Gå til innhold

Slanketabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig morsomt. Spar spydigheten dine for deg selv :evil:

Å litt morsomt var det nå... :ler:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hun ble kjent med vedkommende i fjor og det var etter det alt begynte. Jeg vet at folk har prøvd å snakke med henne, men til ingen nytte.

Skrevet

Det er så synd at folk skal ende opp sånn :-(

Eksen min har drevet med hasj siden han gikk i 7. klasse, og han taklet rett og slett ikke "presset" og "forplitelsene" ved å ha kjæreste.

Desverre :-(

Skrevet
Se "Requiem for a dream" og der får man se hvordan det går med amfetamin og slanking.. skumle greier :-?

Da jeg så den filmen hadde jeg mest lyst til å reise meg opp og rope:"stopp filmen!!!!" - den sleit meg ut fullstendig....fantastisk bra film - innen sin sjanger.....

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Da jeg startet dette innlegget så var det for å spørre om slanketabletter kunne virke så kraftig. Og for å vite om det på nyheten stemmer ang amfetamin.

Ikke om hva slags film som handler om amfetamin og slanking. Og ikke om slanketabletter skrives slik eller slik.

Skrevet

Beklager hvis jeg gikk helt utenfor tema når jeg nevnte den filmen, men jeg mener at den er ganske relevant til hva du spør om. filmen gir et innblikk i hva amfetamin gjør med deg, denne damen brukte det også i slankesammenheng.

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Beklager hvis jeg gikk helt utenfor tema når jeg nevnte den filmen' date= men jeg mener at den er ganske relevant til hva du spør om. filmen gir et innblikk i hva amfetamin gjør med deg, denne damen brukte det også i slankesammenheng.

En ting er å nevne en film som handler om det, en annen ting er å begynne å snakke om filmen.

Jeg anklager ikke deg, Mylian

Gjest Anonymous
Skrevet

Slanke tabletter? Var de veldig tynne de tablettene da, eller? Slanketabletter har jeg derimot hørt om... :wink:

• 5 år senere...
Gjest synne
Skrevet

Hei :)

At jeg har lyst til å få slankere lår og fjes. vet dere om noe slanke tabeletter eller noe mat som gjør at jeg får tynnere bein, men det skal ikke være dop i slanketabelettene eller noe farlige stoffer i de slanke tabeettene jeg er ute ettter.

eller hjleper det bedre vist jeg spiser minde? har noen noe råd ?

hilsen synne :) <3333

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

At jeg har lyst til å få slankere lår og fjes. vet dere om noe slanke tabeletter eller noe mat som gjør at jeg får tynnere bein, men det skal ikke være dop i slanketabelettene eller noe farlige stoffer i de slanke tabeettene jeg er ute ettter.

eller hjleper det bedre vist jeg spiser minde? har noen noe råd ?

hilsen synne :) <3333

Det eneste som vil gi deg det resultatet du ønsker er riktig kosthold og trening. Ingenting annet vil hjelpe! Spis sunt, begynn å jogge / sykle / danse / gå på treningsstudio, hva nå enn du synes høres kjekt ut, men beveg deg, få opp pulsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...