Gå til innhold

Hemoroide


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

!!Advarsel for sterke visuelle beskrivelser!!

Jeg klødde meg der bak i går kveld da det klødde noe veldig, altså skrapte med en finger litt rundt analåpningen. Fant så litt blod under negelen og stilte med skrevs over et speil. Kunne se litt blåaktig klump ved siden av åpningen. Ikke stor i det hele tatt, men likevel.

Mistenker sterkt at dette er en hemoroide...

Har googlet en del og lest meg frem til at den ikke forsvinner med mindre man opererer?!

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Selv om den ikke er stor synes jeg det er uflatterende når f.eks kjæresten min tar meg bakfra..

Synes også jeg er litt ung til å ha slike problemer.. Jeg er 24..



Anonymous poster hash: 7c113...71d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

!!Advarsel for sterke visuelle beskrivelser!!

Jeg klødde meg der bak i går kveld da det klødde noe veldig, altså skrapte med en finger litt rundt analåpningen. Fant så litt blod under negelen og stilte med skrevs over et speil. Kunne se litt blåaktig klump ved siden av åpningen. Ikke stor i det hele tatt, men likevel.

Mistenker sterkt at dette er en hemoroide...

Har googlet en del og lest meg frem til at den ikke forsvinner med mindre man opererer?!

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Selv om den ikke er stor synes jeg det er uflatterende når f.eks kjæresten min tar meg bakfra..

Synes også jeg er litt ung til å ha slike problemer.. Jeg er 24..

Anonymous poster hash: 7c113...71d

Det er ikke unormalt å få hemoroider i ung alder. De kommer ofte av for mye pressing (hard avføring osv).

Og de forsvinner som oftest av seg selv, men kan hanskje være lurt å kjøpe en salve og lactulose (for å holde avføringen myk).

Anonymous poster hash: 7e14e...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også komme av at man sitter eller står stille for lenge av gangen.

De forsvinner ikke med mindre man får de fjernet, men er den utenfor åpningen så skal det mye til for at leger vil fjerne den fordi det gror sakte der bak og vil mest sannsynlig gi større plager enn om du ikke fjerner den.

Hvis den er innvendig så kan den lett fjernes ved at det settes på en strikk som stopper blodtilførselen, men er ikke sikkert legen vil henvise deg om du ikke er veldig plaget. Sjangsen er også stor for at du får en ny eller får fler, det er ganske vanlig å ha hemoroider

Anonymous poster hash: 07d6c...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, trist å høre at den ikke forsvinner. Synes det ser så ekkelt ut :/

Den er liksom blå. Ser ut som en blå hoven klump rett ved siden av hullet..

Dere som har det, hvordan synes dere det er når man har sex? Tenker da på stillinger hvor det er veldig eksponert..



Anonymous poster hash: 7c113...71d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, trist å høre at den ikke forsvinner. Synes det ser så ekkelt ut :/Den er liksom blå. Ser ut som en blå hoven klump rett ved siden av hullet.. Dere som har det, hvordan synes dere det er når man har sex? Tenker da på stillinger hvor det er veldig eksponert.. Anonymous poster hash: 7c113...71d

Da burde du være gla for at du ikke har fått alle de andre plagene som stort sett følger med. Kløe, svie, rifter osv.

Jeg er plaget av hemoroider og kunne ikke gitt mer faen i hvordan det ser ut når jeg har sex. Mannen min har ikke lagt merke til det engang, selvom jeg har fortalt han det.

Anonymous poster hash: 07d6c...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ikke noe godt ut nei. Er det litt slik at, kommer en så kommer flere?

Har du noen tips til produkter?

Det klør en gang i blandt hos meg da.. Var slik jeg merket det. Klødde til det ble blodig..

Er det ikke noe jeg kan smøre på slik at den ikke blir så blå?



Anonymous poster hash: 7c113...71d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fyttirakkern...jeg hadde fått hengetiss om jeg skulle knulla ei bakfra og jeg så ett blått danglebær lyse mot meg.

Ts. Et godt råd. Kun misjonær, inntill hevelsen går ned og den er vekk. Ellers kan du risikere kjæresten din får evig turn off av deg i senga..



Anonymous poster hash: 078a3...90a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå fargen betyr at den er trombosert. Blåfargen vil bli borte etterhvert men kulen/utveksten vil bli værende,så sant du ikke fjerner hemoroiden kirugisk hos legen.



Anonymous poster hash: 60e3e...ddb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du være gla for at du ikke har fått alle de andre plagene som stort sett følger med. Kløe, svie, rifter osv.

Jeg er plaget av hemoroider og kunne ikke gitt mer faen i hvordan det ser ut når jeg har sex. Mannen min har ikke lagt merke til det engang, selvom jeg har fortalt han det.

