Gå til innhold

Dere som har fått en "attpåklatt", hva var grunnen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre barn og er 32 år, tenker forsåvidt at jeg er ferdig med å få barn. Planen er å kose meg med mer reising og selvrealisering når barna blir store. Minste er nå 4 år. Men så tenker jeg at det kankje blir tomt og ensomt når barna blir store og at jeg kanskje får lyst på en attpåklatt.

Anonymous poster hash: 50600...5a1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har tre barn og er 32 år, tenker forsåvidt at jeg er ferdig med å få barn. Planen er å kose meg med mer reising og selvrealisering når barna blir store. Minste er nå 4 år. Men så tenker jeg at det kankje blir tomt og ensomt når barna blir store og at jeg kanskje får lyst på en attpåklatt.

Anonymous poster hash: 50600...5a1

Å få barn for å fylle et tomrom er meget uklokt. Det er livets gang at barn vokser opp, blir store og etterhvert etablerer seg selv. Du kan ikke fortsette å få den ene attpåklatten etter den andre bare fordi du er redd for ensomheten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine svigerforeldre fikk en attpåklatt da det yngste barnet var 16 år, fordi de hadde jobbet døgnet rundt da barna var små, og ønsket å oppleve "babytiden" skikkelig denne gangen.

Det endte opp med at de eldste barna tok omtrent all jobben med den nye babyen, for foreldrene hadde ikke tid denne gangen heller...

Anonymous poster hash: aa4d1...8ed
AnonymBruker
Skrevet

Glem det! 3 barn er mer enn nok! Nyt de du har vært så heldig å få.

Anonymous poster hash: 63241...df3
Skrevet

Å få barn for å fylle et tomrom er meget uklokt. Det er livets gang at barn vokser opp, blir store og etterhvert etablerer seg selv. Du kan ikke fortsette å få den ene attpåklatten etter den andre bare fordi du er redd for ensomheten.

Nå trives jeg svært godt med å være mamma også da, så en attpåklatt kommer ikke bare til å fylle et tomrom. Men jeg forstår hva du mener.

Skrevet

Vi har akkurat fått vår attpåskatt, 14,5 år etter forrige barn. Vi har alltid "mangler" en, men av ulike grunner har det aldri passet. Nå var vi snart for gamle, og skatten er nå tre mnd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...