Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Nytt spørsmål..! De småungene rekker en jo ikke å gjøre noe med? De sover i 12 timer, så spiser de eøi mange timer og da skal de plutselig sove igjen?? 

Hva i all verden kan jeg gjøre for å få litt bedre tid med ungen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lillemorbare skrev:

Nytt spørsmål..! De småungene rekker en jo ikke å gjøre noe med? De sover i 12 timer, så spiser de eøi mange timer og da skal de plutselig sove igjen?? 

Hva i all verden kan jeg gjøre for å få litt bedre tid med ungen? 

Pleier av og til å låse dem inne på et rom 😂😂 altså, sette en plate med mat på gulvet, som de tar og setter seg i senga og spiser. Ved å låse døren slipper man at ungen finner på å gå ned trappa og sette seg i sofane for å spise.

Samme og med doing og alt, avsperre demmpå et mindre område og heller slippe dem løs når jeg evt. vil la dem leke ute eller noe. 

Og vet ikke om det er tilfelle av de små sengene og men de dyrere sengene gjør at simmene sover bedre og ikke trenger like mange timer med søvn.

Men jo, de bruker en haug av tid på å sove og spise, men det er vel sant i det virkelige livet og 😅😂 Pleier å ha lifespan på «lang» for å få mer tid og få dem til å få litt skills før de blir større :) 

Men potions og slikt fungerer desverre ikke på dem (har prøvd). Evt. så må du bruke cheats, tror du kan «make happy» om du har «testing cheats on» og til og med skru av needs ... 🤔🤔 litt usikker... men det ødelegger jo kanskje litt selve spille kanskje 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ariana807 skrev:

Pleier av og til å låse dem inne på et rom 😂😂 altså, sette en plate med mat på gulvet, som de tar og setter seg i senga og spiser. Ved å låse døren slipper man at ungen finner på å gå ned trappa og sette seg i sofane for å spise.

Samme og med doing og alt, avsperre demmpå et mindre område og heller slippe dem løs når jeg evt. vil la dem leke ute eller noe. 

Og vet ikke om det er tilfelle av de små sengene og men de dyrere sengene gjør at simmene sover bedre og ikke trenger like mange timer med søvn.

Men jo, de bruker en haug av tid på å sove og spise, men det er vel sant i det virkelige livet og 😅😂 Pleier å ha lifespan på «lang» for å få mer tid og få dem til å få litt skills før de blir større :) 

Men potions og slikt fungerer desverre ikke på dem (har prøvd). Evt. så må du bruke cheats, tror du kan «make happy» om du har «testing cheats on» og til og med skru av needs ... 🤔🤔 litt usikker... men det ødelegger jo kanskje litt selve spille kanskje 😅

Jeg juksa til slutt, fylte mat og søvn barene. :ninja:

Jeg mista nesten ungen fordi den var "mega sulten". Men altså når den sover 12-16 timer er det ikke rart den er sulten, trenger ikke å ta fra meg ungen fordi om, den fikk jo mat så snart den stod opp. :frkk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
På 23.9.2018 den 15.12, Ariana807 skrev:

 

 

Ting tar fryktelig lang tid! Held enig der! Men disse «rewards» som man kan kjøre, aldri må sove, dysje, nesten aldri tisse, trenger ikke sosial osv. de hjelper mye. Pleier å gunne på for 10000 poeng å gjøre slik at simmen min ikke må sove 👍🏻 Da føler jeg som regel at jeg har tid til det meste :) 

Ha, dette er det jeg trenger! Hvordan får man tak i noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Ha, dette er det jeg trenger! Hvordan får man tak i noe slikt?

Du får poeng for å fulføre ting i «aspirations» som simmen har. Disse poengene kan brukes i «rewards store». Den finner du ved å trykke på «pakken» på apsirations «siden» (skal legge ved et bilde). 

Om du f.eks. har valgt å ha «sport-aspiration» aktiv er en av tingene for å få poeng å eie treningsutstyr. 

Og som bildet viser så er en ting «stargaze for 6 hours». Noe du mø gjøre for å komme deg videre.

Ved å trykke på stjerne-ikonet så kan du bytte «aspiration» og du vil ikke miste noe av det du har gjort på den aom var aktiv. Det eneste en må huske på at du må ha en aspiration aktiv for å «hake av» det man gjør :) 

Men er veldig usikker på hvilken «aspiration» som er valgt på bildet 😅😂 kan hende den er en «mod» greie 🤔 

Håper dette hjelper. 

B5C24D92-577F-4CEF-AF8B-EAA895FA219C.jpeg

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt ikke sån hype på bygging, MEN!!!!!!!!! 🙀🙀🙀🙀

Terrain tools!!!! Hype!!!! 

🙀🙀🙀🙀 må nok kanskje vente til slutten av oktober før det dukker opp, men!!! Hype!! 🙀🙀

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg er generelt ikke sån hype på bygging, MEN!!!!!!!!! 🙀🙀🙀🙀

Terrain tools!!!! Hype!!!! 

🙀🙀🙀🙀 må nok kanskje vente til slutten av oktober før det dukker opp, men!!! Hype!! 🙀🙀

:nordvesta:

kilde?

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kilde?

Anonymkode: aa653...214

The Sims hadde akkurat en livestream «Monthly Maxis Update» på twitch. Ekte nyheter 😉👍🏻 

Allerede stor hype på twitter 😊

BA615569-22B7-40F1-B34D-D0653E60681A.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samme livestreamen annonserte de også en ny karriere som heter Style Influencer 😄 Den er lik politikk- eller bloggerkarrieren der man må gjøre diverse småoppgaver og kan jobbe hjemme, tror jeg.

Det kommer også en sketchpad som simmene kan ta med seg for å male/tegne! 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2015 den 17.53, Alvea skrev:

Når de andre i familien var i parken så ville hun aldri dø. Så jeg skiftet over til å styre hun som skulle dø igjen, men den samme feilen skjedde. Hele spillet stoppet opp selv om tiden gikk og gikk. Ble til at jeg måtte restarte pcen igjen.

Fjerde gang altså. Jeg har gitt opp!!

 

Jeg trykka meg inn på feil tråd, og dette var det første jeg leste... Satt her i noen sekunder og bare "eeeeeeeehhmmmm.... " Før jeg forsto at det handle om The Sims 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I samme livestreamen annonserte de også en ny karriere som heter Style Influencer 😄 Den er lik politikk- eller bloggerkarrieren der man må gjøre diverse småoppgaver og kan jobbe hjemme, tror jeg.

Det kommer også en sketchpad som simmene kan ta med seg for å male/tegne! 

Anonymkode: a15cc...f45

Alltid kjekt med mye karrierer men var ikke like «hype» akkurat den delen. Ble litt skuffa da de hadde gitt hint om noe stort på twitter. Så da var det helt fantastisk bpr de avsluttet slik de gjorde. De satt der og sa at de ikke kunne si noe om noe, mens en tredjemann komm inn og bare «klikk klikk klikk» på skjermen og ingen kommentarer på noe, men !! 🙀🙀🙀 hele chatten eksploderte!! Fantastisk!!!! Akkurat det var verdt all hypen! Hadde jo håpa på nyheter om fremtidige pakken, men vi før kanskje vite noe den 11 oktober 🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! :danser:Tenkte for noen dager siden hvor utrolig bedre spillet hadde vært med terrain tools! Det er akkurat det vi trenger i build mode. Jeg er så lei av at alt må være flatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrain tools er noe av de aller beste de har funnet på så langt i Sims 4!!! Jeg har virkelig savnet tomter der ikke alt er flatt og kjedelig! :) Gleder meg!

Nå begynner det å ligne på noe! Jeg foreslår at neste trinn er bading i havet og muligheten til å redigere tomteplassering på kartet (fjerne, flytte, legge til tomter). Og biler! 🤪 (Man kan jo alltids håpe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Terrain tools er noe av de aller beste de har funnet på så langt i Sims 4!!! Jeg har virkelig savnet tomter der ikke alt er flatt og kjedelig! :) Gleder meg!

Nå begynner det å ligne på noe! Jeg foreslår at neste trinn er bading i havet og muligheten til å redigere tomteplassering på kartet (fjerne, flytte, legge til tomter). Og biler! 🤪 (Man kan jo alltids håpe).

Jeg tror ikke vi får lov til å flytte på tomtene. :( Det må vi nok vente til The Sims 5 med. Det er veldig irriterende, men jeg tviler sterkt på at de kommer med en slik endring. De kunne kanskje gitt oss en ny verden som vi kan endre på, men tror ikke vi kan gjøre det med de gamle. 

Bade i sjøen hadde vært noe da! :P 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo skrev:

Jeg tror ikke vi får lov til å flytte på tomtene. :( Det må vi nok vente til The Sims 5 med. Det er veldig irriterende, men jeg tviler sterkt på at de kommer med en slik endring. De kunne kanskje gitt oss en ny verden som vi kan endre på, men tror ikke vi kan gjøre det med de gamle. 

Bade i sjøen hadde vært noe da! :P 
 

Jeg tviler veldig jeg også, men må liksom holde håpet oppe siden akkurat den delen av spillet er det jeg savner aller mest i sims 4. Det er nesten så jeg driter i hvilke utvidelsespakker som kommer bare jeg får romstere rundt i byene selv... Men ja, så lenge nabolagene er så lukkede og snevre så skal det nok godt gjøres at man får muligheten til å tilpasse dem selv.
Bare synd at Sims 5 er så langt unna og at de heller ser ut til å ønske å vri mest mulig ut av Sims 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Ardwinna skrev:

Terrain tools er noe av de aller beste de har funnet på så langt i Sims 4!!! Jeg har virkelig savnet tomter der ikke alt er flatt og kjedelig! :) Gleder meg!

Nå begynner det å ligne på noe! Jeg foreslår at neste trinn er bading i havet og muligheten til å redigere tomteplassering på kartet (fjerne, flytte, legge til tomter). Og biler! 🤪 (Man kan jo alltids håpe).

Faktisk går nå folk rundt å lurer på om man kommer til å få biler. Grunnen: i live streamen som de hadde lagde han en firkant hvor han markant lagde det som så ut som en garagerdør 🙀 tror egentlig ikke vi får noen åpen verden, men kanskje biler til å kjøre til «loading screenen» :) 

 I får nå bare vente å se, men han valgte å male veggen slikt bevist 🤔🤔

03375996-59B4-457E-A317-7E01EA6481F4.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ariana807 skrev:

Faktisk går nå folk rundt å lurer på om man kommer til å få biler. Grunnen: i live streamen som de hadde lagde han en firkant hvor han markant lagde det som så ut som en garagerdør 🙀 tror egentlig ikke vi får noen åpen verden, men kanskje biler til å kjøre til «loading screenen» :) 

 I får nå bare vente å se, men han valgte å male veggen slikt bevist 🤔🤔

03375996-59B4-457E-A317-7E01EA6481F4.jpeg

Åh det håper jeg virkelig! Biler er et must! Simmene mine vil ha biler!!! :nigo:

Hvilken pakke tror dere kommer, som får sin egen CNN-special? Dette høres spennende ut, håper vi ikke blir skuffet!
http://simscommunity.info/2018/10/03/a-new-pack-for-the-sims-4-to-be-announced-this-month-speculation/

Endret av Ardwinna
Glemte link...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter på en GP med overnaturlig tema ;) Fordi det snart er halloween, fordi mange spillere har ønsket det og fordi noen av disse stemmeinnspillingene høres ut som noe skremme-greier.
Eventuelt er det, som flere påpeker under videoen, en pakke med pirater eller noe.

Hvis jeg kan få både terreng, biler og enten overnaturlig eller pirater (som vil innebære noe med havet og båter) i løpet av denne høsten, så blir det tidenes beste Sims4-opplevelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:
 

Jeg gjetter på en GP med overnaturlig tema ;) Fordi det snart er halloween, fordi mange spillere har ønsket det og fordi noen av disse stemmeinnspillingene høres ut som noe skremme-greier.
Eventuelt er det, som flere påpeker under videoen, en pakke med pirater eller noe.

Hvis jeg kan få både terreng, biler og enten overnaturlig eller pirater (som vil innebære noe med havet og båter) i løpet av denne høsten, så blir det tidenes beste Sims4-opplevelse! :)

De folkene var sykt flinke da!  Vi har litt pirater i spillet fra før. Voksne simmer kan være pirater når småbarn leker med lekeapparatene.  Jeg håper på en overnaturlig pakke! JEG VIL HA! :bond: 

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...