Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er så flink, synes jeg. Det er få mødre som klarer å produsere et barn som Nelia. Som ikke gråter i kirken, som sover hele natta og våkner på beleielige tidspunkt slik at Caroline får trene! Fødselen gikk jo som en lek også! Visste dere at hun ikke fikk cravings under svangerskapet også? Leste det på seher.no:) Synes jeg leste at hun ikke hadde fått ett eneste strekkmerke heller. Det er jo helt utrolig!

amazing. Nelia sover nok til 12 i dag siden det er lørdag



Anonymous poster hash: af61c...bc0
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er så flink, synes jeg. Det er få mødre som klarer å produsere et barn som Nelia. Som ikke gråter i kirken, som sover hele natta og våkner på beleielige tidspunkt slik at Caroline får trene! Fødselen gikk jo som en lek også! Visste dere at hun ikke fikk cravings under svangerskapet også? Leste det på seher.no:) Synes jeg leste at hun ikke hadde fått ett eneste strekkmerke heller. Det er jo helt utrolig!

amazing. Nelia sover nok til 12 i dag siden det er lørdag

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Så flink du er til å legge merke til kun det positive (iallefall det som for mange kan bli oppfattet som positivt!) Du er nok et positivt og smilende menneske ellers, good for you :blomst:

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

Ha ha ha! Visste det kom en tråd om dette etter jeg leste saken på seher.no. Jeg reagerer litt på at alt er så "perfekt" hele tiden, det hadde ikke gjort noe om hun gjorde seg litt mer "menneskelig" ved å nevne at hun kanskje er litt sliten o.l. Men igjen så er det noen som faktisk er veldig heldige. Jeg tror alle har utfordringer når man får et barn inn i bildet. Men det er vel kanskje ikke interessant for de yngre leserne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jeg ut av vinduet og i retning Siljan nå synes jeg jaggu jeg ser noen rosa glitrende pudderskyer på himmelen....

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Hun skriver da innimellom at hun er trett eller sliten. Kanskje vanskelig å se dette dersom man konstant er på jakt etter det som kan vris i negativ retning?

Man blir forresten mindre trett og sliten, samt har generelt mer overskudd når man trener og har en positiv holdning til livet. Enkelte brukere her inne har kanskje noe å lære på den fronten?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha vi lærer aldri. Uansett hvor mange tråder om fotballfrue som stenges av moderatorer, så dukker det opp nye som ugress.

Når det er sagt så er dette en av de bedre måtene fotballfrues valg har blitt påpekt her på forumet. Har ikke selv lest artikkelen TS har basert innlegget på, men føler det kommer ganske godt frem i posten. Akkurat når det gjelder strekkmerker er jeg ikke overasket over at hun har ungåttt dem, magen min vokser mer etter en god middag enn hennes gjorde i løpet av hele graviditeten (og bruker nok lengre tid på å bli "flat" igjen etterpå). Men utover strekkmerkene er jeg enig i at hun har vert veldig heldig med ungen og (jobbet hardt) for livet sitt gennerelt.

Det er klart at hun nok bruker mye lyseblått, rosa og gult når hun maler tilværelsen sin, og lite sort, men det er ingen tvil om at hun lever "drømmen." Riktignok er det ikke alle som drømmer om å leve det livet hun lever, for selv om hun tilsynelatende lever i en rosa sky, har hun nok mer press på seg enn mange tenker over eller velger å tenke over når de kommenterer henne. Hun har mange trofaste lesere som igjennom bloggen hennes lever et liv de aldri har mulighet eller kanskje ønske om å oppnå selv. Men kanskje enda viktigere er sponsorer som betaler for antall trykk. Jo flere som leser bloggen og trykker inn på nettsidene til nelly, zalando og gudene vet hva, jo mer tjener fotballfrue. Dermed er det viktig at leserne hennes får det de vil ha, og ikke nødvendigvis det hun ønsker å skrive om.

