Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skyggejenta skrev (På 20.11.2018 den 14.56):

Det har du rett i. Det er ingen lett måte å være udødelig på, og jeg gjør som deg, lar mine favorittsimmer bli vampyrer for vil ikke at de skal dø. Men samtidig er det også litt slitsomt. :)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skyggejenta
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har funnet ut at du trenger bare to av disse "godene", styrkene eller hva de kalles for vampyrer, immunitet mot hvitløk og beskyttelse mot sol. Bruker juksekoder for å fjerne de negative slik at det bare blir de to. Men merker at behovene synker så sakte at det er irriterende. irriterende at de ikke kan leve på mat også. 

Ja, sol og hvitløk er jo klassiske tegn. Det eneste vampyren trenger å gjøre er å drikke nok plasma, istedet for å spise. Vampyr er fascinerende å spille, men de kan ikke gjøre så mye vanlige ting som andre simmer. De har ikke samme utviklingsgrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Chiyo skrev:

Men det gjorde jeg også. Jeg lar dronen fly mens simmen min gjør andre ting, så kansellerer jeg handlingen og dronen kommer tilbake og "parkerer" på plenen utenfor huset.

Akkurat den «mens simmen min gjør andre ting». Min sim kunne ikke gjøre noe. Stod der. Prøvde å klikke på flere ting, men den orderen ble automatisk kansellert av simmen. Hun sto der og ventet. Da kansellerte jeg bare «record neighbourhood» og hun var «fri», men dronen kom aldri tilbake... 

Høres ut som en bug hos meg😅 men er ikke så viktig, kan fint ha streaming hjemme med simmen gjør noe 👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere til å gjøre de oppdragene der man skal strømme f.eks. film av at simmen lager mat, og motta penger? Jeg får det ikke til... Har prøvd å strømme mens simmen kokkelerer og får masse nye følgere men ingen penger. Hva er det jeg gjør galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Får dere til å gjøre de oppdragene der man skal strømme f.eks. film av at simmen lager mat, og motta penger? Jeg får det ikke til... Har prøvd å strømme mens simmen kokkelerer og får masse nye følgere men ingen penger. Hva er det jeg gjør galt?

Du må «ta opp» en video og laste den opp, ikke streame :) 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ariana807 skrev:

Du må «ta opp» en video og laste den opp, ikke streame :) 👍🏻

Fant ut av det nå! :) Endelig litt royalties 😄
Stella Starborn har blitt B-kjendis og har nå flyttet til Pinnacles, men i verdens billigste lille hus... Nesten så jeg ble litt flau på hennes vegne da en av kjendisnaboene kom på besøk :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett flere reklamer at det nå er «salg, opptill 50% på utvalgte pakker». :) 

For dem som er interessert 👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gud så irriterende! Jeg får ikke opp ryktet! Det står som nøytralt samme fader hva jeg gjør. Melde meg som frivillig, er hyggelig og skriver autografer, gir komplimenter, gir fremmede gaver. nada, niks, ingen forskjell. Men blir du sint én gang så kan du banne på at det faller ned på rødt!! kjenner jeg begynner å bli mektig irritert. 

Prøvde du deg på «the positivity challange»? 

Såklart skal dette jo fungere uten da 😅

Hva er level på Charisma skill? Jeg har mulighet til «Cheerefull Interaction» (som du får av carisma), da liker andre simmer min sim bedre med en gang. 

Du kan og prøve å kjøpe deg «Friendly Introduction» eller no slikt i «Rewards store». De simmene med denne har letter for at andre liker dem når de hilser på dem.

Kanskje finne noen tips her:

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/951454/help-with-get-famous-reputation

Kan jo og spørre om du har prøvd ut dette med en annen sim i en annen save? Bare for å se om kanskje denne ene fila er bugga.

Håper du får det til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ariana807 skrev (På 22.11.2018 den 16.49):

Prøvde du deg på «the positivity challange»? 

Såklart skal dette jo fungere uten da 😅

Hva er level på Charisma skill? Jeg har mulighet til «Cheerefull Interaction» (som du får av carisma), da liker andre simmer min sim bedre med en gang. 

Du kan og prøve å kjøpe deg «Friendly Introduction» eller no slikt i «Rewards store». De simmene med denne har letter for at andre liker dem når de hilser på dem.

Kanskje finne noen tips her:

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/951454/help-with-get-famous-reputation

Kan jo og spørre om du har prøvd ut dette med en annen sim i en annen save? Bare for å se om kanskje denne ene fila er bugga.

Håper du får det til :) 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man gjør positivitetsutfordringen?😅 Har ikke den kjendis greia.. men står jo at man kan hjelpe naboer osv. Noen som vet hvordan man gjør det, eller noe i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babysjuk321 skrev:

Noen som vet hvordan man gjør positivitetsutfordringen?😅 Har ikke den kjendis greia.. men står jo at man kan hjelpe naboer osv. Noen som vet hvordan man gjør det, eller noe i det hele tatt?

Her er en gjannomgang av det. Måtte selv slå opp hvordan jeg fikk «tak» i den :fnise:

https://simsvip.com/2018/11/13/how-to-complete-the-positivity-challenge-in-the-sims-4/

Men stegene er å ringe denne personen med telefonen. Event coordinator eller noe slikt.

Hun dukker opp. Snakk med henne om The Positivity Challange, og så må du snakke med henne en gang til (den jeg ikke helt forsto), for å faktisk få tilgang på selve aspiratilnen :) 

Håper linken kan hjelpe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babysjuk321 skrev:

Noen som vet hvordan man gjør positivitetsutfordringen?😅 Har ikke den kjendis greia.. men står jo at man kan hjelpe naboer osv. Noen som vet hvordan man gjør det, eller noe i det hele tatt?

Du må være hjemme og ringe til kordinator eller noe sånn. Så kommer hun til huset ditt, og du kan spørre henne om utfordringen eller bare bli tildelt utfordrinen. Så får du noen gaver som du bruker når du mottar prisen for å ha gjennomført stegene i utfordringen.

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må være hjemme og ringe til kordinator eller noe sånn. Så kommer hun til huset ditt, og du kan spørre henne om utfordringen eller bare bli tildelt utfordrinen. Så får du noen gaver som du bruker når du mottar prisen for å ha gjennomført stegene i utfordringen.

Anonymkode: 10047...8d0

Ja, jeg vet. Men hvordan utfører jeg utfordringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babysjuk321 skrev:

Ja, jeg vet. Men hvordan utfører jeg utfordringen?

Du velger utfordringen som ny aspiration, og for hvert nivå du fullfører låser du opp en ny gave, når du har fullført aspirasjonen ringer du MBB igjen også får du et personlighetstrekk. Du fullfører ved å gjøre snille ting, som det står i beskrivelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sims 4-spillere som bruker macbook? Isåfall hvilken modell har dere? Og bråker macbooken mye når dere spiller?

Anonymkode: e48db...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen sims 4-spillere som bruker macbook? Isåfall hvilken modell har dere? Og bråker macbooken mye når dere spiller?

Anonymkode: e48db...651

Har en MacBook air, 3-4 år gammel. Bråker som et uvær og kan bare ha 2-3 utvidelsespakker samtidig, lav grafikk.

Drømmer om den dagen jobben krever MacBook pro 😆

 

Anonymkode: de586...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en MacBook air, 3-4 år gammel. Bråker som et uvær og kan bare ha 2-3 utvidelsespakker samtidig, lav grafikk.

Drømmer om den dagen jobben krever MacBook pro 😆

 

Anonymkode: de586...cdc

ah så dumt :( Men er det kun når du spiller at den bråker? fordi de sier jo at mac er vifteløse og ikke skal bråke?

ønsker gjerne flere erfaringer angående sims og mac. Kan jo også hende at de macene som er nyere modell har bedre ram, gb, minne og alt det der jeg ikke har greie på..

Anonymkode: e48db...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MacBook pro 13”, men man bør egentlig ikke brukte The Sims 4 med den. Den passer i alle fall ikke kravene. 

Jeg spiller på en annen maskin. 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MacBook pro 13 tommer. Har alle utvidelsespakkene og spiller uten problemer. Den bråker en del ja, høres ut som en vifte som går på full guffe og må ha grafikkstillinger på middels ellers går den for treigt og bråker enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...