Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Juksekodene fungerer ikke på Discover University, noen som vet hvorfor?

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg bygge en servo mens jeg bor på en studentbolig?

Anonymkode: c0e80...572

Du kan bygge roboter i fellestomten på Foxbury. ;)  Du må ha en del robotferdigheter, men jeg fant ut sent at man bare kan kjøpe robotdeler. :fnise: Jeg trodde man måtte finne dem mens man arbeidet på benken, men de er jo ikke dyre en gang! 
Det er veldig vanskelig å bygge en servo da. Du må ha høyeferdigheter, og maaaange deler.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Juksekodene fungerer ikke på Discover University, noen som vet hvorfor?

Anonymkode: c0e80...572

De funker for meg. Jeg jukset meg opp i nivå på Braniacs, fordi jeg greide aldri listen deres. Det sto studer i to timer, så jeg studerte i timesvis uten at det ble registrert. :klaske: 

Det er noe bugs i spillet altså! En av mine simmer gjorde alle lekser, var i alle timene, leverte en oppgave med outstanding, og rett før semesterslutt sa professoren at han holdt på å stryke i faget. Han fikk C +, men mine simmer skal bare ha A+. Han fortjente A+, han gjorde alt arbeide. :( Vi må få en oppdatering snarest!  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere svart på spørreundersøkelsen om den nye pakken? :bond: Jeg er HELT sikker på at Happy Haunts er min #1. Forslagene til den pakken virker helt RÅ. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Chiyo skrev:

Har dere svart på spørreundersøkelsen om den nye pakken? :bond: Jeg er HELT sikker på at Happy Haunts er min #1. Forslagene til den pakken virker helt RÅ. :P 

Holder på nå, er ikke ferdig. Men får vi en hvor vi skal rangere alle? for akkurat nå så er jeg kun i starten hvor jeg skal rangere per tema. 

Til dere andre. Linken til spørreundersøkelsen er her. 

 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Noen som ikke får spilt det nye spillet pga endringer i PC kravene(?)? Har lasta ned legacy Edition greiene, men funker fortsatt ikke.

Anonymkode: 906a7...06d

Legacy Edition gjør det tydeligvis slik at spillet ikke lenger kommer til å bli oppdatert, at man ikke kan laste ned nyere tillegg enn de som kom før Discover University, og at man ikke kan gå online i spillet (galleriet vil ikke være tilgjengelig bortsett fra dine egne og EA's opplastninger). 

Ble ganske sur når jeg fant det ut, men man kan liksom ikke gjøre noe med det... 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet studentene mine! :bond: Jeg savet og slo av spillet, og når jeg kom tilbake nå var simmene mine borte fra studentboligen. :( 
What the actual fuck?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om du faktisk trenger legacy edition; jeg blei skikkelig sur fordi det virka som om Origin pusha det på meg, men Macen min trenger det overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Chiyo skrev:

Har dere svart på spørreundersøkelsen om den nye pakken? :bond: Jeg er HELT sikker på at Happy Haunts er min #1. Forslagene til den pakken virker helt RÅ. :P 

Jeg vil ha «Arts and crafts» 🙌🏻
Nå kan jeg personlig kun hekle, men strikking! Ja takk!!

I forhold til spøkelsespakken, der er jeg helt på lik linje med Lilsimsie, jeg trenger ikke mer spøkelser i spillet mitt 😅😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg vil ha «Arts and crafts» 🙌🏻
Nå kan jeg personlig kun hekle, men strikking! Ja takk!!

I forhold til spøkelsespakken, der er jeg helt på lik linje med Lilsimsie, jeg trenger ikke mer spøkelser i spillet mitt 😅😂

Jeg strikker jeg også, men jeg tok pottery wheel og glassblåsing som første og andre valg. Tror strikking var mitt tredje, og embroidery fjerde. Har ikke noe interesse i food art. :P 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man kjøpe det man trenger for å bygge en servo?

Anonymkode: c0e80...572

Skal vi se... 

Oppskrift:

Electronic Upgrade Part (x10)

Common Upgrade Part (x15)

Kitchen Upgrade Part (x5)

Plumbing Upgrade Part (x2)

Mechanism (x18)

Computer Chip (x12)

Robot Salvage Part (x75)

Du kan kjøpe electronic, common, kitchen og plumbing fra datamaskinen. Du kan også kjøpe robot salvage fra datamaskin, men det må du også bruke for å lage computer chip og mechanism en etter en, og det er det som tar lang tid. Det tar 30 timer å lage alle computer chips og mechanisms som du trenger. :daane:

Sitat

So in order to make a Servo, you need about $1200 in Electronic Upgrade Parts, $150 in Common, $1350 in Kitchen Upgarde Parts, $60 in Plumbing, and $375 in Robot Salvage Parts. The grand total for this is $3,135 and you still need to craft, one at a time, 18 Mechanism and 12 Computer Chips which will take about 30 hours. Yes, making a Servo should be an achievement but I don't stand by the idea this is somehow OK that his value is $6,000 retail.
https://www.carls-sims-4-guide.com/skills/discoveruniversity/robotics/

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, caline skrev:

Noen som vet om det går an å avinstallere kun én pakke? Tenkte å spare litt plass og ofre noen stæsjpakker bare

Slik jeg forstår det så må du avinstallere hele The Sims 4 og re-installere med de pakkene du vil. 😐 Veldig dumt, fordi de tar mye mer tid. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg forstår det så må du avinstallere hele The Sims 4 og re-installere med de pakkene du vil. 😐 Veldig dumt, fordi de tar mye mer tid. 

Anonymkode: 10047...8d0

Åå, stemmer :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med wicked sims, går det an å skru av noen funksjoner som gjør at simmene ikke har random sex overalt, til en hver tid?? Prøvd å lete men dessverre ikke så veldig god i engelsk, så om noen kunne forklart litt detaljert om hvordan man eventuelt kan fikse det, hadde jeg blitt veldig glad😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...