AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hvor sykt er ikke dette? Jeg er student, så derfor har jeg ikke så mye penger å rutte med, men bor likevel i en flott leilighet ved sjøen. La oss si det er Lysaker Brygge. Foreldrene mine eier leiligheten. I stad var jeg på polet og butikken for å kjøpe inn reker og vin slik at jeg og en venninne kunne nyte dette i sola. Jeg skulle sykle så jeg fylte kurven på styret med det som skulle med. I det jeg skal gå ut døra må jeg inderlig tisse så jeg løper inn i leiligheten mens jeg lar sykkelen stå utenfor. Ikke utenfor som i UTE, men i gangen jeg deler med ca 7 andre leiligheter. Jeg tisser, vasker henda og går ut igjen. Og så ser jeg noen har stjålet REKENE OG VINEN MIN!!!!!! Takk skal du faen meg ha!!Anonymous poster hash: 0abdb...5d5
ekkoet Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Høres ille ut. Det kan ikke være noen som har kommet seg inn i gangen på annet vis, altså ikke noen som bor der?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Jeg vet de er rike fordi leilighetene her er svindyre og alle naboene mine er voksene mennesker med gode jobber. Jeg bor i 5.etg så det er umulig at noen utenifra har sett meg sette igjen sykkelen, men det kan jo hende at en av naboene har hatt et besøk som tilfeldigvis gikk forbi den billige vinflaska mi.Anonymous poster hash: 0abdb...5d5
Gjest Jørild Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Da synes jeg du skal henge opp lapp i gangen, gjerne med en humoristisk vri, og ønske de god apetitt og et godt måltid. 5
Mrs Smith Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Er jo en grunn til at mange av dem er rike.. 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Da synes jeg du skal henge opp lapp i gangen, gjerne med en humoristisk vri, og ønske de god apetitt og et godt måltid. God idé! Skal lage en tegneserie.Anonymous poster hash: 0abdb...5d5 2
Lillemy23 Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 OMG med mindre dette var et ille tilfelle av vårlig dagsfyll og dermed noe barnslige "rampestreker" fra dine naboer, er jo dette rett og slett bare tragisk.... Men ja, heng opp en humoristisk lapp bare or å se hva som skjer. Hender titt og ofte at de merkeligste ting blir borte eller lignende i blokken jeg bor i, da er det alltid god underholdning å lese lappene som henges opp o ettertid.... 1
Gjest Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Jeg vet de er rike fordi leilighetene her er svindyre og alle naboene mine er voksene mennesker med gode jobber. Jeg bor i 5.etg så det er umulig at noen utenifra har sett meg sette igjen sykkelen, men det kan jo hende at en av naboene har hatt et besøk som tilfeldigvis gikk forbi den billige vinflaska mi.Anonymous poster hash: 0abdb...5d5 Det er pga de svinedyre leilighetene at de må knabbe rekene og vinen din . 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Stemmer for at du henger opp den lappen! Hadde gjort det samme Anonymous poster hash: 4bec7...404
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Giid a meg altså, kanskje pappa sponser deg med ei vinflaske også.... Anonymous poster hash: 001ae...507 2
Timza Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Giid a meg altså, kanskje pappa sponser deg med ei vinflaske også.... Anonymous poster hash: 001ae...507 Uff, det er så trist å se så mange bittre folk her inne.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Det er mange rike som ikke eier moral. Stjeler som ravner selv om de ikke trenger, men vil ha. Lest om flere virkelig fattige mennesker i USA f.eks, hjemløse, som har funnet store pengesummer og levert det til politiet e.l. Pass bedre på tingene dine.Anonymous poster hash: c4015...23f 1
Gjest Tris Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Det var kjedelig. Støtter forslaget til lapp. Og neste gang bør du ta varene med deg så slipper du slikt flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Minner meg litt om "Vem kjørte denne dumme bilen og sprøyta vindusviskar på meg!" https://www.youtube.com/watch?v=HHkGvQIp_HI Anonymous poster hash: 70f8f...ce5
Gjest Blyanten Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 Kjedsomhet, mangel på spenning, gjerrighet. Rike folk er sikkert ikke noe bedre enn andre.
Chevelle Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Rike folk kan være ekstremt frekke, tro de er hevet over hvermannsen
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Du får ta det som en dyrekjøpt lærepenge ts. Kleptomaner finnes over alt, rike som fattige. Neste gang du legger igjen rekene og vinflasken i kurven på sykkelen så pass på å helle ut 0,5 dl av vinen som du erstatter med å pisse på flasken. Da tenker jeg rekene og vinen smaker ekstra godt for den kleptomane. Anonymous poster hash: e89e5...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå