Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har også spilt helt fra begynnelsen. Husker det var heeeeelt fantastisk da sims2 kom, og hvor revolusjonerende det var i forhold til sims1. :fnise:

Tror jeg har de fleste spillene og tilleggspakkene et eller annet sted her. Både av 1, 2 og 3 :)

hehe ja det husker jeg og! sååå stas :laugh:

Jeg og hehe har liksom blitt en greie å ha alle :P I tilegg til tradisjon om å ha ny pc vær gang en ny "generasjon" av spillene kommer, kjøpte ny pc da jeg fikk 2ern og når jeg fikk 3 ern. 1ern spilte jeg på mamma sin husker jeg :) Men nå har jeg gått mere over til origin for da har jeg spillene selv om de blir rota bort :) Bestilt 4ern på origin :) Spent på hva slags krav til pc 4ern vil stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg så! Blir gøy med noe nytt. :-)
Gleder meg enda mer til ekstra-pakkene! Av ekstrapakker vil jeg se:

Dyreliv

Gårdsdyr! Å være bonde på sims hadde vært kult.

Reisefeber
At man kan besøke flere steder! Og at man kan kjøpe seg hus i utlandet.

Er det i august Sims 4 kommer til Norge?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyreliv

Gårdsdyr! Å være bonde på sims hadde vært kult.

Å ja, det vil jeg også ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så! Blir gøy med noe nytt. :-)

Gleder meg enda mer til ekstra-pakkene! Av ekstrapakker vil jeg se:

Dyreliv

Gårdsdyr! Å være bonde på sims hadde vært kult.

Reisefeber

At man kan besøke flere steder! Og at man kan kjøpe seg hus i utlandet.

Er det i august Sims 4 kommer til Norge?

Jeg og vil ha dyreliv! Den pakken jeg har brukt mest på sims3 lagd mange bondegårder :)

Ja hadde vært stas med flere steder å besøke ikke bare 3 som i sims3, kjøpe hus kan man jo allerede når man når visum nivå 3 :) Også vært veldig glad i reisefeber pakken :)

Vi vet vell ikke noen konkret dato enda, det spekuleres det i. Men er sagt at det kommer til høsten vertfall. Tidligere har de stadig utsatt datoen de andre kom ut på så, spennende å se når det kommer. Håper på i augsust vertfall eller september så man ikke må vente sååå lenge :P:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil ha dyreliv! Den pakken jeg har brukt mest på sims3 lagd mange bondegårder :)

Ja hadde vært stas med flere steder å besøke ikke bare 3 som i sims3, kjøpe hus kan man jo allerede når man når visum nivå 3 :) Også vært veldig glad i reisefeber pakken :)

Vi vet vell ikke noen konkret dato enda, det spekuleres det i. Men er sagt at det kommer til høsten vertfall. Tidligere har de stadig utsatt datoen de andre kom ut på så, spennende å se når det kommer. Håper på i augsust vertfall eller september så man ikke må vente sååå lenge :P:bolledeig:

Ååh, det visste jeg ikke! Må prøve å få visum på nivå 3 :-D

åhh :-( Jaa, kjedelig å vente!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååh! Bondegård hørtes skikkelig gøy ut! Håper det kommer! Med kyr, sauer, høns, griser og alt :D

Haha, ser for meg simmene prøve å melke en ku og det går galt :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å ha hønsehus og kyr i sims 3 men det må bestilles i The Store på nett. Har kjøpt hønsehuset men ikke prøvd det enda.



Anonymous poster hash: 346ef...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så har jeg litt håp om at man kan ta opp lån til hus f.eks, og så må betale det ned etterhvert. Ikke fordi jeg har problemer med motherlode, men fordi etter et par generasjoner blir det så alt for enkelt. Hadde vært digg med litt mer utfordringer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så har jeg litt håp om at man kan ta opp lån til hus f.eks, og så må betale det ned etterhvert. Ikke fordi jeg har problemer med motherlode, men fordi etter et par generasjoner blir det så alt for enkelt. Hadde vært digg med litt mer utfordringer.

Hadde vært fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kan være litt mer risky jeg, at simmene har enda mer kontroll over seg selv, gjør litt som de vil (f.eks får et crush på noen, magevirus, våryr) og så må spilleren løse problemene som da kommer opp.

At tenåringen spør om hun/han kan ligge over til kjæresten og det da kan ende i tenåringsgraviditet om du er riktig uheldig (dersom det viser seg at foreldrene ikke var hjemme).

Håper de slenger inn et par simmer som har noe ekstra ved seg (som du ikke kan styre), f.eks en Don Juan eller den innpåslitne vennen, at man blir surere dersom man ikke får seg noe på en stund og at bitre tante Anna får tre-for-to-tilbud på kattunger når hun fyller 50 og fremdeles er ugift :fnise:

Ønsker meg også en slik business-pakke som i Sims 2, at du kan ha hjemmebakeri, bar, danseskole, gitarskole (alt som man kan bli god i) og lære det bort til andre simmer som kanskje vil inn på en viss type skole/oppvisning. Kunne godt ha tenkt meg å ha en gammel pianolærer-sim!

Åh, ønsketenkning!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en helt vanlig laptop spille spillet? Altså det vil si, hvis laptopen kan spille TS3 så kan vel den spille TS4?

ja, det har lavere system requirements enn ts3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det har lavere system requirements enn ts3

åhh? Hvordan vet du det siden det ikke har kommet ut enda osv? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh? Hvordan vet du det siden det ikke har kommet ut enda osv? :klo:

www.digitalspy.com/gaming/news/a507006/the-sims-4-to-run-better-on-low-end-machines-than-sims-3-says-maxis.html internett, min venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, ble saiko-gira nå, men ser jo at det kommer til PC! Har MAC og har prøvd SIMS 3 der tidligere - katastrofe er vel ordnet vi leter etter.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tro at de lager spillet sånn at det funker på både MAC og PC, var det ikke mye snakk rundt akkurat det da sims3 kom ut ? De burde tatt det til seg i så fall. Selv bruker jeg pc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tro at de lager spillet sånn at det funker på både MAC og PC, var det ikke mye snakk rundt akkurat det da sims3 kom ut ? De burde tatt det til seg i så fall. Selv bruker jeg pc :)

Har en følelse av at de bare porter / konverterer til mac. Altså ikke lager spillet for mac. apple, maxis og ea har krangla om det greiene her (rykter, men lest på flere forum, tumblr osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...