AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Jeg tror det at politisk korekthet og feminisme har ødelagt sjela til den norske mann. Som før var opptatt av rettferdighet og ting av verdi har liksom snudd seg helt og fokuserer på andre ting. Politisk korekthet ødelegger jo for fri tenking, som kanskje leder til riktige handlinger. Feminisme er en ideologi som skal gi og gi til kvinner, selv om de har det bedre. Alle fordelene og ingen ufordeler. Mens norske kvinner reiser rundt og puler på alt av rarheter, mens de surfer frem på en feminisert skole og presser ut unger uten tilstedeværende fedre. Det er ikke så kjekt med en mann som ikke stiller med høy brystkasse og klar for å beskytte det som er verdt noe. Nordmenn må begynner å stå opp mot politisk korekthet og feminismen, for å skape rettferdighet og en bedre fremtid? Man kan ikke forvente noe av kvinner, fordi de bryr seg ikke. Da må den norske mannen bygge opp sjela og arbeide mot tullet og irrasjonaliteten. Anonymous poster hash: 3f061...e81
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Bra troll. Jeg er ikke et troll, men den en som tør å si det vi alle vet. Anonymous poster hash: 3f061...e81
Gjest Booker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Jeg er ikke et troll, men den en som tør å si det vi alle vet. Anonymous poster hash: 3f061...e81 Troloolololol.
absinthia Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 (endret) Jeg har dessverre ikke tid til å lese denne tråden, siden jeg er så opptatt av å presse ut barn og pule. Du får forsøke å nå frem via politisk korrekte kanaler, slik at noen i det hele tatt får det med seg. - Avisinnlegg kanskje. Endret 25. april 2014 av absinthia
sverre Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Jeg er ikke et troll, men den en som tør å si det vi alle vet. Anonymous poster hash: 3f061...e81 ufordeler?! 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Jeg har dessverre ikke tid til å lese denne tråden, siden jeg er så opptatt av å presse ut barn og pule. Du får forsøke å nå frem via politisk korrekte kanaler, slik at noen i det hele tatt får det med seg. - Avisinnlegg kanskje. Går ikke det når tankepolitiet styrer avisene. Anonymous poster hash: 3f061...e81
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 ufordeler?! Økseskaft?! Anonymous poster hash: 3f061...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå