Gå til innhold

Svømmefruen......la ut bilde, baby født 2,5 mnd for tidlig...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, hvem har ikke liten mage etter at en føder prematur da. Dette blir bare for dumt. Noen som så dette i Dagbladet? Babyen kom ut 2,5 mnd før tiden og så skryter hun av flat mage. Magen var da ikke ferdig utvokst om hun fullførte hele svangerskapet. Riktig usmaklig er det,

Anonymous poster hash: 250cd...5f0
  • Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt, man kan vel få lov til å legge ut et bilde uten å skryte. Hvis dama med hengemage og strekkmerker kan legge ut bilde, så bør de uten strekkmerker og hengemage få lov til det også.

Jeg har både celluitter og strekkmerker uten å ha født, men jeg fatter allikevel ikke at dette er noe man kan bli provosert over. La folk gjøre som de vil, og om man ikke tåler et lettkledd bilde av en slank dame med glatt hud så får det stå på egen selvtillit.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nå må folk gi seg med slik fordømming av andre!!!!

At hun kom seg videre etter tapet av kjæresten sin, er ikke det bare bra? Hadde dere blitt gladere om hun lå på rommet sitt og gråt enda? Jeg er sikker på at både hennes familie, avdødes familie og alle ville at hun skulle komme seg videre i livet sitt. Hun er og var ung med hele livet foran seg. De som klarer å sitte på sin høye hest og dømme andre på den måten, de må gå inn i seg selv først.

Og hva er usmaklig med at hun viser magen sin etter fødsel? Hun skjuler ikke at babyen ble født for tidlig. Hva så om magen er liten?

Noen mennesker altså. Konsentrer dere om å være gode med dere selv og de rundt dere istedet.

Anonymous poster hash: 7bc87...5ea

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke det er usmakelig å legge ut bilde etter fødselen, folk får gjøre som de vil. Og jeg syntes heller ikke det er umakelig av henne å få ny kjæreste og et barn 2 år etter at kjæresten døde. Hun kommer sikkert til å leve med det tapet resten av sitt liv, bare utrolig bra at hun fikk et fint liv like vel. Må jo ha vært traumatisk.

Men som sagt, jeg syntes det er hårreisende at hun egentlig skulle være sengeliggende, men dreit i rådene og jogga. Som mor skal man ta hensyn til barnet sitt. Barnet er fullstendig avhengig av deg.

Anonymous poster hash: b8098...636
  • Liker 21
Skrevet

Det jeg syntes er usmakelig er at hun hadde fått beskjed av legen om å ligge i ro, men dreit i det og jogga som faen og plutselig føder hun 2,5 mnd før tiden. Og dette er IKKE speskulasjoner, alt dette har hun opplyst på Instagram.

En sånn en lå jeg på obs'en med og en gang i tiden. Skrev seg selv ut etter 3 dager for da var hun lei av å ligge der ...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å kommentere det nye forholdet og graviditeten synes jeg ikke noe om, men å jogge når du har fått beskjed om å ta det med ro og legge ut magebilde (for å etterligne fotballfrue) etter å ha født 2,5 mnd for tidlig… Jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 1bb44...2c4
  • Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Ny trend takket Fruen at alle gravide har angst for at vekten går opp og magen blir større, så jogger mødre hver dag og fødselen starter 2,5 mnd før tiden. Er det sunt?? Nei, selvsagt ikke. Ble enda mer rystet nå, at hun egentlig IKKE skulle bevege seg frem til fødsel, men JOGGET??? Dette er da ikke bra, og babyen kom ut prematur. Så sørgelig verden er blitt,

• Liker 24
Skrevet

Det jeg syntes er usmakelig er at hun hadde fått beskjed av legen om å ligge i ro, men dreit i det og jogga som faen og plutselig føder hun 2,5 mnd før tiden. Og dette er IKKE speskulasjoner, alt dette har hun opplyst på Instagram.

Si du kødder!! Please!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si du kødder!! Please!

Det er ikke tull. Dama må være stokk dum, og ikke minst ondskapsfull. Under nesten hver selfie, og de er det ikke få av, skriver hun at hun er stolt av å si at hun selv syntes hun er pen. Greit nok det, men utseendefokuset tar litt vel nye høyder når man jogger ut babyen sin.

Anonymous poster hash: 1b5e0...182

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Og folkens, ikke gå inn på bloggen hennes. Hun må for all del ikke få klikk for jeg tror dette bare kan trigge til enda dårlige oppførsel.

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke tull. Dama må være stokk dum, og ikke minst ondskapsfull. Under nesten hver selfie, og de er det ikke få av, skriver hun at hun er stolt av å si at hun selv syntes hun er pen. Greit nok det, men utseendefokuset tar litt vel nye høyder når man jogger ut babyen sin.

Håper virkelig ikke barnet vil få vansker pga prematuriteten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som reagerer på at far drar på treningsleir en uke etter barnet er født og ligger i kuvøse?

Anonymous poster hash: 95d0a...e9e

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Jo dette er meget spesielt, stakkars lille baby. Moren er mer opptatt av å se tynn ut, enn at barnet er friskt. Og faren reiser bort mens babyen er i kuvøse :sjokk: Menneskene slutter aldri å sjokkere!!!!

• Liker 31
Skrevet

Hva jobber hun med egentlig? Følger hun kun han nye kjæresten rundt omkring?

Gjest ashanti
Skrevet

Ingen som reagerer på at far drar på treningsleir en uke etter barnet er født og ligger i kuvøse?

Anonymous poster hash: 95d0a...e9e

Jeg hadde aldri klart å akseptere det ihvertfall.. Syntes det er ganske sykt at idrett er viktigere enn barnet ditt som er født nesten 3 mnd for tidlig.

Jeg hater å skulle kritisere og kritisere, men jeg fikk også veldig avsmak av et bilde hun har postet på instagram av en badevekt og med teksten:" vekt før gravid 58, vekt høygravid 59". Hun la altså på seg hele 1 kg...

Akkurat disse to fikk jeg litt avsmak av desverre, men det er jo mitt problem.

AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber hun med egentlig? Følger hun kun han nye kjæresten rundt omkring?

Hun er utdannet journalist, og har tidligere jobbet i NRK.

Anonymous poster hash: f9ca8...e65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri klart å akseptere det ihvertfall.. Syntes det er ganske sykt at idrett er viktigere enn barnet ditt som er født nesten 3 mnd for tidlig.

Jeg hater å skulle kritisere og kritisere, men jeg fikk også veldig avsmak av et bilde hun har postet på instagram av en badevekt og med teksten:" vekt før gravid 58, vekt høygravid 59". Hun la altså på seg hele 1 kg...

Akkurat disse to fikk jeg litt avsmak av desverre, men det er jo mitt problem.

Hun ble jo aldri høygravid heller. Er ikke det 40 dager før termin? Babyen er født 2,5 mnd for tidlig.

Anonymous poster hash: e781f...2da

• Liker 3
Gjest ashanti
Skrevet

Hun ble jo aldri høygravid heller. Er ikke det 40 dager før termin? Babyen er født 2,5 mnd for tidlig.

Anonymous poster hash: e781f...2da

2,5 mnd ja. Nei, hun mener nå selv at hun var høygravid da, utifra bildeteksten. Litt usikker på hvor grensene går for når man regnes for å være høygravid..(?)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...