Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, for noen, tydeligvis. For andre av oss er det søppel av verste sort.

Jeg blir like sjokkert hver gang jeg står bak noen i køen på supermarkedet og ser at de presterer å legge Se & Hør i handlevognen. Da kan man snakke "white trash" som ser ut til å være et yndet begrep her på KG. Det begrepet passer nemlig langt mer på sladderhungrige voksne kvinner enn på små uskyldige barn.

Jeg elsker Se og Hør. Det er my guilty pleasure en halvtime i uke. Hjernedød underholdning på lik linje med Charterfeber. Deilig avbrekk fra virkelighetens plikter. Var ikke klar over at jeg var white trash før nå, men da får jeg bel bare leve med det.
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Jeg elsker Se og Hør. Det er my guilty pleasure en halvtime i uke. Hjernedød underholdning på lik linje med Charterfeber. Deilig avbrekk fra virkelighetens plikter. Var ikke klar over at jeg var white trash før nå, men da får jeg bel bare leve med det.

Jeg vet hvor hjerterått og utspekulert Se & Hør opererer. De misbruker mennesker i den ytterste nød og krise for å få noe å klistre på utsiden av magasinet. Det trøs over lik bokstavelig talt.

Så at noen kjøper den dritten er for meg totalt uforståelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som ung jente under behandling for anoreksi og tidligere ekstremt behov for at alt skulle være ''perfekt'' har jeg aldri blitt påvirka negativt av fotballfrue. Det var faktisk på grunn av et av hennes oppskriftsinnlegg jeg her om dagen jeg valgte lage glaserte grønnsaker i smør og vanlig sukker. Nå føler jeg at jeg ofte er inne å forsvarer fruen, men jeg synes hun får mye ufortjent pes.
Jeg har måttet slutte lese mange blogger fordi de virket veldig negativt på meg, fotballfrue sin er en av de få som ikke påvirker meg på feil måte. Les litt rundt, det er mange andre bloggere som er mye verre forbilder.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor hjerterått og utspekulert Se & Hør opererer. De misbruker mennesker i den ytterste nød og krise for å få noe å klistre på utsiden av magasinet. Det trøs over lik bokstavelig talt.

Så at noen kjøper den dritten er for meg totalt uforståelig.

Se & Hør trer bokstavelig talt over lik? :sjokkert: Hvorfor gjør ikke politiet noe? Eller er de kanskje kjøpt og betalt av bladet?

Det er forresten alltid like spennende å se hva den neste tittelen på fotballfrue-trådene blir, etter den forrige blir stengt. Men denne var ny! :fnise: Kudos til TS for å gå litt utenfor "saklig diskusjon om FF" i emnefeltet.. :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så flink, synes jeg. Det er få mødre som klarer å produsere et barn som Nelia. Som ikke gråter i kirken, som sover hele natta og våkner på beleielige tidspunkt slik at Caroline får trene! Fødselen gikk jo som en lek også! Visste dere at hun ikke fikk cravings under svangerskapet også? Leste det på seher.no:) Synes jeg leste at hun ikke hadde fått ett eneste strekkmerke heller. Det er jo helt utrolig!

amazing. Nelia sover nok til 12 i dag siden det er lørdag

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Hva i alle dager er feil med deg ts??? Hvis du blir så irritert på henne (hvis jeg forstod innlegget ditt rett) så lar du henne være i fred. Herregud! Du har jo tvangstanker vedr denne damen...

Anonymous poster hash: e7a29...098

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, som ung jente under behandling for anoreksi og tidligere ekstremt behov for at alt skulle være ''perfekt'' har jeg aldri blitt påvirka negativt av fotballfrue. Det var faktisk på grunn av et av hennes oppskriftsinnlegg jeg her om dagen jeg valgte lage glaserte grønnsaker i smør og vanlig sukker. Nå føler jeg at jeg ofte er inne å forsvarer fruen, men jeg synes hun får mye ufortjent pes.

Jeg har måttet slutte lese mange blogger fordi de virket veldig negativt på meg, fotballfrue sin er en av de få som ikke påvirker meg på feil måte. Les litt rundt, det er mange andre bloggere som er mye verre forbilder.

Jeg sender deg en blomst for dette innlegget. Jeg er så lei disse bedreviterne og haterne her inne på kg. De må ha et innholdsløst liv siden de elsker å mobbe andre. :blomst:

Anonymous poster hash: e7a29...098

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er feil med deg ts??? Hvis du blir så irritert på henne (hvis jeg forstod innlegget ditt rett) så lar du henne være i fred. Herregud! Du har jo tvangstanker vedr denne damen...

Anonymous poster hash: e7a29...098

Tvangstanker, sier du? Kan du utdype?

Anonymous poster hash: af61c...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender deg en blomst for dette innlegget. Jeg er så lei disse bedreviterne og haterne her inne på kg. De må ha et innholdsløst liv siden de elsker å mobbe andre. :blomst:

Anonymous poster hash: e7a29...098

Jo, takk for det - jeg synes det er veldig mange kjipe tråder her inne - som jeg egentlig skulle ønske jeg ikke klikket meg inn på i det hele tatt.. det er skummelt hvor slemme noen kan være iblandt.. Mange innlegg som kanskje kan forstås at de gjør (når de for eksempel stiller spørsmål til annonseringer på blogger og slikt) men det er samtidig veldig mange som sitter å leter etter ting å slå ned på kun fordi de misliker personer.. det er veldig lite hyggelig, både for de som blir snakket om og personene som skriver (som igrunn må ha litt lite å ta seg til) :/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangstanker, sier du? Kan du utdype?

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Med det samme når vi er inne på dette med å utdybe ting.. Kan du kanskje vise til hvor FF sier at fødselen gikk som en lek? Og dette med at Nelia våkner til beleilige tidspunkt, du skriver ikke noe om hvor ofte dette skjer men jeg antar at siden du nevner det så går du ut ifra at det har vært standarden hele veien. Hvor fant du dette? Hvor nevner hun forresten at hun ikke har noen strekkmerker?

Anonymous poster hash: 02763...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme når vi er inne på dette med å utdybe ting.. Kan du kanskje vise til hvor FF sier at fødselen gikk som en lek? Og dette med at Nelia våkner til beleilige tidspunkt, du skriver ikke noe om hvor ofte dette skjer men jeg antar at siden du nevner det så går du ut ifra at det har vært standarden hele veien. Hvor fant du dette? Hvor nevner hun forresten at hun ikke har noen strekkmerker?

Anonymous poster hash: 02763...d90

Essensen i innlegget mitt viser jo til den generelle fremstillingen av livet hennes på bloggen. Jeg foreslår at du leser den, sniffer litt blomer og koser deg med glitter og stas.

klem

Anonymous poster hash: af61c...bc0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangstanker, sier du? Kan du utdype?

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Kjære menneske - du virker rett og slett ikke frisk.

Anonymous poster hash: 3ef0a...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essensen i innlegget mitt viser jo til den generelle fremstillingen av livet hennes på bloggen. Jeg foreslår at du leser den, sniffer litt blomer og koser deg med glitter og stas.

klem

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Åja, så det du mener er at du baserer innlegget ditt på en generalisering av helheten som fremstilles på bloggen. Ja da skjønner jeg at det er lett i misforstå.

Mitt råd er å ta med alt i betraktningen når du leser (type at hun foreksempel under fødselen ved et tidspunkt fikk total panikk og følte hun ikke fikk det til) og at det har vært netter med dårlig søvn og hvor de har våknet tidlig og hvor hun ikke har fått gjennomført treningen sin. Skjønner jo at det er enkelt å skrive et innlegg basert på hvordan man vil at det skal fremstå men noen ganger må man nesten bite i det sure eplet å innse at det man legger frem ikke er et nyansert bilde

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Imaginary

Hun har sikkert solgt sjela si til Illuminati, det er derfor alt går så bra for henne. Ikke les bloggen hennes, dere blir hjernevasket til å gjøre det samme!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et togvrak av en tråd :ler:



Anonymous poster hash: c5c9e...a7b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et togvrak av en tråd :ler:

Anonymous poster hash: c5c9e...a7b

Og dessverre så ser det ut til at det alltid går et tog her inne ;)

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun får nok hjelp av mannen med ungen, tviler på at hun gjør alt selv. Er tross alt hun som tjener pengene der i huset.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får nok hjelp av mannen med ungen, tviler på at hun gjør alt selv. Er tross alt hun som tjener pengene der i huset.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

Selvfølgelig får hun "hjelp" av mannen sin til Nelia! Han er jo faren, og de er to likeverdige foreldre. Eller mener du at barn er kvinners ansvar som mannen ikke skal ta seg av??

Blir så innmari irritert over folk som mener at fedre "hjelper" til når det er deres eget kjøtt og blod.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får nok hjelp av mannen med ungen, tviler på at hun gjør alt selv. Er tross alt hun som tjener pengene der i huset.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

Mannen er vel proffesjonell fotballspiller, eller tar jeg feil nå. Hvis han er det, skaffer jo han også inntekter.

Anonymous poster hash: e7a29...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangstanker, sier du? Kan du utdype?

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Trenger ikke utdype. Du vet dette best selv...

Anonymous poster hash: e7a29...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...