Gå til innhold

Svømmefruen......la ut bilde, baby født 2,5 mnd for tidlig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi lever visst i middelalderen her inne på kg...



Anonymous poster hash: 62a6c...91a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Hvis du hadde lest tråden så ville du sett at ingen her kritiserer kroppen hennes eller at hun la ut bilde. Personlig, hvis jeg først skal si min mening, syntes jeg det er harry å vise frem kroppen sin rett etter en så intim ting som en fødsel er. Det som blir diskutert i denne tråden er at dama løp og trente når hun hadde fått beskjed av legen å holde seg i ro. Dere skriker ut om at våre etterkommere må lære seg til å ikke mobbe. Men vet du? min barn skal faen meg lære at utseende og kropp ikke er alt, og hvis man er gravid skal man ta hensyn til barnet ikke seg selv. Å drite så loddrett i råd legen gir og bare dundre på med løping og "en hektisk hverdag" som hun skrev på alle bildene sine. Nei vet du hva 10.000 nakenbilder er langt bedre enn det. Jeg hadde vært flau om jeg var henne.

Anonymous poster hash: 1b5e0...182

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny trend takket Fruen at alle gravide har angst for at vekten går opp og magen blir større, så jogger mødre hver dag og fødselen starter 2,5 mnd før tiden. Er det sunt?? Nei, selvsagt ikke. Ble enda mer rystet nå, at hun egentlig IKKE skulle bevege seg frem til fødsel, men JOGGET??? Dette er da ikke bra, og babyen kom ut prematur. Så sørgelig verden er blitt,

Anonymous poster hash: 250cd...5f0

Dette er ikke pga fruen. Det er pga usikre og svake mennesker som ikke klarer å se det logiske i livet. Folk må slutte å la seg påvirke av alt mulig og å skylde på alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dirrer verden i spenning når Tone skal vise sin etterfødsel mage. Holder den mål? Er den flat nok så kjapt etter?? What??



Anonymous poster hash: 250cd...5f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott mage! Men om jeg hadde født en prematur baby hadde jeg antagelig vært opptatt med andre ting enn å ta selfies av meg selv i minimalt med klær. :ler: Men det er vel veldig viktig for henne og selvfølelsen hennes da, hun sliter kanskje litt med den siden hun også jogget etter å ha fått streng beskjed om å holde senga. Da er det jo noe galt i topplokket på mennesket.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som påpeker dette med hva man er opptatt av etter å ha født. At det altså er feil å prioritere det å et bilde av seg selv. Vi vet alle at det tar under 1 minutt å stille seg opp foran et speil for å ta et bilde.

Dere som prioriterer andre ting etter fødselen..logga dere aldri på facebook? På kvinneguiden? Eller gjorde andre ting i noen få minutter som absolutt ikke hadde noe med barn å gjøre? Flinke dere er da :)



Anonymous poster hash: ce4a0...ee7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mary Quant

Ser det er flere som påpeker dette med hva man er opptatt av etter å ha født. At det altså er feil å prioritere det å et bilde av seg selv. Vi vet alle at det tar under 1 minutt å stille seg opp foran et speil for å ta et bilde.

Dere som prioriterer andre ting etter fødselen..logga dere aldri på facebook? På kvinneguiden? Eller gjorde andre ting i noen få minutter som absolutt ikke hadde noe med barn å gjøre? Flinke dere er da :)

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

Det er så sant det du skriver her.

Hvor mye tid bruker vel ikke mange nybakte mødre på Kvinneguiden? Da gjerne med egne baby-blogger hvor det skrives flere ganger daglig?

Kall en spade for en spade. Det er ikke det at man bruker tid på annet enn baby for et minutt eller to som provoserer - det er den flate magen og at man endatil er stolt av det og legger ut bilder - ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt spesielt at de ikke vil fortelle barnets kjønn..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fremdeles ikke hvordan så mange bastant uttrykker at babyen ble født for tidlig fordi hun har trent. Ikke vet noen av dere hvor mye eller hvor intenst hun har trent. Ikke vet dere hva legen bokstavelig har sagt. Hvem vet, kanskje det var feil av legen å ikke beordre henne til å bli innlagt? Bare for å vise at det kan være andre årsaker. Men her som i fotballfrue tråden, dette er så typisk kjerringer; Få det til å fremstå verst mulig for den det gjelder. og den det gjelder ser alltid ut til å være slank og pen (blir vel mange som må påpeke at hun ikke er pen nå da tenker jeg..). KG har med disse hetsetrådene blitt til ei typisk norsk bygd hvor bygdemonsteret lever i beste velgående. Er nesten komisk å se hvor helt ukritisk dere sluker bilder av noen dere ikke kjenner som bevis på at personen er totalt uansvarlig og har både ditt og datt.



