Gå til innhold

Generell dagbok, med stort fokus på veien til å bli 3!


sullå

Anbefalte innlegg

Hurra!

Satt og tenkte på det, at Sullå er vel gift nå og det er du. :strix: Deilig å være nygift og nyutdannet? ER litt nysgjerrig hvordan dere så ut på den store dagen deres. :sjenert:

Ja, tenk at jeg har vært gift i 4 uker nå :hjerte: Jeg har kommet godt i gang på jobb også, og trives veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vene, over en måned siden bryllupet allerede, som tiden flyr :sjokkert: Hvordan føles det å plutselig si "mannen min" om samboeren?? Jge syntes det var veldig merkelig og uvant i starten, og synes vel i grunnen fortsatt innimellom at det er litt rart :fnise: Føler meg brått som om jeg hadde vært 45 når jeg snakker om "mannen min" :ler:

 

Har du hatt en fin helg?? Fortsatt deilig at helgene faktisk er fri, og kan brukes til akkurat det du vil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Innom og legger igjen en liten hilsen :vinke:

Håper alt er bra med deg :klem:

Hei! Her er der lenge siden jeg var innom! Med fulltidsjobb har jeg ikke like mye tid til overs, merker jeg. Tidligere har jeg ofte gått inn på KG fordi jeg kjedet meg, men nå har jeg jo ikke tid til å kjede meg :ler:

Alt går bra, både som nygift og i ny jobb. Jeg er ikke helt i modus til å skrive her inne, og lurer på om det egentlig er vits å ha dagboken her. Den kan jo være gøy å ha, så den får vel bli værende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åh ja, ikke slett dagboken 'a, sullå!!

Hvordan trives du i jobben nå som du har holdt på i noen måneder? Er det fortsatt gøy? Skjønner veldig godt at du har hektiske dager og ikke akkurat rekker å prioritere internett-tid i løpet av arbeidsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Åh ja, ikke slett dagboken 'a, sullå!!

Hvordan trives du i jobben nå som du har holdt på i noen måneder? Er det fortsatt gøy? Skjønner veldig godt at du har hektiske dager og ikke akkurat rekker å prioritere internett-tid i løpet av arbeidsdagen :)

:vinke:

Ja, altså, neida, såe... Dagboken får bli, men jeg får jo prøve å skrive her litt oftere :hoho:

 

Jeg trives veldig godt i jobben! Det er travelt, ja, men utrolig gøy! Det er så herlig å ha "min" klasse, og jeg synes at vi har det fint sammen :) Vi er et godt team, rett og slett. Jeg håper virkelig at jeg får fortsette i klassen neste år :Nikke: Jeg har jo bare et års vikariat, men jeg regner med at jeg får fortsette. I så fall skal jeg gjøre alt jeg kan for å ikke bytte klasse - de har nemlig byttet lærer hvert eneste år. Og de trenger kontinuitet og stabilitet, synes jeg! 

Ellers nærmer det seg jul, og jeg gleder meg til ferie nå. Denne høsten har vært travel og slitsom - selv om jeg har hatt det skikkelig fint. Alt har bare gått i ett, rett fra bryllupsplanlegging og bryllup, til ny jobb. Jeg jobbet en del i høstferien også, og jeg har virkelig gjort meg fortjent til juleferie nå! :) 

Det er ikke noe nytt å melde - noe som er en av grunnene til at det er så laber oppdatering her inne. Ingen baby på vei heller, selv om det tydeligvis er obligatorisk - vi er jo tross alt nygifte ;) Vi har det så fint alene akkurat nå. Jeg i ny jobb, jeg ønsker gjerne å jobbe mer før jeg skal ut i permisjon. Vi bor i en liten leilighet - og den må oppgraderes før jeg orker tanken på småtroll løpende rundt. Jeg kjenner at jeg har fått et så avslappet forhold til det å få barn, i forhold til det jeg hadde for noen år siden. Jøsses, jeg kunne jo ikke vente! Det er herlig å kjenne at vi ikke har det travelt, og at vi får være "bare" kjærester en stund til. Når det er sagt, har jeg sååå lyst på barn en gang, men akkurat nå passer det bedre å vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, altså, neida, såe... Dagboken får bli, men jeg får jo prøve å skrive her litt oftere :hoho:

 

Jeg trives veldig godt i jobben! Det er travelt, ja, men utrolig gøy! Det er så herlig å ha "min" klasse, og jeg synes at vi har det fint sammen :) Vi er et godt team, rett og slett. Jeg håper virkelig at jeg får fortsette i klassen neste år :Nikke: Jeg har jo bare et års vikariat, men jeg regner med at jeg får fortsette. I så fall skal jeg gjøre alt jeg kan for å ikke bytte klasse - de har nemlig byttet lærer hvert eneste år. Og de trenger kontinuitet og stabilitet, synes jeg! 

Ellers nærmer det seg jul, og jeg gleder meg til ferie nå. Denne høsten har vært travel og slitsom - selv om jeg har hatt det skikkelig fint. Alt har bare gått i ett, rett fra bryllupsplanlegging og bryllup, til ny jobb. Jeg jobbet en del i høstferien også, og jeg har virkelig gjort meg fortjent til juleferie nå! :) 

Det er ikke noe nytt å melde - noe som er en av grunnene til at det er så laber oppdatering her inne. Ingen baby på vei heller, selv om det tydeligvis er obligatorisk - vi er jo tross alt nygifte ;) Vi har det så fint alene akkurat nå. Jeg i ny jobb, jeg ønsker gjerne å jobbe mer før jeg skal ut i permisjon. Vi bor i en liten leilighet - og den må oppgraderes før jeg orker tanken på småtroll løpende rundt. Jeg kjenner at jeg har fått et så avslappet forhold til det å få barn, i forhold til det jeg hadde for noen år siden. Jøsses, jeg kunne jo ikke vente! Det er herlig å kjenne at vi ikke har det travelt, og at vi får være "bare" kjærester en stund til. Når det er sagt, har jeg sååå lyst på barn en gang, men akkurat nå passer det bedre å vente. 

Det er så utrolig viktig med stabilitet, så synes det du tenker på er utrolig flott! :jepp: 

Og nyt tiden dere to sammen, det er ikke nødvendig å få barn med en gang. Det kommer når det kommer. Det er hektisk nok når de er små, og når de vokser til. Lite tid for en selv, men også så mye latter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:Ja, altså, neida, såe... Dagboken får bli, men jeg får jo prøve å skrive her litt oftere :hoho:

*snip*

 

Så bra at du lar dagboken bli værende, det er så koselig med oppdatering fra deg :)

Jeg tror nok (i hvert fall etter hva jeg hører av andre lærere jeg kjenner), at de første årene i arbeid etter studiene, gjerne er de aller mest strevsomme og krevende. Etter hvert som du har holdt på i noen år, blir du jo mer "dreven", trenger ikke planlegge hver time like nitid, og i tillegg har du gjerne mye forskjellig opplegg allerede liggende som du kan bruke når du skal gjennomgå de ulike temaene osv :jepp: Så jeg skjønner godt at dette har vært en travel og slitsom høst for deg!

Og så deilig for deg at du ikke føler sånn hast med å få barn lenger nå (selv om folk rundt dere tydeligvis forventer det :rolleyes: ) Det er jo veldig godt å ha tid til å bare kose seg i hverandres selskap også, og dere er fortsatt unge, så dere har jo ingen hast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Snart 2 år siden jeg var aktiv på forumet sist... Og nå lurer jeg på om jeg skal pusse støvet av dagboken, starte en ny, eller roppe dagbok...

Siden sist har jeg fått fast jobb, og vi har kjøpt oss hus. I tillegg har vi blitt prøvere! Sånne som prøver å bli gravide, ja! Spennende tider, altså. Har et stort behov for et sted å lufte tankene, og veien tilbake til KG var derfor kort. At det er nesten 2 år siden sist er nesten ikke til å tro... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

PP4, 9dpo. Skal prøve å ikke teste før IKM, selv om det er utfordrende! Vet ikke om det jeg kjenner er symptomer på graviditet eller tegn på at det nærmer seg mens :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...