Gå til innhold

Reise uten barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta vår er 1 1/2 år i august. Da skal jeg og pappan på en helgetur til utlandet. Hun skal være hos moren min, som hun kjenner veldig godt.

Dette er vi komfortable med, men lurer på når dere hadde første uke borte fra barn? Er ikke klar for det og det er uaktuelt ennå, men spør av nysgjerrighet når dere synes det var ok for dere :)

Anonymous poster hash: fca1a...314

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gutten min er 21 mnd og jeg er ikke klar for det enda. Han har ikke vært på overnatting hos noen heller. Jeg tror dette er veldig induviduelt, så selvom noen er klare kanskje etter noen mnd, er andre som meg og venter noen år. Er nok ingen fasit på det. Så lenge barnet har det bra hos noen de kjenner godt syns jeg ikke det er noe galt med det.

Anonymous poster hash: 12e9c...72c
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Var borte 4 netter da eldste var 8 mnd.

Noe lenger har vi ikke vært borte. En uke er uansett uaktuelt nå som vi har en liten igjen.

Noe lenger enn en weekendtur kan jeg ikke se for meg at det noen gang blir. Hvor skulle vi reise bort lenger som ikke barna kunne vært med liksom?

Endret av Magdalene
Skrevet

Da hun var 1,5 år var hun borte en helg nå og da. Da hun var 2,5år var vi borte i 2 uker mens hun var hos besteforeldrene:)

Skrevet

Vi var borte fra eldstejenta lenger enn én natt (to netter) da hun var 10-11 måneder. Første gang i 4 netter da hun var 1,5 år, men da var jeg hjemme med nyfødt baby. Jeg var også borte fra henne i 10 dager da hun var 2,5, men det var ikke ''frivillig'' og ikke noe jeg hadde gjort igjen med det første.

Nå til sommeren blir faktisk første gang både jeg og mannen er borte fra jentene samtidig i mer enn én natt, det blir da 3 netter. Jentene er da henholdsvis 3 og 1,5 år.

Skrevet

Eldste er fire, og vi har ikke vært borte mer enn to døgn (begge to samtidig), og det var ufrivillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...