Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Chiyo said:

Jeg vil ha hekser med heksegryte. Kanskje man kan samle urter for å lage magiske drikker! 😄 Og fly på sopelime! :bond:  Jeg elsker magi, helt siden jeg var liten. Jeg var den største Harry Potter-fanen på skolen. Noen ganger får jeg en "hekse-sim" til å lære om urter i Uteliv, og så lager de forskjellige ting som de selger. Men man tjener ikke noe penger på det. :( 

Jeg liker også filmer og serier med magi og overnaturlige ting, men ikke i The Sims!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, drue skrev:

Jeg liker også filmer og serier med magi og overnaturlige ting, men ikke i The Sims!

Men universitet er gøy i alle fall. :)  Jeg likte at vi kunne bli med dem i timene i The Sims 3. Jeg ønsker The Sims 4: University, hvor vi kan bli med dem i timene, gjøre oppgaver som bygger karakterer. Men ikke bare skrive oppgaver og bygge ferdigheter, jeg vil også få andre litt mer aktive oppgaver. 

For eksempel kunne vi hatt medisinstudenter som må jobbe i praksis. :fnise: Eller biologistudenter som må fiske og samle frosker og planter som de skal studere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Chiyo skrev:

Jeg vil ha hekser med heksegryte. Kanskje man kan samle urter for å lage magiske drikker! 😄 Og fly på sopelime! :bond:  Jeg elsker magi, helt siden jeg var liten. Jeg var den største Harry Potter-fanen på skolen. Noen ganger får jeg en "hekse-sim" til å lære om urter i Uteliv, og så lager de forskjellige ting som de selger. Men man tjener ikke noe penger på det. :( 

Åh! Magi savner jeg. Det var liksom toppen av kransekake for meg i sims 3 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fragmentet skrev:

Åh! Magi savner jeg. Det var liksom toppen av kransekake for meg i sims 3 😄 

Og klærne som kommer med den pakken. De er så fine. :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 20.46, AnonymBruker skrev:

The Sims Resource er gratis, så det egentlig ikke noe grunn til å betale. Hvis du betaler slipper du reklame, du slipper å vente 10 sekunder på nedlastningen, og du får bruke enkelte filter til å finne fram ting som andre ikke får. 
Men om man ikke har lastet ned ting før, så er det egentlig ikke noe grunn til å begynne med å betale. Det er så mye fint du lett kan få tak i. Jeg har aldri betalt, men jeg har mye fra der. :P 
 

Anonymkode: 10047...8d0

Jeg får det ikke til :( Jeg får bare en melding og at jeg ikke får lastet det ned.

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får det ikke til :( Jeg får bare en melding og at jeg ikke får lastet det ned.

Anonymkode: d7ee0...c8d

Har du på adblock?

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.3.2019 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Har du på adblock?

Anonymkode: 10047...8d0

Jeg har ikke adblock nei.

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

The sims 4 Get Schooled

😕 

Etter det ene bildet vi har sett tidligere gikk jeg fem på 😕 hater 1 april! 😭 for jeg vil ha denne pakken!! 😭 virker jo helt fantastisk!! 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

The sims 4 Get Schooled

😕 

Etter det ene bildet vi har sett tidligere gikk jeg fem på 😕 hater 1 april! 😭 for jeg vil ha denne pakken!! 😭 virker jo helt fantastisk!! 😭

Åh det er dårlig gjort! Jeg googlet det nå etter jeg leste dette da, men det er kjipt at det ikke er ekte. :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kam hjelpe meg? Spillet mitt åpner seg ikke. Det kommer et lite vindu, og spillet er åpnet på oppgavelinjen, men ingenting skjer. 

Den eneste endringen jeg har gjort er å nytte til vindumodus sist jeg spilte. Men det gjorde jeg i spillet, så vet ikke hva jeg skal gjøre. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Chiyo skrev:

Noen som kam hjelpe meg? Spillet mitt åpner seg ikke. Det kommer et lite vindu, og spillet er åpnet på oppgavelinjen, men ingenting skjer. 

Den eneste endringen jeg har gjort er å nytte til vindumodus sist jeg spilte. Men det gjorde jeg i spillet, så vet ikke hva jeg skal gjøre. :( 

Åpner du programmet fra ikonet the sims 4 eller via origin? Når spillet mitt ikke har startet opp har jeg gått inn via origin og da har det startet opp🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristanna skrev:

Åpner du programmet fra ikonet the sims 4 eller via origin? Når spillet mitt ikke har startet opp har jeg gått inn via origin og da har det startet opp🙂

Jeg har prøvd begge deler. 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo skrev:

Jeg har prøvd begge deler. 🥺

Så rart. Men når du er inne på Origin, får du opp spillmenyen? Isåfall kan det være verdt et forsøke å reparere spillet🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kristanna skrev:

Så rart. Men når du er inne på Origin, får du opp spillmenyen? Isåfall kan det være verdt et forsøke å reparere spillet🙂

Jeg har ikke forsøkt å reparere spillet. Det kan jeg prøve.

I følge internet så kan man velge i Origin hvilket modus spillet skal spille, dvs. vindu eller fullskjerm. Hvis problemet er at jeg har byttet til vindumodus, så tror jeg at jeg må skrive F i game properties. Skal prøve det når jeg komme hjem i dag, hvis ikke det hjelper å reparere spillet. :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Jeg har forsøkt å reparere spillet, men det går ikke. :(  Kjedelig at dette ikke virker. 

