Gå til innhold

barnevakt for barn de første mnd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som har en baby som er tre mnd gammel. Allerede etter noen uker brukte hun barnevakt for å dra på byen, og har hatt flere dager hun har hatt forskjellige barnevakter til å passe ungen helle dagen. Jeg har et barn og en på vei. Første hadde jeg ikke barnevakt for før han var over et halvt år og da i under to timer. Kunne ikke tenke meg å ha så mye barnevakt så tidlig. Spesielt ikke av andre enn den eller de babyen kjenner best. Hva tenker dere om barnevakt første mnd eller året?

Anonymous poster hash: 172ab...934

Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Jeg vet også om ei som er slik du beskriver. Drar ut på byen nesten hver helg, og babyen er vel nettopp blitt 6 mnder... Ellers har vi hatt litt barnevakt det første året, når jeg skal gjøre ting som er uforenelig med baby og mannen er på jobb. Men ja, det er ganske spesielt, mulig hun sliter med tilknytningen?

Skrevet

Det finnes jo en mellomting mellom ut hver helg, og kun 2timer etter 6mnd;) En gang innimellom synes jeg ikke er noe problem, selv om de bare er 2-3-4mnd, og sp kan det evt. bli litt oftere når barnet blir eldre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortalte jo bare om meg selv og henne som to veldig forskjellige mødre. Jeg har kanskje hatt litt for vanskelig å være borte fra ungen min. Bare nyskjerrig på hvordan andre gjør det:)

Anonymous poster hash: 172ab...934

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...