke ferdig/ bli ferdig. Jeg er suuuulten!!! Jeg må på do!!!" Jeg kunne ramset opp tusen ting til, men jeg regner med du har skjønt tegninga nå....? 1
Kattugla Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Enig med de andre, du fremstår som i overkant kontrollerende.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Choose your battles, er det noe som heter. Anonymous poster hash: 4f719...bba 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Så lenge det er minutter og ikke timer, ser jeg egentlig ikke problemet.Anonymous poster hash: 1a158...937 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå