Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bug i den nye pakken hos meg: fremmede sims kommer inn i huset for å onanere 😅

Anonymkode: c0e80...572

At det var????? 

Anonymkode: 4ccd7...579

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bug i den nye pakken hos meg: fremmede sims kommer inn i huset for å onanere 😅

Anonymkode: c0e80...572

Lo så jeg fikk vann i nesen 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, bippo skrev:

Lo så jeg fikk vann i nesen 😂

Jeg syns det er festlig da, har dog wicked whims, men det er utrolig rart 😂

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var veldig dårlig av sims-skaperne at de ikke klarte å lage slik at man blir med under vann ved dykking slik som i sims 3. Syns faktisk ikke den nye pakken var noe særlig gøy. Absolutt ikke verdt 400 kr i mine øyne.

Anonymkode: e028f...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det var veldig dårlig av sims-skaperne at de ikke klarte å lage slik at man blir med under vann ved dykking slik som i sims 3. Syns faktisk ikke den nye pakken var noe særlig gøy. Absolutt ikke verdt 400 kr i mine øyne.

Anonymkode: e028f...8e3

Jeg er mer skuffet over at de ikke laget muligheten til å bygge og drive hotell... Det burde virkelig ikke være noe problem.

Har såvidt begynt å spille litt med en havfruesim men har ikke fått helt feelingen av spillet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridaanette

Lagde dette huset med den nye utvidelsespakken. Vil så gjerne bli flinkere til å bygge hus - vil dere komme med tilbakemeldinger? 🙂 Kan lastes ned i galleriet - brukernavnet mitt er FridaAnette

22_06.2019_22:21:54.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt, har ikke fått helt sansen for denne tropiske pakka enda... Hva er det egentlig som er gøy, bortsett fra å bygge hus ved havet? Jeg er nesten lei allerede :( Hva er det jeg har gått glipp av? Hva gjør dere andre når dere spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg vet ikke helt, har ikke fått helt sansen for denne tropiske pakka enda... Hva er det egentlig som er gøy, bortsett fra å bygge hus ved havet? Jeg er nesten lei allerede :( Hva er det jeg har gått glipp av? Hva gjør dere andre når dere spiller?

Føler det samme! Ikke er det noe mye ting på bakken man kan grave eller undersøke heller. Minimalt med busker også. Er ingenting å finne på. For en sykt kjedelig pakke. Syns faktisk dette var den dårligste utvidelsespakken hittil. 

Anonymkode: e028f...8e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 0.20, Ardwinna skrev:

Jeg vet ikke helt, har ikke fått helt sansen for denne tropiske pakka enda... Hva er det egentlig som er gøy, bortsett fra å bygge hus ved havet? Jeg er nesten lei allerede :( Hva er det jeg har gått glipp av? Hva gjør dere andre når dere spiller?

Jupp, spilte i noen timer, er liksom «ferdig» nå 😕 

Dette kjennes mer ut som en GamePack enn en expansion... er liksom ikke så veldig mye vi får med her... 

Føler denne ligner mer på Vampyr-pakka enn noe annet 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ariana807 skrev:

Jupp, spilte i noen timer, er liksom «ferdig» nå 😕 

Dette kjennes mer ut som en GamePack enn en expansion... er liksom ikke så veldig mye vi får med her... 

Føler denne ligner mer på Vampyr-pakka enn noe annet 😕 

Jeg fatter ikke at de ikke klarer å lage bedre expansion-pakker. De klarte å lage så mye bra og gøy i både sims 2 og 3, men sims 4 har vært skuffelse på skuffelse nesten uten unntak :( Jeg savner å sitte helt oppslukt og spille dag og natt... :sukk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg fatter ikke at de ikke klarer å lage bedre expansion-pakker. De klarte å lage så mye bra og gøy i både sims 2 og 3, men sims 4 har vært skuffelse på skuffelse nesten uten unntak :( Jeg savner å sitte helt oppslukt og spille dag og natt... :sukk:

Har gjort det med de andre expansiene. På Jobben er den aller beste frem til nå, da snakker vi mange mange dager med mange tiner i strekk med spilling. Så har det gått nedover 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ariana807 skrev:

Har gjort det med de andre expansiene. På Jobben er den aller beste frem til nå, da snakker vi mange mange dager med mange tiner i strekk med spilling. Så har det gått nedover 😕 

Så heldig du er. Jeg har hatt litt moro med På Jobben og Byliv, og Strangerville var gøy så lenge mysteriet varte, men ellers har jeg spilt noen få timer for så å tenke "Var det alt? Hva nå?" Jeg har knapt spilt den tropiske pakka men tenker allerede "Var det alt?".
Det ender som oftest opp med at jeg bygger hus og lager rare simmer som passer temaet i huset, uten at jeg gidder å spille så veldig mye med dem. Husbygging og simslaging er bra i TS4. Noen ganger fordyper jeg meg noen timer i ulike challenges, før jeg går lei og tar en lengre pause fra spillet.

