Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

1 time siden, PantheraUnica skrev:

Etter den siste oppdateringen, har innfallene forsvunnet. Er det meningen? :)

Det er det samme som «whims» ikke sant? De må nå skrus på. Ikke spør meg hvorfor!? Kanskje noen som vil kunna ha dem av... 

Uansett. Gå inn på innstillinger, på «gameplay» om jeg husker tiktig og huk av for dem 👍🏻 Da kommer de tilbake :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg koser meg faktisk veldig med denne pakken! Det virker som man ikke blir "ferdig" med den på samme måten som man har blitt med tidligere pakker. Utfordringene er annerledes fra sim til sim utifra hvilken vei man velger inn i rampelyset. Var litt redd for at det stort sett var samme oppskrift for alt, men hittil virker det ikke sånn 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariana807 skrev:

Det er det samme som «whims» ikke sant? De må nå skrus på. Ikke spør meg hvorfor!? Kanskje noen som vil kunna ha dem av... 

Uansett. Gå inn på innstillinger, på «gameplay» om jeg husker tiktig og huk av for dem 👍🏻 Da kommer de tilbake :) 

Tusen takk! Ser at det har blitt omtalt tidligere i tråden, men visste ikke at det het whims. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Babysjuk321 skrev:

Hei. Noen som har fått til å mate ett hjemløst dyr? De sier jo de vil ha mat... hvordan gjør man det?

Kam du ikke hilse på dem å gi dem en godbit?

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kam du ikke hilse på dem å gi dem en godbit?

Anonymkode: 10047...8d0

Jo.. men de sier fremdeles de er sultene... 

noen stinker og andre syke.. men får ikke hjulpet de hjemløse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noen som vet hvordan man får bedre rykte i det nye spillet? Jeg får ikke til å få et positivt rykte, det er stuck på nøytral. I går med en annen sim, så måtte jeg være slem og fikk da et dårlig rykte. Men hvordan får jeg et godt rykte? Det står at man må gjøre noe positivt foran andre.. men hva da? hva slags handlinger må jeg gjøre, noen som vet? finner null svar på nettet. 

Jeg har fult ut positivt rykte nå. Tror det hjalp litt at jeg samtidig som jeg var på vei til å bli berømt, gjorde «the positivity challange». Og etterhvert som jeg bygget meg oppover fikk jeg opp mulighet til å kunne «24 hour stream for charity» og litt slikt som gjorde at jeg nå har full bar på den gode siden :) 👍🏻

Virker som det å være ute blant folk og være hyggelige med dem er tingen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ariana807 skrev (På 19.11.2018 den 15.18):

Jeg har fult ut positivt rykte nå. Tror det hjalp litt at jeg samtidig som jeg var på vei til å bli berømt, gjorde «the positivity challange». Og etterhvert som jeg bygget meg oppover fikk jeg opp mulighet til å kunne «24 hour stream for charity» og litt slikt som gjorde at jeg nå har full bar på den gode siden :) 👍🏻

Virker som det å være ute blant folk og være hyggelige med dem er tingen :) 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en juksekode eller noe som gjør kjæledyr mindre "needy"? Jeg ender alltid opp med å adoptere bort dyrene fordi jeg blir lei maset deres. Kattene mjauer hele tiden selv om de får mat og kos. Blir sprø av det. Jeg passer på å aldri gi dem personlighetstrekket "pratsom". Hundene er ikke bedre. 
Jeg liker Kjæledyr pakken, men mest fordi jeg kan bli veterinær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

ok får prøve. Enda et problem, den helsikes dronen forsvinner!! Jeg har mistet 2 droner. Som f.eks når dronen skal filme en person så går den tom for batteri og bare dør, også finner jeg den ikke igjen! 

Haha, ja har mistet en drone selv. Nå brukes det kun av simmen hjemme i huset 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

ok får prøve. Enda et problem, den helsikes dronen forsvinner!! Jeg har mistet 2 droner. Som f.eks når dronen skal filme en person så går den tom for batteri og bare dør, også finner jeg den ikke igjen! 

 

20 timer siden, Ariana807 skrev:

Haha, ja har mistet en drone selv. Nå brukes det kun av simmen hjemme i huset 👍🏻

Kan dette være en bug? Jeg har ikke mistet noen droner. For det meste bruker jeg dem bare hjemme, men jeg har fått dronen min til å filme nabolaget et par ganger. Jeg bare passer på å få den tilbake før den går tom for strøm. Min sim har bare brukt den billige dronen så langt, men jeg tror hun trenger en upgrade! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Skyggejenta skrev:

Er det ingen som spiller The Sims 4 Vampyr? Er ingen fan av vampyrer selv, men liker atmosfæren veldig godt.

Har alle pakkene, spiller ikke alltid med vampyrer, men noen ganger. Hender jeg setter «vampyr-baby» trait på huset, så ender kanskje ungen opp med å være vampyr men ikke forledrene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Chiyo skrev:

 

Kan dette være en bug? Jeg har ikke mistet noen droner. For det meste bruker jeg dem bare hjemme, men jeg har fått dronen min til å filme nabolaget et par ganger. Jeg bare passer på å få den tilbake før den går tom for strøm. Min sim har bare brukt den billige dronen så langt, men jeg tror hun trenger en upgrade! 

Usikker... kan være en bug, kan være vi bare uheldige. 

Men hos meg måtte jeg kansellere handlingen da dronen aldri kom tilbake og simmen min sto der. Fikk ikke til å gjøre noe med henne, hun bare sto der. Følte selv det var unaturlig lenge... men kan hende det er slik det fungerer. Men om det skal være slik, da gidder jeg ikke bruke «record neghibourhood» greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skyggejenta
1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Har alle pakkene, spiller ikke alltid med vampyrer, men noen ganger. Hender jeg setter «vampyr-baby» trait på huset, så ender kanskje ungen opp med å være vampyr men ikke forledrene😊

Gøy. :) Har de fleste pakkene jeg også, og mine favoritter av alle sims spillene er The Sims Makin Magic, The SIms 3: Overnaturlig og The Sims 4: Vampyr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ariana807 skrev:

Usikker... kan være en bug, kan være vi bare uheldige. 

Men hos meg måtte jeg kansellere handlingen da dronen aldri kom tilbake og simmen min sto der. Fikk ikke til å gjøre noe med henne, hun bare sto der. Følte selv det var unaturlig lenge... men kan hende det er slik det fungerer. Men om det skal være slik, da gidder jeg ikke bruke «record neghibourhood» greia. 

Men det gjorde jeg også. Jeg lar dronen fly mens simmen min gjør andre ting, så kansellerer jeg handlingen og dronen kommer tilbake og "parkerer" på plenen utenfor huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Skyggejenta skrev (På 20.11.2018 den 14.11):

Er det ingen som spiller The Sims 4 Vampyr? Er ingen fan av vampyrer selv, men liker atmosfæren veldig godt.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skyggejenta
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg spiller med vampyr. Fordi jeg ønsker ikke at simmen skal dø eller bli eldre.  skulle ønske det var en enkel måte å være udødelig på, uten å måtte drikke noe hele tiden eller bruke juksekoder. 

Det har du rett i. Det er ingen lett måte å være udødelig på, og jeg gjør som deg, lar mine favorittsimmer bli vampyrer for vil ikke at de skal dø. Men samtidig er det også litt slitsomt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...