Gå til innhold

ville du sagt noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel mye skriving i de siste årene om jenter som får seg mann fra en helt fremmed kultur. Barn blir kidnappet, de blir mishandlet, også drept om skilsmisse kommer.

Felles for de alle er jo at de har vært forelsket og ikke tenkt hva som kan skje.

En jeg kjenner har vært i Tunis, var noen som kjente henne igjen. Hun er ikke kjent som den skarpeste kniven i skuffen den damen.

Så der har hun møtt kjærligheten. Tunisieren vil gjerne til Norge.

Selvsagt en som jobbet i serviceyrket der.

Nå har hun lagt ut bilder av denne kjærligheten på nettet. Ser flere har kommentert dette til mor.

I samtale med mor, så sa jeg: Får virkelig håpe hun tenker seg om. Det er snakk om en helt fremmed kultur. Nå er alt rosa,hverdagen vil komme. Får håpe det ikke blir en i fremtiden som står frem i avisen med et eller annet.

Anonymous poster hash: b7772...0ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ha sagt noe. Generelt vil jeg jo si at folk har ansvar for egen lykke. Media er flinke til å fremstille de dårlige historiene for oss, det er så mange vellykkede kjærlighetshistorier med kulturkræsj som har gått bra, ha litt tro på henne og den utkårede. :) Å kritisere noens kjærlighet, er ikke min sak :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Dette er ikke din sak. Jeg ville ikke sagt noe om jeg var deg.

Hvorfor ser du ned på mennesker som jobber i serviceyrker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...