Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Min samboer kjøpte seg ny og fancy stasjonær mac med stooor skjerm. Eg gleda meg sånn til sims 4 i september... For så å oppdage at det ikkje er noko slippedato på sims 4 til mac endå :( Krise! Min tre år gamle bærbare pc sliter nok med sims 3. Vil nok ikkje kunne spille fireren på min :P

Har no begynt å drømme om ny pc, men det blir kanskje litt dumt å kjøpe ny pc bare for å kunne spille sims 4 nokre månedar før..? Eg har alltid hatt pc, og ikkje mac, så eg har aldri tenkt over eller lagt merke til korleis dei har gjort det før. Har det alltid kommet ut til forskjellig tid til pc/mac? Evt kor lang tid må eg vente? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg aldri sett det isåfall :O skal sjekke det straks. Men da er jeg glad for at det er synligere i ts4 da :)

edit: der fant jeg det ja. Men i ts4 får man ihvertfall andre klær og frisyrer på tvillingen med en gang :P

:) Var det jeg trodde, ja. Bra de har forbedret funksjonen(e) da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer kjøpte seg ny og fancy stasjonær mac med stooor skjerm. Eg gleda meg sånn til sims 4 i september... For så å oppdage at det ikkje er noko slippedato på sims 4 til mac endå :( Krise! Min tre år gamle bærbare pc sliter nok med sims 3. Vil nok ikkje kunne spille fireren på min :P

Har no begynt å drømme om ny pc, men det blir kanskje litt dumt å kjøpe ny pc bare for å kunne spille sims 4 nokre månedar før..? Eg har alltid hatt pc, og ikkje mac, så eg har aldri tenkt over eller lagt merke til korleis dei har gjort det før. Har det alltid kommet ut til forskjellig tid til pc/mac? Evt kor lang tid må eg vente? :O

Kan godt hende at du kan kjøre Sims 4 på din gamle bærbare, ryktene sier jo at det er lavere krav til 4. :) :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde egentlig brukeren for å poste her. Tenker at det er verdt å nevne at sims 4 kan kjøpes mye billigere på disse to sidene. Begge sidene er helt "legit" og ikke noe tull med.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/The-Sims-4-Limited-Edition-CD-Key-for-Origin.html

og

https://www.g2a.com/the-sims-4-origin-cd-key-global.html

det vil spare dere et par hundrelapper, og for alle andre spill. Origin er ikke verdt å kjøpe på, for prisene er ganske høye etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende at du kan kjøre Sims 4 på din gamle bærbare, ryktene sier jo at det er lavere krav til 4. :) :)

Å! Hm... blir spennande å sjå.. Synes det er litt kjipt at dei har tatt vekk ting som basseng og småbarn... Det kjem jo kanskje seinare i tilleggspakkar, men dei kunne jo tatt skikkelig i og putta alt med frå starten? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Hm... blir spennande å sjå.. Synes det er litt kjipt at dei har tatt vekk ting som basseng og småbarn... Det kjem jo kanskje seinare i tilleggspakkar, men dei kunne jo tatt skikkelig i og putta alt med frå starten? :P

Det er veldig kjipt. Synes de har gjort spillet "dummere" på mange måter. Hadde digga om de fikk noen skikkelige konkurrenter på simuleringsspill. EA har jo blitt kåret til verdens verste selskap av en grunn. Alt for å tjene penger. Blergh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sims 2 ultimate edition (alle tillegsspakker o.l) er gratis på Origin nå. Bare løs inn denne koden:

I-LOVE-THE-SIMS eller I-LOVE-THESIMS

Sims 2, dog litt mer grafisk utdatert var utrolig bra.

Endret av Quakecry
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims 2 ultimate edition (alle tillegsspakker o.l) er gratis på Origin nå. Bare løs inn denne koden:

I-LOVE-THE-SIMS eller I-LOVE-THESIMS

Sims 2, dog litt mer grafisk utdatert var utrolig bra.

Hvor finner jeg det? :)

EDIT: Glem det, fant det ut :P

Endret av Bruden2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims 2 ultimate edition (alle tillegsspakker o.l) er gratis på Origin nå. Bare løs inn denne koden:

I-LOVE-THE-SIMS eller I-LOVE-THESIMS

Sims 2, dog litt mer grafisk utdatert var utrolig bra.

Å! Håper det funker. Har hatt så lyst til å såiøle ts2 i det siste,men har ikke cdene lengre :( sims2 er etter min mening morsommere enn sims3.

Edit: Det funka! Laster ned nå :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Håper det funker. Har hatt så lyst til å såiøle ts2 i det siste,men har ikke cdene lengre :( sims2 er etter min mening morsommere enn sims3.

Edit: Det funka! Laster ned nå :)

Jeg finner ikke sims 2 på origin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke sims 2 på origin?

Du må gå inn på Origin kontoen din og trykke på løs inn kode, og skriver da inn det over her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn på Origin kontoen din og trykke på løs inn kode, og skriver da inn det over her :)

Der ja! Håhå, takk :)

Endret av Snooks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på mac nå, så får ikke testa. Men var det virkelig alle tilleggspakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt i boen timer nå og storkoser meg,men er nok for idag :) ser ut som det er alle tillegspakker ja. Prøvde aldri de siste tilleggspakkene for sims2, så blor gøy å få endeøig prøvd dem :)

Er uvant å spille sims2 igjen :P mest uvant er hvor fort spillet kjører nå :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HerName

Helt fantastisk at vi nå kan få tak i The Sims 2 på origin. Har hatt så lyst å spille det de siste dagene.

Jeg er en av de som liker The Sims 2 bedre en The Sims 3. Har kanskje noe med at min data hakker sånn når jeg skal spille The Sims 3 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk at vi nå kan få tak i The Sims 2 på origin. Har hatt så lyst å spille det de siste dagene.

Jeg er en av de som liker The Sims 2 bedre en The Sims 3. Har kanskje noe med at min data hakker sånn når jeg skal spille The Sims 3 :fnise:

Haha, min spiller så fint på TS3, men hakker som bare det på TS2 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerName

Haha, min spiller så fint på TS3, men hakker som bare det på TS2 :fnise:

Hehehe, merkelig det der :fnise:

Får se hvordan det blir når alle tilleggspakkene også følger med, kan godt hender at det hakker for mye da.

Denne nedlastingen varer altfor lenge! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...