Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

2 timer siden, MissDesiree skrev:

Simmen min måtte ringe sorgtelfon etter å ha født. Fødselsdepresjon?

Jeg er ny på sims 4, hehe

Det har jeg aldri opplevd før 😅 Må si jeg kjente et snev av misunnelse, da det hadde bidratt til innlevelse i spillet :fnise:

Når du holder musepekeren over "trist+" får du opp en beskrivelse av hvorfor simmen er trist ?(står ofte i parentes hva som er årsaken: personlighetstrekk, opplevelse og vitne til noe). 

Anonymkode: 5a14d...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Chiyo skrev:

Ja... men så strekker de ut The Sims 5 med å selge det alt du fikk i The Sims 4 på nytt. :P Du må sikkert vente flere år med å få alt det nye kule. 😩

Dersom Sims 5 kommer med åpen verden, CASt (velge farger og mønster selv på interiør og simdetaljer) og mulighet til å flytte/fjerne/legge til tomter i byene, kan jeg fint leve med begrenset innhold i noen år! Da Sims 3 kom ut var det litt nedtur å begynne på scratch etter alle tilleggspakkene i sims 2, men så snart jeg ble vant med åpen verden (og utforskning av nærområdet) og de store mulighetene til å tilpasse både simmene, husene og byene, hadde jeg veldig mye gøy bare med grunnspillet :)

Sims 4 mangler fremdeles så mye og har så få muligheter til tilpasning at selv etter snart fire år med spillet føler jeg at mye mangler. Jeg sitter fremdeles med den kjipe følelsen av å starte på scratch, og ingen pakker har så langt gitt meg den samme gleden som pakkene i Sims 1, 2 og 3.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, får vi spiraltrapper og terrengverktøy i Sims 4? På tide i såfall! :nordvesta:

https://simsvip.com/2018/05/15/simgurugrant-asks-pick-your-most-desired-new-type-of-stair/

https://simsvip.com/2018/05/15/simgurugrant-i-dont-think-terrain-tools-are-a-no/

 

Men aller helst vil jeg ha Sims 5 i stedet for å bygge på et så begrenset spill som Sims 4...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har prøvd Multiplayer Mod?  Deligracy og Sim Supply prøvde modden ut ilag, men jeg syns det virket som de hadde lite kontroll på spillet. Enten det eller så tuller de bare veldig mye. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som vet om det er en måte for et barn å bo alene? Jeg har aldri opplevd at alle voksne dør, men jeg tenkte at det hadde vært veldig morsomt å ha et barn som var helt alene som måtte ta vare på seg selv. :P Slik som det er nå så kan bare tenåringer bo alene.

Jeg tenkte jeg kunne lage et lite minihus, og bo i nærheten av parken og spise grillmaten til andre, i tillegg til at barnet kan lage mat med microbølgeovn. 

Siden barnet ikke kan få jobb så tenkte jeg at jeg kan samle krystaller, metaller, og jeg kan fiske. Er det andre måter å tjene penger? 

Det er ganske dumt at barn ikke kan drive med hagearbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Ardwinna skrev:

Oi, denne utfordringen skal jeg prøve meg på! Så utrolig bra laget! :nori:

Er den linken til en savet verden? Altså har de laget endringer i Oasis Springs som andre kan spille? Eller ser verden lik ut som i et vanlig spill?

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er den linken til en savet verden? Altså har de laget endringer i Oasis Springs som andre kan spille? Eller ser verden lik ut som i et vanlig spill?

Anonymkode: 10047...8d0

Ja det er en savet, ferdiglaget verden som er spesiallaget for utfordringen! :) Jeg ble kjempegira og gleder meg til å spille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja det er en savet, ferdiglaget verden som er spesiallaget for utfordringen! :) Jeg ble kjempegira og gleder meg til å spille!

Skulle ønske det var bilde av den. :) Er nysgjerrig på hvordan den ser ut. Kanskje noen lager YouTube video av utfordringen. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper man kan justere enda flere detaljer når man lager en sims, det er ikke høyde på simsene heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske det var bilde av den. :) Er nysgjerrig på hvordan den ser ut. Kanskje noen lager YouTube video av utfordringen. 

Anonymkode: 10047...8d0

Her er et bilde av hvordan byen ser ut:

33163231_10156161759201405_6914655904973

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg lyst å prøve også. 😬

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, de to bunkers-folkene klarte selvfølgelig å få tvillinger... :frkk: Jeg blir sprø av å prøve å holde de små trassige energibuntene fornøyde, og de voksne får ikke gjort stort annet enn å stelle ungene. De er i konstant underskudd på søvn og får knapt tid til å fikse alle tingene som blir ødelagt. Oh well, sånn er vel livet for nybakte foreldre i en bunkers.

Lille Goldie og Silver er jo veldig søte da ;)

 

twins.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo det skal visst komme en overraskelse i morgen! The Sims 4 norge delte en bittebitteliten teaser av en mann med rastafletter (andre enn vi har i spillet tror jeg) som ser på et fugleskremsel. Trærne i bakgrunnen har høstfarger. Nå er jeg helt sykt nysgjerrig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bippo skrev:

Hallo det skal visst komme en overraskelse i morgen! The Sims 4 norge delte en bittebitteliten teaser av en mann med rastafletter (andre enn vi har i spillet tror jeg) som ser på et fugleskremsel. Trærne i bakgrunnen har høstfarger. Nå er jeg helt sykt nysgjerrig!!

De to populære teoriene er endten "farming" eller "seasons" de skal annonsere. Noen er redd de skal komme med en "autumn" pakke (og ha alle årstider separat), ikke godt å vite etter den der hamster -vi ønsker mer penger - pakken. 

Jeg heller litt selv mot Gårdsliv da fugleskremselet er med, kanskje hester og andre gårdsdyr inntar scenen :) 

Men ønsker selvsagt årstider!!!! 

Gleder meg til i morgen!! :nordvesta:

Anonymkode: 4829b...df3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omg... jeg gleder meg til i morgen!!!! :bond: Men jeg håper ikke det kommer noe nytt før jeg er ferdig med eksamene mine!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fann nettopp eit par nye mods for å gjere spelet mitt meir "ekte". Så no har eg moglegheit til å få simmene til å prøve diverse narkotika, som f.eks. cannabis, amfetamin og MDMA. Dei kan også bli valdlege, og til og med drepe andre simmar. No vert det drama i sims-verda mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tockit skrev:

Skulle ønske det var mulig å lage sin egen by 🙁

Jaaa... Husker med glede hvordan jeg koste meg i Sims 2... Det var vanskeligere i Sims 3 men fremdeles mulig å tilpasse byene selv (fjerne/flytte/legge til tomter, og fjerne og legge til pynt i nabolaget). Dette er det jeg savner aller mest i sims 4.

Ser ut som årstider endelig kommer til sims 4. Yey!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Amantheia skrev:

Eg fann nettopp eit par nye mods for å gjere spelet mitt meir "ekte". Så no har eg moglegheit til å få simmene til å prøve diverse narkotika, som f.eks. cannabis, amfetamin og MDMA. Dei kan også bli valdlege, og til og med drepe andre simmar. No vert det drama i sims-verda mi!

Visste at man kunne få narkotika, men ante ikke at de kunne drepe hverandre! 😕 

Men de modsene frister ikke meg helt. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...