Gå til innhold

Mamma har vært utro -- igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 18 som har en mor som har vært utro i alle forholdene, og nå har hun visst vært det mot samboeren hennes. Ble fortalt det av min søster, og hun tror også samboeren hennes vet det siden han er mye irritert på henne og svarer ikke når hun spør om ting. Hun oppfører seg også veldig rart, så tror hun skjønner at han vet.

Det som gjør vondt for meg er egentlig og se han bli utsatt for det,for jeg visste jo egentlig at det ville skje til slutt.

Selv om jeg også er så stor som jeg er (i forhold til det jeg var forrige gang vi ble revet vekk fra en stefar jeg var kjempeglad i på grunn av det samme) og ikke engang bor med dem siden jeg bor alene et godt stykke unna, så har jeg jo blitt glad i han på en måte da og han er en utrolig snill og grei mann, så gjør vondt og se at han er så lei seg da.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men....

Anonymous poster hash: 70145...236
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen. Min mor var også sånn. Glad i å drikke og var derfor utro flere ganger, og var stadig i nye forhold. Når jeg ble 18 å flyttet for meg selv, kuttet jeg henne ut litt og sa jeg ikke var interessert i å bli kjent med en av hennes nye kjæreste, men til syvende og sist er det hennes eget liv og hennes valg

Skrevet

Kjenner meg igjen. Min mor var også sånn. Glad i å drikke og var derfor utro flere ganger, og var stadig i nye forhold. Når jeg ble 18 å flyttet for meg selv, kuttet jeg henne ut litt og sa jeg ikke var interessert i å bli kjent med en av hennes nye kjæreste, men til syvende og sist er det hennes eget liv og hennes valg, så ikke så mye jeg får gjort med det, annet enn å lære av hennes feil og ikke gå i samme fotspor.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen. Min mor var også sånn. Glad i å drikke og var derfor utro flere ganger, og var stadig i nye forhold. Når jeg ble 18 å flyttet for meg selv, kuttet jeg henne ut litt og sa jeg ikke var interessert i å bli kjent med en av hennes nye kjæreste, men til syvende og sist er det hennes eget liv og hennes valg, så ikke så mye jeg får gjort med det, annet enn å lære av hennes feil og ikke gå i samme fotspor.

Jeg hater utroskap over alt, så gjør selvsagt ikke samme feil.

:)

Anonymous poster hash: 70145...236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...