Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 3 åringen :hoppe: Så herlig når de er så åpenbart glade for alt de får :hjerte: Liten er for sjenert i sånne settinger til å få frem et kvekk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det fikk meg til å tenke på TM da hun fikk sin første sjokoladekalender og var 2,5år og utbrøt LADE!!!!! med enorm begeistring hver morgen i 24 dager.

Året etter ble samme prosedyren gjentatt men da med ordet LITTELADE!!!!

:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det er godt hun omsider hadde bursdag, for hun hadde gledet seg en evighet. Bestevenninnene i barnehagen fylte nemlig 3 i februar og begynnelsen av mars ;)

I løpet av morgenen har hun spydd (aka "vondt i munnen") et par ganger til. Han godeste har foreslått at jeg og R skal r rømme huset. Er det for sent, tro? Det er bare han som har hatt nærkontakt med henne, men jeg (vi?) er kanskje smittet allerede? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi hadde norovirus for noen uker siden slapp jeg unna med å være kvalm og uggen men ikke spy, og J fikk ingenting. Tror han var godt beskytta av amminga, og jeg hadde tydeligvis noe positivt gående for meg jeg og.

Med andre ord; tipper dere slipper unna med god håndhygiene og S i pappacare.

Hvor skal dere evt evakuere? Det er jo gjerne smittsomt ganske lenge de greiene der.

Usj. God bedring til S, og krysser fingrene for at dere andre slipper unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, omgangssyke er virkelig noe av det verste jeg vet! :bond: Måtte evakuert til mamma i så fall, men hun holder på å pusse opp stua, så det er ikke helt ideelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det verste jeg vet og. Vi ble sjuke alle sammen samtidig et par dager etter bryllupet vårt i fjor. Der eneste som er verre enn å ha spysjuka er å ha spysjuka mens du må ta vare på en unge (og en mann ... ) med spysjuka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen, det er vel nettopp det jeg (forhåpentligvis ikke) har i vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med treåring! (Er litt treig av meg jeg :sjenert: )

Æsj, håper du slipper unna omgangssyken. Jeg gruer meg allerede til lillemann begynner i barnehagen og kommer hjem med sånn drit. Spy er noe av det verste jeg veit altså....

Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor her også klagde på vondt i munnen når hun spydde i påsken. Kanskje det er slik det føles å være kvalm for dem..? For å unngå noro og rotavirus er det kun håndvask som duger. Vi berget selv om lillemor hadde det. Håper dere berget! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo høyt både første og andre gang jeg så det bildet av dere på facebook. Vakkert utført av din kjære!

Berga dere spysjuka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ingen andre som er syke, bank i bordet og fingers crossed!

Vi var i konfirmasjon i dag. Det var da et døgn siden siste oppkast, men konfirmantens familie ville gjerne at vi skulle komme. Litt usikker på om det var omgangssyke, hun var litt for pigg og litt for fort frisk igjen til det, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lo høyt både første og andre gang jeg så det bildet av dere på facebook. Vakkert utført av din kjære!

Ja, er ikke vi en fotogen gjeng? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare så vidt ferdig med forrige innlegg før han godeste begynte å spy. :sukk: Da er vel jeg nestemann ut. Hater å gå sånn og vente! Krysser fingrene for at ammingen gir meg en ekstra immunforsvarsboost som er nok til at jeg slipper unna, sånn som kisskissbangbang gjorde. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende 48-72 timer fremover da, klorin til alle vaskbare overflater, og god håndvask. God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ser bra ut foreløpig med tanke på å slippe unna! :) Jeg og småtrolla sov hos mamma i natt. Han godeste har ikke spydd på over et døgn nå. Hvis jeg skulle blitt syk vil jeg nesten tro jeg hadde blitt det nå.

Ahh, på sånne fantastiske sommerdager som vi har for tida er det utrolig deilig å ha permisjon! :sol::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det mye spysjuke nå? H kastet opp akkurat idet jeg skulle levere henne i barnehagen.... over Mannen.... på bursdagen sin :( kom en til kl 9, men ikke noe mere foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, har ikke hørt om noen andre enn de to her i huset.

Stakkars H, syk på bursdagen sin! :( Jeg var glad vi ikke hadde invitert til bursdagsselskap nå på lørdag, for da måtte vi jo ha avlyst. Hadde nok vært utrolig kjipt for S! Håper dere holder dere friske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...