Gå til innhold

Svømmefruen......la ut bilde, baby født 2,5 mnd for tidlig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mary Quant

Har jeg sagt det? Du tillegger meg ting jeg ikke har snakket noe om. Veldig så mye DU går rundt og vet. Mobbing my ass. Det er på tide du slutter å være naiv, lille du. :)

Les hva du selv skriver - og gå litt i deg selv. Tenk deg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dog tror jeg magebildet først og fremst ble lagt ut for å generere trafikk til bloggen..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog tror jeg magebildet først og fremst ble lagt ut for å generere trafikk til bloggen..

Selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funka! Jeg gikk iallefall innom bloggen hennes nå for å se :fnise:



Anonymous poster hash: 2a148...445
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket nå og hun har selvsagt slettet de bildene. Skjønner jeg godt, for det er jo rimelig pinlig! Først la hun ut et bilde av at hun lå i sengen hvor hun skrev at legen ba henne holde seg helt i ro med masse hastag f.eks #staystrong osv. Neste dag la hun ut joggebilde med påfølgende tekst om at "selveste Anjamor klarer da ikke å holde seg i ro". Så fødte hun.

Anonymous poster hash: 1b5e0...182

Og det er å trene som faen for å bruke dine egne ord?

Ei fjær ble vel til ti høns her, bokstavelig talt.

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må vel ha litt dårlig samvittighet...

Det er klart, man kan vel kanskje ikke bevise at hun fremskyndet fødselen, men kan vel heller ikke se bort i fra det. Og da må hun vel sitte med en litt dårlig følelse når ting ble som det ble.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes hun ser helt fantastisk ut! I tillegg viste hun ikke alt av undertøy som en viss annen frue :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Jeg har rapportert tråden og de verste mobberne her.

Håper KG noterer seg visse gjengangere og lar dette få følger for disse. Hvis ikke så gjenspeiler det bare hva flere og flere påstår - nemlig at KG er på vei til å bli et sant søppelforum.

Jeg har vært på KG siden det startet opp - og har sett den leie utviklingen.

Kanskje det gjenspeiler hele samfunnsutviklingen fra slutten av 90-tallet og fram til i dag? Digital mobbing er et stort problem. Enda verre blir det når mødrene til de man leser om i avisene får utløp for sin egen misnøye på KG - og spesielt i underforumet Skråblikk og generaliseringer - som virker å være opprettet ene og alene for å kamuflere - og stille akseptere mobbing.

Det er tragisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Men er det ikke tragisk at forfengeligheten nå er gått så langt at det går ut over menneskeliv. Det er ikke bra for en baby å bli født 2,5 mnd før tiden. Babyen kan få store problemer senere med konsentrasjon og andre forsinkelser. De har også større fare for CP. Når denne moren har fått beskjed om å ligge I RO, men velger å jogge- så starter fødselen leeeenge før den skal. Babyen kunne faktisk ha dødd. Jeg mener dette er MYE mer tragisk å legge ut på offentlig nett. Hadde hun ligget i ro og faktisk ikke beveget seg slik legen sa, så var det ikke hennes feil. Får man beskjed i et svangerskap at man MÅ være i RO, pga babyens liv, ja da HOLDER MAN SEG I RO!!!!

Synes hun her ikke fortjener verken ros eller heiarop. En mage etter 6,5 mnd svangerskap trenger ikke bli stor, ergo den ble kjapt tynn igjen når babyen kom før tiden. Hun har INGENTING å være stolt over!!!!

Anonymous poster hash: 250cd...5f0

Men det har du?

Du er tydeligvis stolt over dine bidrag i denne debatten, gjorde det deg godt å få det ut?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hvem har ikke liten mage etter at en føder prematur da. Dette blir bare for dumt. Noen som så dette i Dagbladet? Babyen kom ut 2,5 mnd før tiden og så skryter hun av flat mage. Magen var da ikke ferdig utvokst om hun fullførte hele svangerskapet. Riktig usmaklig er det,

Anonymous poster hash: 250cd...5f0

Missunnelsen lenge leve.......

Anonymous poster hash: a0f7c...5f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven lenge leve.Hvorfor så sjalu over at noen ser bra ut? Tror dere hun ville at ungen skulle bli født for tidlig? Hvor mange er det ikke som trosser legens råd, og etterpåkloke. Gå i dere selv før dere tråkker på andre.