1 minutt siden, SiiZim skrev:

Veldig skuffende pakke😞 sletter sims 4 og laster ned sims 3 😝

Jeg savner sims 3, det hadde en helt egen magi som sims 4 aldri har klart å oppnå. Men det å bygge hus og lage simmer er bedre i sims 4, og det er rart med det; man venner seg jo til sims 4 så jeg er redd sims 3 vil føles for gammelt.
Men jeg vurderer faktisk å koble opp min gamle gaming-PC for å spille sims 3 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SiiZim
12 minutter siden, Ardwinna skrev:

Så heldig du er. Jeg har hatt litt moro med På Jobben og Byliv, og Strangerville var gøy så lenge mysteriet varte, men ellers har jeg spilt noen få timer for så å tenke "Var det alt? Hva nå?" Jeg har knapt spilt den tropiske pakka men tenker allerede "Var det alt?".
Det ender som oftest opp med at jeg bygger hus og lager rare simmer som passer temaet i huset, uten at jeg gidder å spille så veldig mye med dem. Husbygging og simslaging er bra i TS4. Noen ganger fordyper jeg meg noen timer i ulike challenges, før jeg går lei og tar en lengre pause fra spillet.

Jeg savner sims 3, det hadde en helt egen magi som sims 4 aldri har klart å oppnå. Men det å bygge hus og lage simmer er bedre i sims 4, og det er rart med det; man venner seg jo til sims 4 så jeg er redd sims 3 vil føles for gammelt.
Men jeg vurderer faktisk å koble opp min gamle gaming-PC for å spille sims 3 :nigo:

Ja å lage simmer og bygge hus er bedre i sims 4, men det irriterer meg at de ikke tok med at simmene kunne gå og kjøre til butikken/i gatene, bygge hotell osv. Det var så mye bra i sims 3, skjønner ikke at det ikke bygget videre på det🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke videre imponert over den nye pakka jeg heller. Pen å se på helt klart, og jeg liker at strøjobber nå er tilgjengelige, det skal de ha, men det stopper der. Prøvde meg litt med en havfrue, men mistet interessen fort. Akk ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting.  Jeg har Laundry Day pakken, og jeg tenkte jeg kunne bruke vaskebaljen til å leve "off-the-grid." (Jeg skrev om det over). Men neida. Spillet regner vaskebaljen som VVS! :klaske: Hvordan har det seg at man kan bruke enkelte dusjer, vasker og toalett selv når man er off-the-grid, men man kan ikke vaske klær i en balje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Chiyo skrev:

Jeg skjønner ingenting.  Jeg har Laundry Day pakken, og jeg tenkte jeg kunne bruke vaskebaljen til å leve "off-the-grid." (Jeg skrev om det over). Men neida. Spillet regner vaskebaljen som VVS! :klaske: Hvordan har det seg at man kan bruke enkelte dusjer, vasker og toalett selv når man er off-the-grid, men man kan ikke vaske klær i en balje? 

Det må jo være en feil, det er jo helt på trynet. Det var omtrent det første jeg tenkte på da jeg leste om "off the grid", at simmene da måtte vaske klærne i baljen.
Jeg ser i Sims-forumet til EA at flere kommenterer at vaskebaljen funker helt til vannet blir skittent, da kan man verken bruke den eller bytte vann. Det samme som skjer med deg? Eller funker ikke baljen i det hele tatt?

Det er utrolig mye ulogiske greier knyttet til off the grid. Det er liksom mulig å spille på el-piano og bruke oppvaskmaskin, men å vaske klær i balje går ikke an og mange stearinlys-lamper er tydeligvis elektriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det må jo være en feil, det er jo helt på trynet. Det var omtrent det første jeg tenkte på da jeg leste om "off the grid", at simmene da måtte vaske klærne i baljen.
Jeg ser i Sims-forumet til EA at flere kommenterer at vaskebaljen funker helt til vannet blir skittent, da kan man verken bruke den eller bytte vann. Det samme som skjer med deg? Eller funker ikke baljen i det hele tatt?

Det er utrolig mye ulogiske greier knyttet til off the grid. Det er liksom mulig å spille på el-piano og bruke oppvaskmaskin, men å vaske klær i balje går ikke an og mange stearinlys-lamper er tydeligvis elektriske.

Jeg får ikke klikke på den etter Island Living blir alle valgene grå. Hvis jeg drar musen over valgene, så står det "no plumbing with off the grid" eller noe sånn. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Det er ikke noe "plumbing" med en vaskebalje. :P INGEN av lampene mine fungerer heller, ikke en gang de med stearinlys. 

Jeg ville jo spille off the grid, men jeg tenkte at jeg kunne bruke stearinlyst og vaskebalje. Jeg vurderer faktisk å kvitte meg med toalettet og dusjen. :fnise: Jeg kan plassere en busk i hagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ny måte å lagre spillet på? har spilt i hele dag, bygd hus og lagd store familier. Nå var alt plutselig borte. Har  ikke spilt på 1 år.

Anonymkode: bb0fe...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ny måte å lagre spillet på? har spilt i hele dag, bygd hus og lagd store familier. Nå var alt plutselig borte. Har  ikke spilt på 1 år.

Anonymkode: bb0fe...49b

Må lagre som vanlig, er ikke auto save. 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...