Nå skal jeg være forsiktig med å påstå noe som helst, for det er ikke uten grunn at hun har bygget den rosenrøde fasaden hun tross alt har bygget, men selv fotbalfrue har dårlige dager og da kan det hende det hadde vert godt for henne å få det ut på bloggen? Andre toppbloggere harforsøkt med variert hell å bryte fasaden og heller skrive litt dypere og gjerne litt triste innlegg. Men det "kan" altså ikke fotballfrue gjøre fordi fansen ønsker å lese om perfekte fotballfrue og ikke triste fotballfrue som kanskje føler seg kjempenedfor å bare hater livet. Og med dårlig dag/periode er det viktig å presisere at det ikke er snakk om å bare løpe 5 km istedet for 10, men faktisk ha det skikkelig dritt. Føle seg ubrukelig å verdiløs og bare hate alt og alle (bortsett fra mannen og ungen da selvsagt, for de er jo perfekte uansett hva.)

Herregud nå ble det langt her, men hva gjør man ikke for å utsette eksamenslesingen så lenge som mulig.

Som sagt så følger jeg ikke fast med på fotballfrue, men klikker innom bloggen nå og da bare for å sjekke det ut. Selv om jeg er uenig i mange av valgene hun tar, så må jeg si at jeg er ganske imponert over alt hun har opprettet. Sorry hvis det ble mye avsporing fra tråden. Og jeg er redd jeg bare gjentar ting som har vert skrevet 1000 ganger tidligere her på KG..

Edit: la inn noen avsnitt.

Endret av kapteinNorge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid lurt på hvem som leser Se & Hør - nå fikk jeg svar på det.

Seher er mat for hjernen.

-TS

Anonymous poster hash: af61c...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om avsnitt? ^^^

Anonymous poster hash: 69a47...3a4

Beklager, skriver bare etterhvert som jeg tenker uten å tenke på at noen faktisk skal lese det. Har ordnet det nå:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mary Quant

Seher er mat for hjernen.

-TS

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Ja, for noen, tydeligvis. For andre av oss er det søppel av verste sort.

Jeg blir like sjokkert hver gang jeg står bak noen i køen på supermarkedet og ser at de presterer å legge Se & Hør i handlevognen. Da kan man snakke "white trash" som ser ut til å være et yndet begrep her på KG. Det begrepet passer nemlig langt mer på sladderhungrige voksne kvinner enn på små uskyldige barn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herrejesus. Blir like sjokkert hver gang noen oppretter en tråd som dette. Det er lørdag, har du ingenting bedre å gjøre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS gjør bare sin samfunnsplikt, nemlig å få fotballfruen til å fremstå så forferdelig som mulig. Nå må dere tenke på alle de stakkars små barna som leser bloggen hennes, og som ikke skjønner at fotballfruen egentlig burde bli hetset og ikke hyllet. Hva skulle vi gjort uten janteloven? Latt folk være i fred? Ikke narr meg til å le.



Anonymous poster hash: d177f...3f0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magisk og tragisk kan være to sider av samme sak :vetikke:



Anonymous poster hash: c5c9e...a7b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS gjør bare sin samfunnsplikt, nemlig å få fotballfruen til å fremstå så forferdelig som mulig. Nå må dere tenke på alle de stakkars små barna som leser bloggen hennes, og som ikke skjønner at fotballfruen egentlig burde bli hetset og ikke hyllet. Hva skulle vi gjort uten janteloven? Latt folk være i fred? Ikke narr meg til å le.

Anonymous poster hash: d177f...3f0

Jeg synes jo hun er magisk og fantastisk. Hvor får du det fra at jeg prøver å fremstille henne "forferdelig" ?

Hva er det her for pølsevev og oppgulp!!!!

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for noen, tydeligvis. For andre av oss er det søppel av verste sort.

Jeg blir like sjokkert hver gang jeg står bak noen i køen på supermarkedet og ser at de presterer å legge Se & Hør i handlevognen. Da kan man snakke "white trash" som ser ut til å være et yndet begrep her på KG. Det begrepet passer nemlig langt mer på sladderhungrige voksne kvinner enn på små uskyldige barn.

Kunne ikke vært mer uenig. Se&Her er proppet til randen med flott journalistikk

og fine, fargerike bilder. Jeg pleier å akkompagnere lesingen av bladet med sviskeyoghurt imens jeg pleier føttene i en balje med vann og grønnsåpe. Da er livet komplett.

Anonymous poster hash: af61c...bc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det er dritkontroversielt å fokusere på å spise sunt..

Anonymous poster hash: 0466e...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...