Gå til innhold

Svømmefruen......la ut bilde, baby født 2,5 mnd for tidlig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenge leve ondskapen !



Anonymous poster hash: 444ec...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rimelig spesielt å poste innlegget: "Det å sette noen andre foran seg selv" og så legge ut bilde og masse tekst om kjæresten, en måned etter å ha blitt mamma.

Endret av Ultiva
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig spesielt å poste innlegget: "Det å sette noen andre foran seg selv" og under så legge ut bilde og masse tekst om kjæresten, en måned etter å ha blitt mamma.

Jeg skvatt også litt av den. Jeg syns det er skremmende å legge hele sitt liv og hele sin hverdag i kjærestens makt, hvert fall i hendene til en omreisende 22-åring som hun har vært kjæreste med i halvannet år. At han ikke får helt hetta av å ha en blodfan til kjæreste? Hun har jo lagt en vanvittig ansvar på hans skuldre, det er tydeligvis han som skal stå for all økonomi, opplevelser og lykke for henne og datteren. Håper 22-åringen er klar for et så enormt ansvar, ved siden av en altoppslukende idrett. Hun kommer jo til å kvele ham totalt, toppidrettsfolk har sjelden tid til mer enn seg selv...

Anonymous poster hash: 2389e...ccd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med barnet...om hun får senskader er jo umulig å si noe om nå. Men sjansene er jo der..om det er sånn at hun jogget ut babyen og trosset legens råd, så håper jeg at datteren aldri får vite det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med barnet...om hun får senskader er jo umulig å si noe om nå. Men sjansene er jo der..om det er sånn at hun jogget ut babyen og trosset legens råd, så håper jeg at datteren aldri får vite det...

Klart hun får vite det når moren spyr det ut på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv toppidrettsutøver og hadde aldri klart meg uten samboerens støtte, men hadde han sluttet i jobben og lagt livet sitt ned i meg og min sport så hadde jeg nok løpt rimelig kjapt..



Anonymous poster hash: 1c038...980
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet som dere kakler og krisemaksimerer.

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært sammen med en toppidrettsutøver, men jeg la da ikke mine egne drømmer om legestudier på hyllen av den grunn. Hun virker helt besatt av kjæresten sin, og det kommer tydelig frem både i media og ellers.



Anonymous poster hash: f9ca8...e65
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet som dere kakler og krisemaksimerer.

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

Ikke alle har lyst til å sitte inne på Aktuelle Saker hele dagen for å snakke om hengte sauer, voldtekt og islamisme. Respekter at alle er forskjellige. Her er det en offentlig person som diskuteres, som selv har valgt å henge livet sitt ute til tørk for alle som gidder å se på.

Anonymous poster hash: 2389e...ccd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle har lyst til å sitte inne på Aktuelle Saker hele dagen for å snakke om hengte sauer, voldtekt og islamisme. Respekter at alle er forskjellige. Her er det en offentlig person som diskuteres, som selv har valgt å henge livet sitt ute til tørk for alle som gidder å se på. Anonymous poster hash: 2389e...ccd

Hva sa du? Respekter at alle er forskjellige......?

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa du? Respekter at alle er forskjellige......?

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

Det å risikere helsa til et ufødt barn fordi man er livredd for å bli tjukk er idioti. Det å nekte å sette seg inn i sitt premature barns utfordringer er idioti. Er det noe jeg håper så er det at jenta leser dette her, får seg en Wake up Call og begynner å fokusere på datteren sin i stedet for på en kjæreste som er fraværende 90 % av tiden.

Anonymous poster hash: 2389e...ccd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å risikere helsa til et ufødt barn fordi man er livredd for å bli tjukk er idioti. Det å nekte å sette seg inn i sitt premature barns utfordringer er idioti. Er det noe jeg håper så er det at jenta leser dette her, får seg en Wake up Call og begynner å fokusere på datteren sin i stedet for på en kjæreste som er fraværende 90 % av tiden. Anonymous poster hash: 2389e...ccd

Det der blir kun spekulasjoner og tolkninger basert på blogg, og det vet du. Gidder dere å diskutere side opp og side ned om en person så takler dere sikkert at noen bemerker kaklingen deres.

*svisj*

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at det er liv i denne tråden ennå. Leste kun den siste siden nå, og det ser ut som det går i det samme, som de første sidene. Ingen kritisering, bare en observasjon som jeg ville nevne :)

Men jeg birdrar:

Klart hun får vite det når moren spyr det ut på sosiale medier.

Og om moren har sletter alt dette da datteren blir eldre, så finner datteren alt her, også meningene til alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der blir kun spekulasjoner og tolkninger basert på blogg, og det vet du. Gidder dere å diskutere side opp og side ned om en person så takler dere sikkert at noen bemerker kaklingen deres.

*svisj*

Anonymous poster hash: ce4a0...ee7

Spekulasjoner? Nei, hun har et eget blogginnlegg om sitt premature barns helse. Minnes at det heter: "Har ingen bekymringer". Du har for så vidt helt rett, takler fint dine bemerkninger ;)

Anonymous poster hash: 2389e...ccd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing. Den er ryddet mange ganger og stenges derfor nå.

Kosemose,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...