Anonymous poster hash: ce4a0...ee7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så overdrevent oppslukt i den seks år yngre (1992) kjæresten, så blir det vel ekstra press på å holde seg i form.

Anonymous poster hash: 5d466...f8f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som påpeker dette med hva man er opptatt av etter å ha født. At det altså er feil å prioritere det å et bilde av seg selv. Vi vet alle at det tar under 1 minutt å stille seg opp foran et speil for å ta et bilde.

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

Er greit nok at det bare tar 1 min å ta bildet, men det handler vel mer om hvor man er mentalt sett? Hva får folk til å ville vise seg i undertøyet rett etter fødsel..? Jeg nekter å tro at det er fordi man er stolt. Jeg tror det er fordi de er avhengig av oppmerksomhet, og har et meget dårlig selvbilde. Holder det ikke at typen sier at man er fin? Trist!

Verden er blitt spik, spenna GAL.

Anonymous poster hash: 45434...c0a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit nok at det bare tar 1 min å ta bildet, men det handler vel mer om hvor man er mentalt sett? Hva får folk til å ville vise seg i undertøyet rett etter fødsel..? Jeg nekter å tro at det er fordi man er stolt. Jeg tror det er fordi de er avhengig av oppmerksomhet, og har et meget dårlig selvbilde. Holder det ikke at typen sier at man er fin? Trist!

Verden er blitt spik, spenna GAL.

Anonymous poster hash: 45434...c0a

Hva med de som poster at de nettopp har født på facebook da? Gjerne med et bilde av den nye familien? Det første man tenker på er å spre det på facebook slik at man kan høste likes og skryt..? Holder det ikke at man selv vet hvor bra fødselen gikk fint og hvor fin den nye familien er?

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så overdrevent oppslukt i den seks år yngre (1992) kjæresten, så blir det vel ekstra press på å holde seg i form.

Anonymous poster hash: 5d466...f8f

er han virkelig så ung :hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er han virkelig så ung :hakeslepp:

Ja. Han er født i 92. Hun i 87/86 tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke bloggen hennes jeg... Noen som har link?



Anonymous poster hash: bfc08...42b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den dama der kan da ikke ha fått beskjed av legen om å ta det med ro, bloggen hennes viser jo at hun har vært høyt og lavt gjennom absolutt hele svangerskapet?



Anonymous poster hash: 2389e...ccd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jommen morsfølelsen kommet også, ref. instagram :P Kanskje det blir mer interessant å være på sykehuset da, istedet for å finne på andre ting. Skjønner ikke hvordan man kan ha lyst å dra fra barnet sitt som ligger i kuvøse for å dra ut å spise middag for å "feire at vi har blitt foreldre". Skjønner at det ikke er så innmari mye å få gjort når den likevel bare ligger der, but still.... hadde nok ikke klart å dratt fra den. Just in case, men så har hun jo ingen bekymringer for ungen heller (ref. innlegg på bloggen)



Anonymous poster hash: fc3e4...a4c
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes hun fremstår veldig usympatisk? Ikke bare pga. akkurat dette, men generelt?

Leste et intervju med henne i Det Nye, og må si meg enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jommen morsfølelsen kommet også, ref. instagram :P Kanskje det blir mer interessant å være på sykehuset da, istedet for å finne på andre ting. Skjønner ikke hvordan man kan ha lyst å dra fra barnet sitt som ligger i kuvøse for å dra ut å spise middag for å "feire at vi har blitt foreldre". Skjønner at det ikke er så innmari mye å få gjort når den likevel bare ligger der, but still.... hadde nok ikke klart å dratt fra den. Just in case, men så har hun jo ingen bekymringer for ungen heller (ref. innlegg på bloggen)

Anonymous poster hash: fc3e4...a4c

Nei, vettu meg hva?!?!

Å gå i prematurfødsel er surrealistisk! Man er overhode ikke forberedt og det tar sin tid før det at man har fått et barn synker inn.

Så akkurat følelser rundt morfølelse ifm prematurfødsel synes jeg du skal holde deg for god til å hasjelere over.

Man er verken bedre eller dårlige mor - man er i sjokk!

Tilføyelse: Ang å dra ut å spise eller lignende er for sin egen mentale helse sin del. Man gjør ikke så veldig mye fra eller til dersom babyen ligger i kuvøse. Å tilbringe 2-3 mnd på sykehuset hvor både mor og barn er frisk uten å gå utfor avdelingen er et umenneskelig krav fra synsere - for å ikke bli dømt som dårlig mor!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...