Oppdatering #2: 

Jeg fjerna alle modsene og plasserte de i en mappe på skrivebordet. Nå virker spillet igjen! :bond: Hmm... da må jeg finne ut hvilken mod som ødela spillet for meg. 

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50/50 metoden: Del innholdet i mappa i to mapper, ta inn den ene. Om spillet funker, er problemet i den andre mappa. Del den mappa i to, prøv en om gangen. Og fortsett til du finner problemfila.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare ha en rant.

Er det bare jeg som misliker build mode noen ganger???

Følte sims 1,2 og 3 hadde det så enkelt. Er mange gode ideer jeg vil ha som var lett på de forrige spillene, men som ikke funker eller blir utrolig klønete på sims 4. Klikker litt for meg som primært bruker sims til å lage hus ._.

For eksempel andre etasje vil jeg ha luft rundt trappen og ikke gulv som dekker hele etasjen - er jo helt umulig og man må ty til masse ekstra greier! Er sykt frustrerende. Og må bare si at alle nyansene til møblene er litt dårlig - mye matcher ikke engang. Krysser fingrene for at vi snart kan få litt flere fargealternativ på nyere pakker!

Har forresten tenkt å kjøpe meg selv en ny sims pakke da jeg snart har bursdag, noen anbefalinger? 💙 jeg har alle utvidelsespakkene, så blir vel en gamepack eller 2 stuffpacks. Hva får man mest for pengene med tanke på møbler? Siden jeg primært liker å bygge fremfor å spille med selve simmene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/11/2019 at 3:57 PM, VKM said:

Må bare ha en rant.

Er det bare jeg som misliker build mode noen ganger???

Følte sims 1,2 og 3 hadde det så enkelt. Er mange gode ideer jeg vil ha som var lett på de forrige spillene, men som ikke funker eller blir utrolig klønete på sims 4. Klikker litt for meg som primært bruker sims til å lage hus ._.

For eksempel andre etasje vil jeg ha luft rundt trappen og ikke gulv som dekker hele etasjen - er jo helt umulig og man må ty til masse ekstra greier! Er sykt frustrerende. Og må bare si at alle nyansene til møblene er litt dårlig - mye matcher ikke engang. Krysser fingrene for at vi snart kan få litt flere fargealternativ på nyere pakker!

Har forresten tenkt å kjøpe meg selv en ny sims pakke da jeg snart har bursdag, noen anbefalinger? 💙 jeg har alle utvidelsespakkene, så blir vel en gamepack eller 2 stuffpacks. Hva får man mest for pengene med tanke på møbler? Siden jeg primært liker å bygge fremfor å spille med selve simmene. 

DETTE! Helt enig, utrolig knotete, husker ikke hvordan jeg gjør det, men står alltid litt fast om jeg vil bygge på den måten, tar litt tid før jeg får det til. Er forresten også enig med nyanser og farger på møbler, skulle vært lettere å matche.

Når det gjelder hvilken pakke du kan kjøpe så vet jeg egentlig ikke, sitter å lurer selv på om jeg kanskje treeenger en til. Har også alle utvidelsespakkene, pluss den klesvaskedag og familie og barn. Sistnevnte har mye sånne familiemøbler om du skjønner, litt tilpasset småbarnsfamilier føler jeg. Klesvaskedag har jo vaskemaskin, tørketrommel, ellers husker jeg ikke om det er kommet så mye nytt. Du kan se på origin, der skal det være bilde av ting som er nytt i spillet.

mvh Vårin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2019 den 15.57, VKM skrev:

Må bare ha en rant.

Er det bare jeg som misliker build mode noen ganger???

Følte sims 1,2 og 3 hadde det så enkelt. Er mange gode ideer jeg vil ha som var lett på de forrige spillene, men som ikke funker eller blir utrolig klønete på sims 4. Klikker litt for meg som primært bruker sims til å lage hus ._.

For eksempel andre etasje vil jeg ha luft rundt trappen og ikke gulv som dekker hele etasjen - er jo helt umulig og man må ty til masse ekstra greier! Er sykt frustrerende. Og må bare si at alle nyansene til møblene er litt dårlig - mye matcher ikke engang. Krysser fingrene for at vi snart kan få litt flere fargealternativ på nyere pakker!

Har forresten tenkt å kjøpe meg selv en ny sims pakke da jeg snart har bursdag, noen anbefalinger? 💙 jeg har alle utvidelsespakkene, så blir vel en gamepack eller 2 stuffpacks. Hva får man mest for pengene med tanke på møbler? Siden jeg primært liker å bygge fremfor å spille med selve simmene. 

Enig. Build mode i sims 4 suger, var mye bedre i sims 3... Elsker kvaliteten på sims 4, men mange ting jeg savner med sims 3 som sims 4 ikke har. Men grafikken osv savner jeg ikke da, for den er ganske bra i 4'ern. Også dette med fargene i sims 4... Huff. 

Anonymkode: a0371...c09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha sandkasse, huskestativ, himmelseng og hjørnesofa på sims. Og andre farger og tapeter. Kaniner hadde også vært fint.

Anonymkode: d7ee0...c8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...