Anja har en flott kropp.



Anonymous poster hash: 42a9e...590
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det dere prater om?



Anonymous poster hash: d2fdb...70e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er linken til bloggen hennes?



Anonymous poster hash: c56ab...1fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at man er fornøyd med kroppen, men noe er rivruskende gærnt når selfies og flat mage virker å være det viktigste rett etter fødsel. Og da snakker jeg ikke bare om denne dama, men også de andre bloggerne og kjendisene som er med på denne trenden.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag må jeg si det er hårreisende dersom noen gravide trosser legens råd om å holde seg i ro. Det er faktisk snakk om liv og helse, og man kan da begynne å lure på omsorgsevnen til vedkommende!!

Slikt fortjener overhode ikke heiarop eller skryt!!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kassycat

Det jeg syntes er usmakelig er at hun hadde fått beskjed av legen om å ligge i ro, men dreit i det og jogga som faen og plutselig føder hun 2,5 mnd før tiden. Og dette er IKKE speskulasjoner, alt dette har hun opplyst på Instagram.

Anonymous poster hash: b8098...636

Oi, det var dårlig gjort! Da liker jeg ikke bildet noe særlig heller. Jeg ble født to mnd for tidlig - og mamma holdt det legen sa om å ligge i ro! Hun lå i senga i 5 mnd, og det var en stor medvirkende faktor til at hun IKKE så ut som svømmefruen etter fødsel, verken en uke senere eller ett år. Annen prioritet!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at jeg ikke er en kjent person..........Det er nok med bedreviterene i nærområdet, om man ikke må møte dem overalt. Jeg har også mine meninger, så jeg sier ikke at jeg er bedre enn noen av dere. Men i dette tilfellet hvor hun har lagt ut bilde av kroppen sin, så synes jeg det tar av litt. Hun ser jo fantastisk ut. Historiene bak vet jeg ikke noe om.Jeg tar utgangspunkt i selve bilde. Flott dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har du?

Du er tydeligvis stolt over dine bidrag i denne debatten, gjorde det deg godt å få det ut

Vi har et ansvar for den neste oppvoksende generasjon, og hvis alle kvinner bare skal tenke kropp og tynnest mage hele livet, så er noe veldig galt ja! Derfor laget jeg tråden fordi jeg synes dette er usmaklig av avisene og legge ut også + henne selv som heller fronter tynn mage og stolthet over at magen ikke ser ut som den har vært gravid. Er det dette fokuset vi skal ha fremover?? Media er like mye skyld i som gidder å bruke enrgi på å vise dette som en nyhet. Jeg synes synd på dagens unge jenter som lever med slikt kroppspress, og at flere og flere føler seg mislykka som ikke har sixpakk dagen etter de føder. Nå er sunnhet, trening, 0 sukker og tren til krampa tar deg MYE viktigere enn at mennesket skal ha det bra og føle seg bra. Det går igjen utover det ufødte liv. Du får mene det du mener, helt greit- men jeg mener dette jeg mener.

Anonymous poster hash: 250cd...5f0

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven lenge leve.Hvorfor så sjalu over at noen ser bra ut? Tror dere hun ville at ungen skulle bli født for tidlig? Hvor mange er det ikke som trosser legens råd, og etterpåkloke. Gå i dere selv før dere tråkker på andre.

Anja har en flott kropp.

Anonymous poster hash: 42a9e...590

Hvis du hadde lest tråden så ville du sett at ingen her kritiserer kroppen hennes eller at hun la ut bilde. Personlig, hvis jeg først skal si min mening, syntes jeg det er harry å vise frem kroppen sin rett etter en så intim ting som en fødsel er. Det som blir diskutert i denne tråden er at dama løp og trente når hun hadde fått beskjed av legen å holde seg i ro. Dere skriker ut om at våre etterkommere må lære seg til å ikke mobbe. Men vet du? min barn skal faen meg lære at utseende og kropp ikke er alt, og hvis man er gravid skal man ta hensyn til barnet ikke seg selv. Å drite så loddrett i råd legen gir og bare dundre på med løping og "en hektisk hverdag" som hun skrev på alle bildene sine. Nei vet du hva… 10.000 nakenbilder er langt bedre enn det. Jeg hadde vært flau om jeg var henne.

Anonymous poster hash: 1b5e0...182

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...