Anonymous poster hash: 07d6c...4bf

hehe. Synes synd på gubben din. Ei kjerring som gir f.. i hvordan hun ser ut før hun skal ha sex...oi oi.. Håper du vasker ræva di før du står klar i doggystyle. At mannen din ikke har lagt merke til det? Er han svaksynt eller en huleboer?

Anonymous poster hash: 078a3...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 078a3...90a:

Hvorfor føler du det er så nødvendig å være så stygg i uttalelsene dine? Regner med det har noe med din alder, mest sannsynlig det mentale



Anonymous poster hash: 7c113...71d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå fargen betyr at den er trombosert. Blåfargen vil bli borte etterhvert men kulen/utveksten vil bli værende,så sant du ikke fjerner hemoroiden kirugisk hos legen.

Anonymous poster hash: 60e3e...ddb

Hvor lang tid tar dette?

Noe jeg kan smøre på for å fremskynde dette?

Anonymous poster hash: 7c113...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyttirakkern...jeg hadde fått hengetiss om jeg skulle knulla ei bakfra og jeg så ett blått danglebær lyse mot meg.

Ts. Et godt råd. Kun misjonær, inntill hevelsen går ned og den er vekk. Ellers kan du risikere kjæresten din får evig turn off av deg i senga..

Anonymous poster hash: 078a3...90a

hehe. Synes synd på gubben din. Ei kjerring som gir f.. i hvordan hun ser ut før hun skal ha sex...oi oi.. Håper du vasker ræva di før du står klar i doggystyle. At mannen din ikke har lagt merke til det? Er han svaksynt eller en huleboer?

Anonymous poster hash: 078a3...90a

Homoroider er ingen spøk!

Forresten er det litt flere menn enn kvinner som er plaget av dette.

Ts, har du lest linken jeg la inn lenger oppe i tråden?

Anonymous poster hash: 0367e...68a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Homoroider er ingen spøk!

Forresten er det litt flere menn enn kvinner som er plaget av dette.

Ts, har du lest linken jeg la inn lenger oppe i tråden?

Anonymous poster hash: 0367e...68a

Ja, leste nå :) Virker ut fra den artikkelen at de forsvinner av seg selv..

Tror jeg skal prøve alcos anal jeg! :)

Anonymous poster hash: 7c113...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homoroider er ingen spøk!

Forresten er det litt flere menn enn kvinner som er plaget av dette.

Ts, har du lest linken jeg la inn lenger oppe i tråden?

Anonymous poster hash: 0367e...68a

*hemoroider

Anonymous poster hash: 0367e...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar dette?

Noe jeg kan smøre på for å fremskynde dette?

Anonymous poster hash: 7c113...71d

Du bør prøve en salve som heter Scheriproct. Selges uten resept på apoteket.

Den inneholder litt kortison slik at hevelsen går ned og hemoroiden skrumper inn.

Samtidig som den er smerte- og klø-stillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du bør prøve en salve som heter Scheriproct. Selges uten resept på apoteket.

Den inneholder litt kortison slik at hevelsen går ned og hemoroiden skrumper inn.

Samtidig som den er smerte- og klø-stillende.

Takk for tips :) Skulle akkurat til å spørre om dette nå for var en del typer salver å velge mellom. Da kjøper jeg den!

Anonymous poster hash: 7c113...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med Alcos Anal. En gang jeg var på reise og ikke hadde annet, prøvde jeg sinksalve (hadde lest et tips om det her på KG). Det funket også!



Anonymous poster hash: 41b46...6a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyttirakkern...jeg hadde fått hengetiss om jeg skulle knulla ei bakfra og jeg så ett blått danglebær lyse mot meg.

Ts. Et godt råd. Kun misjonær, inntill hevelsen går ned og den er vekk. Ellers kan du risikere kjæresten din får evig turn off av deg i senga..

Du ER klar over at analsex kan føre til hemoroider og analprolaps sant? :P

Anonymous poster hash: 23ab8...6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Synes synd på gubben din. Ei kjerring som gir f.. i hvordan hun ser ut før hun skal ha sex...oi oi.. Håper du vasker ræva di før du står klar i doggystyle. At mannen din ikke har lagt merke til det? Er han svaksynt eller en huleboer? Anonymous poster hash: 078a3...90a

Jeg lar ikke hemoroider ødelegge hele min selvtillit, det betyr ikke at jeg slutter å tenke på hygiene. Er du 12år gammel eller?

Nei han er ikke svaksynt, det er ikke sånn at hemoroider nødvendigvis er på str med golfballer og at de blinker i regnbuens farger for å få mest mulig oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 07d6c...4bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...