Gå til innhold

Barn av skilte foreldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har skilte foreldre og hvor samlivsbruddet skjedde da du var under 4 år, hvordan har det vært?

Vil gjerne høre tanker og meninger, evt. utfordringer og hvor mye kontakt med den andre forelderen dere har hatt. Hvordan har samværet fungert? Har foreldrene bodd langt unna hverandre? Hva med venner på de ulike stedene? Forholdet til besteforeldre på begge sider.

Takk...

Anonymous poster hash: 886a8...f11

Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Foreldrene mine skilte lag da jeg var 3. Har ikke hatt noen vonde tanker over det overhodet. Foreldrene mine samarbeidet godt og kranglet lite, i tillegg bodde far ikke langt unna de første årene. Jeg var annen hver helg og en gang i uka hos ham. Noen ganger er skilsmisse best, også for barna. :)

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine skilte seg da jeg var rundt 3. De bodde ca 30 min fra hverandre, og vi var hos pappa annenhver helg (vanlig da, på slutten av åtti og begynnelsen av nittitallet). Hadde et godt forhold til begge da jeg var liten, men det er klart jeg var mer knyttet til mamma. Besteforeldrene hadde jeg et godt forhold til på begge sider (var mye hos pappas foreldre i hans helger).

Har et dårlig forhold til pappa i voksen alder, men det har ingenting med skilsmissen å gjøre.

For mammas del, og vår del, var skilsmisse helt klart det beste valget. Har aldri noensinne ønsket at de skulle bli sammen igjen.

Anonymous poster hash: b1656...934

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...