Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Selv om jeg egentlig ikke er innom før i morgen, må jeg legge igjen et spor her! :hoppe:

:velkommen:

Heihei! Leser og følger med, selv om skriving ikke er lett med en baby hengende fast døgnet rundt:-)

Skjønner ikke hva du snakker om! :ler:

Overlevde du svigers? Har du et greit forhold til de, eller blir det fort for mye?

Overlevde ;) Ble sittende og snakke med ei som hadde en 10 dager gammel baby (sååå liten!!). Hun var førstegangs, og hadde ca en million spørsmål ;)

Har et greit forhold til svigers, men å treffe dem hver dag blir litt heftig, i hvert fall når det ikke er selvvalgt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Overlevde ;) Ble sittende og snakke med ei som hadde en 10 dager gammel baby (sååå liten!!). Hun var førstegangs, og hadde ca en million spørsmål ;)

Har R vokst så mye på så kort tid...? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun var faktisk gigantisk ved siden av han! :ler: Han veide en halv kilo mindre enn henne ved fødsel, så jeg tipper han maks veier nå det hun gjorde da hun ble født. Og bolla mi har næringsvett, for å si det sånn! :fnise: Skal på helsestasjonen i morgen, blir spennende å se hvor mye hun har gått opp :)

I dag er hun 1 måned gammel! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er helt uvirkelig! Tida går altfor fort! :bond:

Det er ganske interessant å sitte i sofaen med en sovende baby på brystet og høre S styre på i andreetasje etter leggetid. Hun er dessverre i ferd med å innse at hun kan gjøre "hva hun vil" når jeg er alene med henne og opptatt med R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: De lærer fort, de små rakkerne! :jepp: Hva slags ablegøyer er det hun setter i gang med?

Hun styrer noe voldsomt hver kveld med å få lagt dukka si. Han må ofte tisse, så jeg har pleid å ta på han bleie så ikke hun trenger å gå på do med han hvert femte minutt, men nå har han visst slutta med bleier.. :rolleyes: I tillegg må hun lese alle bøkene sine for han hver kveld, og noen ganger bråker han så fælt at hun ikke får sove... I går, da hun forstod at jeg var opptatt med R, begynte hun å trille tur med dukkevogna i gangen utenfor rommet. Jada.. :ler:

:fnise: jeg lurer på hvor på rommet hun kommer til å sovne!

Utrolig nok ender hun alltid opp i senga med dyna pent over seg! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 måned allerede, som tida flyr! :hjerte:

Lykke til på helsestasjonen! :)

Ja, det går så fort! Takk for det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest åffårno

Hun styrer noe voldsomt hver kveld med å få lagt dukka si. Han må ofte tisse, så jeg har pleid å ta på han bleie så ikke hun trenger å gå på do med han hvert femte minutt, men nå har han visst slutta med bleier.. :rolleyes: I tillegg må hun lese alle bøkene sine for han hver kveld, og noen ganger bråker han så fælt at hun ikke får sove... I går, da hun forstod at jeg var opptatt med R, begynte hun å trille tur med dukkevogna i gangen utenfor rommet. Jada.. :ler:

Utrolig nok ender hun alltid opp i senga med dyna pent over seg! :fnise:

:ler: Litt oppfinnsom den ungen der ;)

Og veldig lurt å slutte med bleier,da MÅ han jo få tisset hvert 5. minutt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så søt hun er!!

Jepp. Søtest, faktisk :nigo:

Det morsomme er at hun aldri har brydd seg om dukker tidligere, men plutselig hadde en av dem fått både navn og personlighet. Har vel en viss sammenheng med at hun ble storesøster ;)

Apropos det, nå ligger lillesøster på fanget mitt og driter med et salig ansiktsuttrykk. Får vel skifte og så gå på helsestasjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Litt oppfinnsom den ungen der ;)

Og veldig lurt å slutte med bleier,da MÅ han jo få tisset hvert 5. minutt :nigo:

Ja nemlig! Men det blir jo en smule kavete når både hun og dukka må på do ti ganger hver etter leggetid :sjenert: Kan ikke akkurat nekte henne å gå på do heller ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav, fortsetter denne vektoppgangen kommer R til å bikke 10 kilo innen st hans! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...