Gå til innhold

Angrer dypt og inderlig på mitt barns mellomnavn...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville så gjerne ha tatt det vekk... Men nå har sambo tatovert det!! :( Vet at slikt kan fjernes med laser men det vil jo ta evigheter med tid og penger... Huff, dette er så vanskelig :( Mellomnavnet ble bestemt ganske så impulsivt to uker før dåpen, altfor tett ammetåke... Hva kan jeg gjøre? :(

Anonymous poster hash: 885eb...dfa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å få det bort?

AnonymBruker
Skrevet

Navnet er veldig spesielt og jeg vet at ingen liker det :(

TS

AnonymBruker
Skrevet

Navnet er veldig spesielt og jeg vet at ingen liker det :(

TS

Men liker DERE det da??

Så fremt det ikke er noe ala Casandriel eller Gahbrielhiander så bør dere fjerne det for barnets skyld.

Anonymous poster hash: dc4ee...6c7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei men i all verden... I det store bildet i ditt og ditt barns liv, tror du virkelig at mellomnavnet spiller en veldig stor rolle?

Navnet er kun viktig for foreldrene.. Barnet vil lære seg å leve med navnet sitt uansett! Og syns barnet det er helt forferdelig kan hn fjernet det når hn blir gammel nok.

Ikke tenkt så mye på det! Det finns null mening med å drive å kvervulere over et navn barnet allerede har fått.

Anonymous poster hash: af145...d0b
AnonymBruker
Skrevet

Men liker DERE det da??

Så fremt det ikke er noe ala Casandriel eller Gahbrielhiander så bør dere fjerne det for barnets skyld.

Anonymous poster hash: dc4ee...6c7

Nei det er ikke noe slikt, det er veldig kort og konsist, men likevel spesielt og klinger dårlig med fornavnet. Huff at det går an å være så himla dum.. Eldste har to navn og hun har selv tatt initiativet til å bruke begge hele tiden, huff kommer nesten til å bli flau om yngstejenta også gjør det... burde ikke vært lov å ta slike livslange avgjørelser når man sover så lite og sier så mye DUMT... :(

TS

Gjest Imaginary
Skrevet

Om ungen ikke er særlig gammel er det vel null stress å fjerne det. Drit nå i tatoveringen til samboeren din.

• Liker 3
Skrevet

Ang tatovering, han kan jo få en flink tatovør til dekke til eller tatovere noe annet enn navnet da:) Om dere skal fjerne/skifte navn

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei men i all verden... I det store bildet i ditt og ditt barns liv, tror du virkelig at mellomnavnet spiller en veldig stor rolle?

Navnet er kun viktig for foreldrene.. Barnet vil lære seg å leve med navnet sitt uansett! Og syns barnet det er helt forferdelig kan hn fjernet det når hn blir gammel nok.

Ikke tenkt så mye på det! Det finns null mening med å drive å kvervulere over et navn barnet allerede har fått.

Anonymous poster hash: af145...d0b

Nei, det gjør jo ikke det. Men huff for et enormt irritasjonsmoment det er, over hvor dum jeg var...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Om ungen ikke er særlig gammel er det vel null stress å fjerne det. Drit nå i tatoveringen til samboeren din.

Snuppa er bare 9 måneder..

TS

Gjest Riskjeks
Skrevet

Mellomnavn? Eller er det fornavn nummer to du mener?

AnonymBruker
Skrevet

Er det bindestrek imellom? Hvis ikke kan det være naturlig å ikke bruke det til daglig.

Anonymous poster hash: 600dd...823
  • Liker 2
Gjest Imaginary
Skrevet

Snuppa er bare 9 måneder..

TS

Da er det vel bare å sende melding om navneendring.

Så kan du heller spandere en coverup på fyren om han ikke vil ha navnet tatovert inn i huden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er navnet da?

Anonymous poster hash: be334...ef0
  • Liker 4
Skrevet

Mellomnavn? Eller er det fornavn nummer to du mener?

Er det forskjell på fornavn nummer to (uten bindestrek) og mellomnavn?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ER SÅ NYSGJERRIG på hva dette navnet er. Si det, da?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Mellomnavn er bare typiske etternavn-navn. Type Ole Per Bull Hansen. Ole og Per er fornavn. Bull er mellomnavn.

Vil faren til barnet fjerne navnet? Kan dere ikke konsekvent kalle barnet for fornavn nr 1? Søster vil godta det.

Anonymous poster hash: ae856...4f3

Skrevet

Du kan fjerne navnet. Lurt å gjøre det før barnet får et forhold til det navnet. Tatoveringen kan dere vel bare la være, som en liten kuriositet mener jeg. Sikkert noe dere kan le godt av i framtiden.

• Liker 3
Skrevet

Nei, det gjør jo ikke det. Men huff for et enormt irritasjonsmoment det er, over hvor dum jeg var...

TS

Tør påstå at samboern din er enda dummere.

Ingen med vettet i behold tattoverer navn på kroppen sin, det er så blodharry.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Er det Ari? :fnise:

Anonymous poster hash: bb1df...02d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...