Gå til innhold
Adele

Den store Sims 4-tråden!

Anbefalte innlegg

Nuttery
1 minutt siden, blåtimen skrev:

Ja, ikke sant. Det blir fort dritkjedelig, bruker nok tid i det virkelig liv på å dekke menneskelige behov :fnise: I sims vil jeg gjøre noe litt mer gøy enn å tisse hele tiden liksom. Takk gud(eller spillskaperne!) for juksekoder :tongue:

Jeg skal innrømme at den eneste koden jeg bruker i mine spill er moveobjects :P Brukte mye juksekoder da jeg var yngre, men det har jeg sluttet med. Men er oppriktig lei av at de har så mye behov hele tiden (f.eks barn som er så slitne etter skolen at de trenger en full natts søvn...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venka

Ble kjedelig etterhvert så nå har jeg begynt med challenges. Holder nå på med Heir to ruins. Kjempe gøy. Har endelig blitt skikkelig engasjert i spillet igjen. Om dere er med i gruppa "Norske simmere" på Facebook så har de oversatt masse challenges som ligger på filer. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skravlekråka
På 12.2.2019 den 16.55, AnonymBruker skrev:

Ja. :) Har det noe å si? Spillet funker bra det, vanligivs. De fleste har vel ikke stasjonære i disse dager. 

Anonymkode: 10047...8d0

Prøv å slå av laptop modus i innstillingene. Har hatt problemer med det selv, men når jeg huket av denne ble alt bra igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
35 minutter siden, Skravlekråka skrev:

Prøv å slå av laptop modus i innstillingene. Har hatt problemer med det selv, men når jeg huket av denne ble alt bra igjen:)

Laptop modus? Oooh... det har jeg aldri hørt om. Skal se om det virker. ;) 

Anonymkode: 10047...8d0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her