Gå til innhold

Kvinner som føder som rotter i ung alder=white trash?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinner som begynner babyproduksjon i 16-19-års alderen og får mange barn, white trash?

Anonymous poster hash: 47acf...787
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Hei

Hvorfor mener du dette? Personlig synes jeg det er litt søppelaktig å få så mange barn så ung.

Skrevet

Er kvinner som begynner babyproduksjon i 16-19-års alderen og får mange barn, white trash?

AnonymBruker som skriver dette om andre mennesker er vel mer White Trash.....

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

White trash...tenker mer på shabby unge damer i 20 års alderen som bor i ei rønne med flere unger med forskjellige fedre.
Ja, sånn som man ser i amerikanske filmer ;)

At 16-19 åringer får mange barn trenger ikke være negativt, selv om jeg ikke for noe i verden skjønner at de vil begynne så tidlig. Må være bedre å bli ferdig med skole, få en stabil jobb osv. først. Men for all del, hver sine lyster :)

Anonymous poster hash: 993fa...040
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på dem som white trash...i hvertfall ikke alle. Det som irriterer meg er jenter/kvinner som får barn og har det som eneste ''jobb'', og forventer at staten skal sponse dem hele livet til barna sine.

Anonymous poster hash: 395e4...9ba
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på dem som white trash...i hvertfall ikke alle. Det som irriterer meg er jenter/kvinner som får barn og har det som eneste ''jobb'', og forventer at staten skal sponse dem hele livet til barna sine.

Anonymous poster hash: 395e4...9ba

Slik man ser en del av på "Unge Mødre". Blir like flau på deres vegne hver gang de med et fåret smil står frem og sier de er gravide - igjen....

Tror svært få av dem hadde klart å holde barnevernet unna om det ikke var for masse hjelp fra familien og trygd fra NAV som dekker alle faste utgifter.

Anonymous poster hash: e02ce...3aa

• Liker 1
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

White trash-damer er vel statistisk sett oftere unge mødre, men alle unge mødre er ikke white trash.

White trash er et ganske så ullent begrep, men definisjonen på det er ikke at man har fått en haug med unger. Det er vel gjerne mer en slags konsekvens av det. Man kan fint være barnløs og white trash.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel white trash når du har mange unger, med forskjellige menn som du aldri har bodd i lag med. Og du bor under kummelige forhold.

Anonymous poster hash: bb3e4...05e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle, men sjansen er stor for at de er det.

Anonymous poster hash: cb58b...bd8
AnonymBruker
Skrevet

Nå må dere ta dere en pille, og slutte å ha kalle andre mennesker med andre livsvalg for søppel. Skjerpings!

Anonymous poster hash: 007e2...428

• Liker 3
Gjest Jørild
Skrevet

White Trash - det mest misbrukte ordet på KG. :roll:

• Liker 2
Gjest Booker
Skrevet

Sykt white trash å si det ass.

AnonymBruker
Skrevet

Er da unge mødre i afrika black trash?

Anonymous poster hash: 8cd31...04f
AnonymBruker
Skrevet

Er da unge mødre i afrika black trash?

Anonymous poster hash: 8cd31...04f

Nei, de er bare black *ba-dun-ttttssj*

Anonymous poster hash: c5ff6...dd0

AnonymBruker
Skrevet

Det og harry

Anonymous poster hash: d44d0...1df

Gjest Sabrina
Skrevet

KG er vel den eneste plassen hvor man blir sammenlignet med søppel ut ifra livsvalg og livskvalitet.

Litt sånn 50 shades of trashy :fnise:

Jeg tror jeg er trailer trash!

For å svare TS, nei jeg synes ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis. For meg har ikke white trash noe med antall barn å gjøre eller hvor tidlig produksjonen startet.

Anonymous poster hash: 2e084...465

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...